Să-ți fiu muză în miez de noapte sau o simplă stea căzătoare? Să-ți fiu iubită sau doar o simplă prietenă? Să-ți fiu gând sau o eternitate? Să-ți fiu speranță sau dezamăgire? Să-ți fiu curaj sau teamă ? Să-ți fiu o amintire înlocuită sau să-ți fiu cântec pe un portativ?
Gânduri peste gânduri, lacrimi peste lacrimi, dar zâmbete când? O iubire sinceră și caldă, o iubire pe care o caut însă nu o găsesc. Un zâmbet e suficient să-ți schimbe starea, acei ochi dulci, acel sărut, acea îmbrățișare toate împreună numindu-se afecțiunea necesară.
Gânduri peste gânduri, care și astăzi mă macină. Nu pot dormi, încă mă întreb de ce ai plecat și singurul răspuns pe care l-am găsit a fost că poate n-am fost suficient de bună sau ea mai specială? Ai pretins că mă iubești și în toată nebunia asta te-ai folosit de mine.
Ți-am oferit ce am avut eu mai de preț sufletul meu, ți-am oferit încredere și m-ai răsplătit cu frică. Ți-am oferit iubire și mi-ai oferit dezamăgire. Ți-am oferit timp, iar tu scuze. În schimbul a ceea ce mi-ai oferit nu pot decât să îți mulțumesc!
Îmi mulțumesc că mi-ai arătat ce înseamnă să fii un om josnic, lacom și de toată jena! Îți mulțumesc că în timp ce ți-am oferit marea, tu ai ales nisipul. Îți mulțumesc că mi-ai arătat cum sunt oamenii și mi-ai demonstrat încă o dată că un om bun va avea de suferit de fiecare dată.
CITEȘTI
-Dincolo de gânduri.
RomanceSunt doar simple sentimente pe care le-ai simțit și tu, simple gânduri pe care am simțit nevoia să le scriu.