1🖤✨

414 22 1
                                    

Collie:
,,No konečně jsou prázdniny aspoň nebudu muset vstávát tak brzo a budu mít víc času na Marcuse." Známe se skoro už 2 roky a já ho začínám mít víc ráda než jenom jako nejlepšího kamaráda..nezačínám..trvá to už nějakou dobu..
Jeho obejmutí,jeho úsměv,jeho smích..ON..z mého přemýšlení na posteli mě vyrušil můj mobil.

Marcus - Ahoj prcku❤(takhle mi vždycky říkal, protože jsem prostě oproti němu strašně malá😂)máš dneska čas?

Já- jasně že mám❤pro tebe si čas najdu vždycky😏

Marcus- Tak super❤Chtěl bych ti něco říct🙈a musíme na to být sami..je to osobní.. Těším se❤tak v 15:00 u tebe
Zatím😙

Omg..co mi asi tak osobního chce říct?A protože nerada se jen tak válim v posteli, šla si udělat ranní hygienu a šla si udělat snídani.

,,Dobré ráno" řekla jsem rodičům kteří mi neodpověděli..Upřímně? O mě se nikdy moc nezajímáli..Měli radši mého staršího bratra..Ten ale před 16 lety umřel..proto si rodiče pořídili mě..se mnou ale šťastný nejsou..i tak je mám moc ráda

V 14:09
Celý den jsem koukala na filmy a když jsem se podívala na hodiny trochu jsem nestíhala..
Rychle jsem šla do koupelny a udělala make-up..Maluju se fakt málo protože jako Barbie vypadat nechci..
A hodila na sebe rychle oblečení

A hodila na sebe rychle oblečení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

V 15:04 zazvonil zvonek. Sešla schody a šla otevřít. Stál tam. Můj Marcus,počkat cože?!Není tvůj Eleno!

,,Ahoj" usmál se Mac a než jsem stačila cokoliv říct byla jsem v jeho medvědím objetí.
Bože jak já miluju tyhle chvíle s ním.
,,Ahoj" a úsměv mu vrátila když jsme se od sebe odtrhli.

,,Rád bych šel na to naše místo"řekl a podíval se na mě těma svýma nádhernýma očima
Jen jsem kývla na souhlas a šli jsme. Cestou jsme se smáli všemu možnému.

Po chvíli jsme došli na naše místo o kterém jsme věděli jen my dva.
Nikdo tam nechodil protože se říkalo že tam straší..Nám to s Macem přišlo vtipný a to místo si oblíbili.

Nám to s Macem přišlo vtipný a to místo si oblíbili

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Marcus se zastavil a povzdechnul si.Byl zády ke mně ale i tak jsme věděla že se něco děje

,,Děje se něco?" zeptala jsem se.
On se otočil a řekl:
,,Víš prcku,chtel bych ti něco říct."

Btw snažím se o novou knížku..trochu jsem si přečetla teď hodně knížek a tak si to chci taky zkusit..
Tak snad se Vám bude líbit❤
Jinak těšíte se na novou písničku od kluků?❤máte ji v médiích(zatím jen ukázka)
Budu ráda když dáte vědět jestli mám pokračovat nebo ne🙈❤

𝑵𝒆 𝒓𝒂𝒛𝒖𝒎𝒆𝒕𝒆(𝐴 𝑐𝑜𝑟𝑟𝑒𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑖𝑠 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑡𝑜 𝑏𝑒 𝑚𝑎𝑑𝑒Kde žijí příběhy. Začni objevovat