• ყავა ცხელი რატო არ იყო?!.

314 37 8
                                    

-რა და შენმა გულის კოკობმა 'მაბანავა'-გამოვცრი კბილებში...

-რა? ...ეგ როგორ?-მეკითხება დაბნეული სუპი

-რა და როგორ და ...(მოვუყევი მისი გულის ფანცქვალის საქციელი და ისიც არ გამომრჩა რომ მეც არ დავაკელი) აი ასე ! ცოტაც და შენი გულის კრუნჩხვები საკატაფალკო გახდებოდა!

-მოიცა და შენ ჩემ ბაექს ყავა რა პონტში გადაასხი ? 😂😂😂😂...ჰა😤!...

(მოიცა ...რაო?! ტურბულენტურ ზონაში ვარ და ვერგავიგე თუუუ მართლა რატო გადაასხიო მითხრა?)
-მოიცა ის შენია ბაექია და მე მურვან ყრუუ? შეენც ბრუტუსს? ვისში მცვლი შენ შეგჭამა მგელმა ?! გამწუწა ...გამლუმპა ...და თან სიცილი უნდოდა !ერთი გაეცინა აი მერე გახდებიდა ბიაზის ხალიჩა!

-გოგო ბოდიში ხო მოგიხადა რაღას ერჩოდი?😂😂😂...არა მართლა რაღას ერჩოდი ...ჩემი ბეკეკო რო დამწვარიყო სად მიდიოდი ერთი?

-კო რე ა ში !!! და შენი ბექიონი ბეკეკო კიარა თხა არის! ჩამოყალიბებული თხა! ...და ჯერესერთიც... შევამოწმე და არ იყო ცხელი და მეორესერთიც ბოდიშს არც ლაქები ამოყავს ტანსაცმლიდან,არც სახიდან და ხელებიდან გაშორებს იმ ტკბილ უბედურებას და არც თმიდან რომელიც ისედაც აინშტაინისგან ნათხოვარს გავდა!

-😂😂😂😂 აუ სოო რა ტიპიხარ რა ...ახლა რა ხდება ?რა სიტუაციაა?🙃🙃

-ყველა ზის თავის ადგილზე და თავის საქმეს აკეთებს ... და მე კეფა დამეწვა -.- 

- ჰოოოო 😂😂😂😂 ...რატო?

-ვიღაცა ისეთი მწველი მზერით მიყურებს რო მგონია მალე მომვარდება და შუაზე გადამტეხავს 😂(მეც გამეცინა ...ბოლო ბოლო ხასიათზეც მოვედი ...ოხხხ ჯე სუპპ აქ რო იყო უკეთესი იქნებოდა) და მგონი შენი ბუსკუნჩულებია😑😂😂😂

-აუუუ არგინდა ვიდეოზარით დაგირეკო და მანახე რააა😄

-სელფიც ხოარ გადავიღო და ავტოგრაფი ხოარ გამოვართვა?

-მთლად უკეთესი 😂😂 კაი მიდი  რა🤗

-ოოო ...კაი წავედი დავიძინებ რა ...და ალბათ რო გავიღვიძებ კორეაში ვიქნები...

imaginationWhere stories live. Discover now