ms5

141 13 0
                                    

♥Aku berjalan kaki ke rumah ku yang tidak seberapa dekat.sesampai aku depat pintu rumah aku membuka kunci pintu dan masok ah rumah!.

Assalamualaikum..:O

Aku masuk ke bilik and the aku trus barik atas katil. Penat!!.

Ey.da la ngantok. Dengan perlanhan lahan mata ku terpejam.

Sweet dream.

.....................

Krik krik!!

Jam lonceng ku berbunyi. Dengan lajunya aku mandi . Breakfirst.jalan kaki pergi sekolah.

Sampai sahaja di sekolah aku menuju ke kelas yang tak berpa jauh dari pintu guard ni.

........................

Aku keluar daripada kelas aku and terus pergi kantin sekolah aku n tukar baju. Kerja.

"Hye ahjumma" tegur ku kepada Makcik tukang cuci piring sama dengan aku.

"Hye. Awal kamu datang". Jwabnya sambil memandang ku dengan senyuman di bibir.

"Haah kelah saya keluar awal hari ni..erm btw tugas saya hari ni buat apa ?" Soal aku kepada makcik.

"Ouh..kamu hari ni mop dengan lap meja je"

K..senangnye..

Aku pergi ke hadapan and mula membuat kerja yang dicakap oleh makcik.

Aku mengelap meja yang berada di beranda kantin . Habis je sapu tros aku duduk dekat bangku yang terdekat.

Tiba tiba. Sir taehyung limpas.

Aku tenung ja dia..haih susah btol nak buang dia dari kepala hutak ni.

Ingat aerin dia da kawen jangan sampai kau jadi si wedding creakers...kbye.

















...........tbc..........

So saya nak cakap sesuatu ni..ni last update for this week tau..

Sbb minggu depan exam...ha.ha.ha.

Lawak sia...

I hate exam.

Stress eden hohoho...

K la bye. Assalamualaikum.

Tk jawab dosa tau...

My Second | K.t.h [SU]Where stories live. Discover now