4.

38 4 0
                                    

,,Moc si toho vážím, že tady mohu zůstat." Řekne mu Gina po přípitku a Rampelník jí vezme skleničku a obě položí na stůl.
,,Já si Tě taky moc vážím...Chceš tu Knihu Stínů ?"
,,Ale tak jo."odpoví mu Regina a Rampl máchne rukou, ve které se mu potom objeví tlustá kniha.
,,Na, zkus najít způsob, jak do sebe rychle dostat všechna kouzla drahoušku." Podá Regině knihu a otevře jí.

Chvilku si prohlíží text a obrázky, potom na ní foukne a objeví se malý fialový kouř.

A co teď s tím fialovým kouřem ? To mám asi nasát.

Gina přiblíží svou hlavu do malého nachově fialového oblaku a nosem ho nasaje.
,,Jsi chytřejší než jsem si myslel." Pochválí jí Rampelník když uviděl, jak kouř do sebe Regina nasála.

Cítím se ještě lépe nejradši bych se teď vydala mezi lidi abych si získala respekt.

,,Teď chci jít do nějakého města nebo vesnice. Hlavně když tam budou lidi. Chci jim titíž dokázat, že já jsem zlá a oni, oni všichni se mě budou potom obávat.'' Zle se na sebe s Ramplem usmějí, načež Regina máchne rukou a oba dva se teleportují někde ve vesnici.

,,Páni jsi velmi nadaná, dokážeš kouzla skvěle využít." S obdivem se dívá na Zlou Královnou, která se zlomyslně rozhlíží po lidech a spolu s Rampem přejdou ke stánku.
,,Jeden trdelník." Rozkáže majiteli stánku aby jí ho vydal.
,,Tady trdelník nemám." Pohrdavě se na ní usmál.

To už Regina nevydržela, přeskočila pult a chytla prodavače pod bradou.
,,Já chci svůj trdelník." Zopakovala svoje přání Regina a zesilovala svou sílu.
Rampelník ji se zlým úsměvem a se založenýma rukama na hrudi pozoroval a viděl jak se kolem stánku dělá dav lidí aby se na tu podívanou podívali.
,,V tomhle stánku trdelník neprodáváme."
,,Tvoje smůla." Pronese chladně Regina a druhou rukou mu vytrhne srdce. Chvilku ho mačká a zároveň pozoruje stánkaře jak se svíjí v bolesti.
,,Ne prosím."
,,Ale jo." Kývne hlavou Královna a rozdrtí mu srdce. Když stánkař padne mrtvý na zem, dav se začíná rozrušovat.
Regina si všimne, jak k ní přijde nějaký chlap.

A sakra, to bude nejspíš strážce zákona.

,,Dámo, půjdete do vězení." Řekne ten divnej chlap a Regina přeskočí pult, aby se dostala zpět na prostranství.
,,Nikam nepůjdu." Dá obě ruce v bok a čeká, co četník bude dělat.
,,Půjdete." Chytne jí za ruku a někam jí táhne.
,,Idiote, vy nikdo nevíte s kým si zahráváte !" Prohlásí nahlas a druhou ruku po něm napřáhne, čímž ho kouzlem odhodí.

Muž odlítne kdoví kam a dav se panikou  rozeběhne na všechny strany a všichni lidé utekli.
,,Tak co ? Jaká jsem byla ?" Zeptá se Rampelníka, který tam jen tak stál se založenýma rukama a s úsměvem jí pozoroval.
,,Úžasná...Takhle jsem si tě představoval Zlá Královno." Úžasem vzdychne a Regina přijde k němu.

,,Už bych chtěla jít domů."
,,Jestli to znamená ke mně domů ?"
,,A kam jinam." Usmějí se na sebe a teleportují se u něho doma.

Evil Queen & RumplestiltskinKde žijí příběhy. Začni objevovat