Věnováno Kačence: Psychoisdeath
Andy:
Sanitka rychle odjela a já vymýšlel plán, jak to Jakeovi říct. Stejně se to dozví a pořád lepší, když mu to oznámíme my, než aby mu volala nějaká zaprdlá babka ze sociálky.
Jake už se probral a teď seděl opřený o strom a rozdýchával to co teď viděl. Nechci vidět co se s ním stane, až zjistí že to byla jeho dcera.
Bohužel než jsem to vymyslel, už mu zvonil telefon. Jake se podíval na telefon a řekl:"Hej, volá mi ta baba ze sociálky."
podíval jsem se na Ashe
"Kurva" řekli jsme potichu najednou
Jake:
Zvedl jsem telefon.
"Ano?"
"Dobrý den."
"Dobrý, co potřebujete?"
"Pane Pittsi, je mi to líto, ale mám pro vás špatné zprávy. Vaše dcera dnes utekla z domova a v parku jí našli nějací lidé s pořezanou rukou, což si způsobila sama."
asi se mi zastavilo srdce...co že to řekla?!
"Už se ale nemusíte bát, není v ohrožení života. Krvácení se doktorům podařilo zastavit a chybějící krev jí doplnili."
"V jaké je nemocnici? Můžu jet za ní?!"
"Pane Pittsi, uklidněte se. Je v nemocnici sv. Bartoloměje. Samozřejmě za ní můžete."
"Dobře, díky. Naschle." řekl jsem a típl to.
Celou dobu jsem koukal na Andyho, díval se na mě soucitným pohledem, jako kdyby přesně věděl o co jde.
Andy:
Jake na mě podezíravě koukal.
"Je mi to líto Jakeu."
"Jak víš o co jde?" zmateně na mě koukal
"Poznal jsem jí, už když tu ležela. Chtěl jsem ti to říct dříve než sociálka, ale bohužel jsem to nestihl."
"To je v pohodě..."
"Dobře, tak jedeme za ní?"
"Jasně!" řekl rychle a vyskočil ze země, na které ještě pořád seděl
Jake:
Doběhli jsme k silnici a rychle si stopli taxíka. Nadiktoval jsem mu adresu a on vyjel. Když nám zastavil před nemocnicí, běželi jsem už dovnitř zatímco Jinxx ještě platil. Uviděl jsem recepci, tak jsme se tam hned vydali.
"Dobrý den. Jdu za Blackie Schmits."
"Jste příbuzný?"
"Ano, jsem její otec."
"A tito pánové?"
"To jsou přátelé."
"Dobře, je na pokoj 369 ve třetím patře. Můžete jít za ní."
"Děkujeme, naschle."
Rozběhli jsme se k výtahu a vyjeli do třetího patra. Na chodbě jsme se vydali do prava k pokojům. Našli jsme ten správný zrovna když z něj vyšel doktor.
"Za kým jdete?" zeptal se nás
"Za Blackie Schmits."
"Dobře, já jsem její ošetřující lékař, doktor Tomlinson těší mě." potřásl jsem si s ním rukou
"Jake Pitts, její otec"
"Slečna je už dá se říci v naprostém pořádku, alespoň co se týče fyzické stránky. Ruku má zavázanou, krev doplněnou a žádné jiné problémy nejsou. Což se ale nedá říct o její psychice, měli byste s tím něco udělat. Popřípadě navštívit odborníka."
"Jistě, nebojte se my se o ní postaráme."
"O tom nepochybuji, můžete za ní ale jen na chvilku. Měla by ještě odpočívat."
"Dobře, děkujeme." doktor jen kývl hlavou a odešel
Posunul jsem se tak, že jsem stál přímo před dveřmi. Ale ať teď mi došlo, co jí řeknu? Vždyť se ještě neznáme, ona neví kdo je její otec...
ČTEŠ
🖤Blackie🖤 [BVB]
Teen FictionBlackie (16 let) si žije svůj krutý život {šikana, sebepoškozování, nenávist od vlastní matky, život bez otce, bez přátel}, jediné co jí těší je hudba. Co když se ale jednou událostí vše změní a do života se jí zamotají noví lidé. To se dozvíte v t...