Regina si vybrala černé šaty s velkým výstřihem a s černým pláštěm. Když se do nich oblékla, chvíli se shlížela v zrcadle a usoudila, že si udělá drdol.Paráda, už umím vytrhnout člověku srdce a to díky Rampelníkovi.
Potom co si ho udělá, uslyší, jak někdo vchází do místnosti.
,,Jak se ti líbila dnešní lekce vraždění ?" Zeptá se jí Rampelník a Regina přijde k němu.
,,Páni, sluší Ti to. Dnes se zrodila Zlá Královna, jsem na Tebe pyšný." Řekne hrdě Rampl a Gina se na něho usměje.
,,Takže já jsem hezká ?" Stydlivě se zavrtí a usměje se na něj.
,,Ano, jsem rád, že jsem ve společnosti tak nadané a hezké ženy."
,,I já jsem ráda, že jsem ve společnosti tak nadaného čaroděje." Usmála se na něj a začli se k sobě pomalu přibližovat až se políbily.
Jejich polibek byl dokonalý, Regina ani nevěděla, že něco takového může prožít. Ani Rampelník neprotestoval.
Jejich líbání překazilo odbíjení hodin.,,Je čas obědvat." Řekne zamyšleně Rampelník při pohledu do jejích očí a někam jde zatímco ho Regina následuje.
,,A co bude k obědu ?" Zeptá se ho když procházejí dlouhou chodbou do jídelního sálu.
,,Co budeš chtít, je tam hodně jídla na výběr."
,,Dobře." Odpověděla mu Gina, která si prohlížela obrazy na chodbách.,,Tak, tady je jídelní sál. Aby jsi se nedivila že na stole není jídlo, to hned přičaruju." Usmál se na ní když otevřel jedny veliké dveře s nápisem "Jídelna" a vstoupili do místnosti.
,,Máš to tu pěkné." Prohlížela si místnost a sedli se ke stolu. Jakmile si sedli, Rampelník luskl prsty a všechno jídlo bylo na stole.,,Dobrou chuť." Popřáli si navzájem a dali se do jídla.
Regina se vrhla na mísu s ovocem zatímco Rampelník se vrhl na šunku.
,,A jak jste se naučil kouzlit ?" Zeptá se ho a napije se vína.
,,Kdysi, jsem zabil "Temného". No a jak jsem ho zabil, tak se na mě přenesla temnota a s ní i magie. Jinak kdyby jsi chtěla něco číst, mám tu Knihu Stínů což je příručka pro čaroděje." Odpoví jí Rampelník a také se napije vína.
,,To bych si ji mohla přečíst. Třeba po tomhle obědě, protože to jídlo mě unavilo." Usměje se na něho Regina a Rampelník si všiml, že je unavená a tak jí pomohl vstát a dovedl jí na pohovku, která stála u stěny na niž byl Rampelníkův obraz.
,,Co bude s tou Knihou Stínů ?" Zeptá se ho unavená Regina a upřela svůj zrak na Rampelníka.
,,Teď by jsis měla odpočinout. Měla jsi namáhavý den. Naučila jsi se zabíjet a stala se z tebe Zlá Královna." Připomněl jí události z celého dne a Regina nabrala plného vědomí.
,,Tak to né. Já nejsem ospalá a nemám ráda když se mnou lidi zacházejí jako s miminem." Řekne rázným hlasem, prudce vstane a popojde k východu. Rampelník se diví jak se změnila, nicméně se mu její nové "zlejší" chování líbilo.Doufám, že si to moje chování nevyložil zle. Nerada bych si rozhádala nejmocnějšího čaroděje.
Problesklo Regině hlavou a pro odlehčení situace se na něho usmála a zeptala se ho:
,,No, a co chceš ty dělat ?"
,,Chtěl jsem si pustit hudbu a příst zlato. A co ty ?"
,,To s tou hudbou je dobrý nápad ale proč zase příst zlato ? Nemáš ho už dost ?"
,,Zlata není nikdy dost." Dodá s úsměvem, luskne prsty a rozezní se hudba.,,No, co se týče mě nic nenapadá co bych mohla dělat ale jdu si lehnout na gauč jestli dovolíš." Prohlásí Gina a jde směrem ke gauči.
,,Zlata mám už opravdu dost a teď nemám náladu příst." Dodá Rampelník s úsměvem čímž Reginu zastaví a otočí se na něj.O čem to mluví ?
Regina se na něho usmála a Rampelník přistoupil k ní.
,,Smím prosit ?" Nesměle se na ní usmál a Regina na to kývla.Tý jo ! On umí tancovat. Tenhle mužík je jedno veliké překvapení.
Oba dva tancovali Valčík. Tancovali tak dobře, že to vypadalo jako by se nad zemí vznášeli.
O chvíli později když dotančili, Rampelník a Regina se vzájemně před sebou uklonili a nevěděli co dál.
,,Umíš úžasně tancovat." Pochválila ho Regina s úsměvem a Rampelník se na ní vděčně usmál.
,,Je to pro mě čest tancovat se Zlou Královnou." Oba dva se na sebe stále smějí a Rampelník jde do kuchyně pro dvě skleničky na víno.
,,Tak mě tak napadlo, že jsme si ještě ani nepřipili na to naše setkání." Poznamená Rampelník, který přicházel k Regině se skleničkama na víno a jednu z nich jí podal.
,,To je dobrý nápad." Odpoví mu na to Regina a Rampl jim nalévá víno.
,,Tak tedy, na nás." Pronese přípitek, Gina to po něm zopakuje a přiťuknou si.
ČTEŠ
Evil Queen & Rumplestiltskin
FanfictionRegina je normální hodná žena. Jednou v lese potká Rampelníka a tak se její život úplně změní.