Hinata, Shouyou
Hinata podszedł do ciebie po cichu kiedy stałaś tyłem do niego i na niego czekałaś ten natomiast zaszedł cię od tylu i szybko wtulił się w twoje plecy.
-[T/i] popatrz na mnie-powiedział cicho, na co odwróciłaś się przodem do niego i wtuliłaś się w niego mocno.Kageyama, Tobio
Byliście z Kageyama ze sobą od paru miesięcy. Chłopak bał się zrobić jakikolwiek krok do przodu w waszym związku, więc ty postanowiłaś wziąć sprawy w swoje rączki.
-Tobio!-podbiegłaś do niego po treningu i mocno objęłaś na co chłopak się mocno zarumienił-świetnie ci poszło!-uśmiechnęłaś się promiennie do niego, a on cię delikatnie objął.
-D-Dziękuje [T/i]Kozume, Kenma
siedziałaś u Kenmy w domu i patrzyłaś jak twój chłopak tylko grał i grał z fochem bo inaczej tego ująć nie idzie [XD] poszłaś ubrać buty.
-[T/i] gdzie idziesz?-podszedł do ciebie zdezorientowany chłopak.
-Wychodzę! Miłego grania!-Chłopak na to tylko westchnął i cię mocno objął.-no już cicho...
Kuroo, Tetsurou
Stałaś pod niewielkim daszkiem bo zaczęło padać, a obok ciebie był twój chłopak Kuroo. W pewnym momencie zaczęłaś się trząść z zimna, a twój chłopak to zauważył i zapytał z chytrym uśmieszkiem.
-Zimno ci [z/t/i]-chan~
-N-Nie jest mi zimno idioto!-fuknęłaś zła, a ten się tylko zaśmiał i założył ci swoją bluzę na ramiona i mocno objął.
Nishinoya, Yuu
Chłopak przytulał cię już za czasów gdy byliście przyjaciółmi więc teraz też to robił.
Oikawa, Tooru
Wiadome było że Oikawa ma dużo fanek które kleiły się do niego jak mucha do gówna.Tobie to zbytnio nie przeszkadzało aż tak bardzo. Pewnego dnia szłaś przez korytarz z przyjaciółka, kiedy usłyszałaś piski dziewczyn od razu odwróciłaś w tamtą stronę głowę, a tam twój najwspanialszy chłopak w środku wianuszka dziewczyn, kiedy cię ujrzał to krzyknął głośno.
-[T-I]-chan!-zmarszczyłaś lekko brwi gdy ten do ciebie podbiegł i mocno objął.
Sugawara, Koushi
Kochałaś swojego chłopaka i nie oczekiwałaś że od razu zacznie cię całować i tulić jak do misia.Na jednej z lekcji objął cię lekko ramieniem rumieniąc się mocno.
Tsukishima, Kei
Sama musiałaś go objąć bo on był zbyt niechętny żeby to zrobić.Keiji Akaashi
W sumie od początku waszego związku ciągle się do niego przytulałaś jak taka rzepa i nie chciałaś puszczać, a on w tym geście uśmiechał się delikatnie i czule I lekko przeczesywał twoje (kolor włosów) włosy. Jednak tego dnia to on sam z własnej woli się się ciebie przytulił zszokowana tym faktem wolałaś nie pytać jednak z uśmiechem objelas go mocniej.Jest to pierwszy rozdział ;) Woow długo to pisałam aa i w opisie chyba nie dodałam ze Tematy to zagadka :D czyli nie wiesz co będzie w następnym rozdziale i nie jesteś psychicznie przygotowana :^
CZYTASZ
Scenariusze z Haikyuu ♡
RomanceSą to poprawione scenariusze z 2018! Będę poprawiała jeszcze parę rozdziałów ^^ pisze z postaciami: Hinata, Shouyou Kageyama, Tobio Kozume, Kenma Kuroo, Tetsurou Nishinoya, Yuu Oikawa, Tooru Sugawara, Koushi Tsukishima, Kei Bokuto Koutarou No to z...