1. kapitola - VRAŽDA
Jednou z rána jsem si vyšla do města. Bylo nebezpečné. Hustě pršelo, nebylo téměř vidět a nejednou se proti mě vyřítil muž s kuklou a střelil mě do hlavy. Zemřela jsem na místě okamžitě, ale ještě jsem ho stihla proklít. Rozhodla jsem se...budu ho strašit.
2. kapitola - ZAHRÁLA JSEM SI NA JEŽÍŠE
Na Velký pátek jsem se jako duchočlověk (mohu se dotýkat věcí a jsem neviditelná jen, když chci) vyhrabala z hrobu a prohlásila: ,,Jsem zpátky bejby!" V tom momentu si mě všiml starý hrobník, který stál i s lopatou opodál. ,,A sakra" pomyslela jsem si, asi jsem měla držet hubu. Jenže to už se hnal směrem ke mně se vztyčenou lopatou a hulákal: ,,Hej ty úchyláku, co si myslíš, že děláš?"
Výborně! Nastal čas ukázat, co umím. Bojovně jsem se postavila a když byl hrobník blízko, bafla jsem na něj. Šokem se skácel k zemi. Neměl Šanci.
,,Kde je?"
,,Kdo?"
,,Můj vrah."
,,Doma..." drkotal vyděšeně.
Vyrazila jsem tedy k němu domů. Naštěstí jsem věděla, kde to je.
3. kapitola - FASCINUJÍCÍ
Koukla jsem mu oknem do obýváku. Zrovna sledoval 30 případů majora Zemana a masturboval u toho. Tak jsem se rozhodla, že se přidám! Vždyť umím být duch. Otevřela jsem okno, vlezla dovnitř a sedla si opatrně vedle něj na gauč.
Vše jsem pozorně sledovala. Tohle jsem nikdy neviděla. Vrah jim utekl přímo před nosem!
,,Jak může někdo s tak malou 'nohou', tak rychle běhat? To jsem ještě nikdy neviděla!"
Ale náhle jsem si uvědomila, kvůli čemu jsem tam přišla. Otočila jsem se na muže vedle, který ještě stále masturboval. Fascinující. Zviditelnila jsem se a pomohla mu s masturbací. Samozřejmě jsem začala ocucáváním jeho penisu.
4. kapitola - ZÁVĚR
Už byl. Napila jsem se a on se šel taky napít. Když se vrátil, tak jsem ho zabila a uřízla mu mnou ocucaný penis. Udělala jsem z něj ženu. Mrtvou ženu.