34. bölüm

6.3K 323 16
                                    

Patlamış mısırları büyük cam kaselere yerleştirdiler. Hala sıcakken yemek için servis edilmeliydi. Carol kaseleri aldığı sırada kuşkusunu içinden atamayan Anastasia onu durdurdu.

"Carol sence Leonardo buraya sadece iş için mi geldi?"

"Başka neden olabilir ki?"

"Yani... benim için gelmiş olabilir mi?"

"Öyle olmasını mı dilerdin?"

Anastasia derin bir nefes alarak tezgaha yaslandı. Kapalı olduğundan emin olmak istediği kapıya baktı.

"Tamam sen kazandın. İtiraf ediyorum. Ben.. onu hala seviyorum."

Seviyorum kekimesi çıkarken boğazını zorlamamış olsa da zihnine büyük işkence vermişti. Ayaklar altına alamadığı gururu ise şuan firariydi.

"İtiraf etmene yoktu. Bunu zaten biliyordum."

"Çok mu belli ediyorum?"

Carol onaylarcasına gözlerini kırptı. Ellerindeki kaseye masanın üzerine bırakıp Anastasia yı omuzlarından tuttu.

"Neden durumu zorlaştırıyorsun o zaman?"

"Carol ben... ona çok kırılmıştım. Kendimi ondan uzaklaştırmak istemiştim. Fakat bu süreçte onun benden vazgeçeceğini düşünmemiştim. Onu istemeyişim tüm bunlara sebep oldu. Haklıydın o suçsuzdu. Ve ben... ben çocuk gibi davrandım. Yaşadığımız bunca güzel şeyi çöpe attım..."

"Şişşşt... Sakin ol lütfen. Hepsini telafi edebiliriz."

Anastasia sallatılı duygusal yaşamını tek nefeste anlatmaya çalışıyordu. Anlatırken elleri titremeye başlamıştı. Biraz daha anlatmaya devam ederse ağlayacaktı. Leonardo nun varlığına ihtiyacı vardı.

Onun bu çaresiz halini gören Carol neredeyse Leonardo nun bugün gösterdiği kıskanç erkek tavrını ona yumurtlayacaktı. Ama yapamazdı söz vermişti. Leonardo nun bir planı vardı. Ve sanırım plan Anastasia nın inadının kırılmasıyla sonlanacaktı.

"Gün boyunca dilinden atamadığı sözcüklerle hitap etti. Dost tavsiye, arkadaş uyarısı ve bunun benzeri bir çok saçmalık...."

"Anastasia ona tüm bunların nedenini sorabileceğini biliyorsun değil mi?"

"Biliyorum. Fakat nasıl sormam gerektiğine dair bir fikrim yok. Kendimi küçük düşürmek istemiyorum."

"Ve Leonardo yu da kaybetmek istemiyorsun."

"Gerçekten çıkmazdayım."

"Neden onu yeniden elde etmeye çalışmıyorsun?"

Carol Leonardo nun Anastasia nın elinde olduğunu biliyordu. Ama oyunu hızlandırmak ve daha eğlenceli hale getirnek için biraz kıpırtı lazımdı.

"Ben mi? Hah! Carol hatırlarsan önce o bana aşık olmuş ve yanıma yaklaşmıştı."

"Tamam bu sefer yer değiştirin. Önce sen ona yaklaş."

"Söylediklerin gerçekten çılgınlık. Ben... ben böyle bir şey yapamam."

"Seçim senin. Ama bence denemeye değer."

Az önce kapatılan kapı aralandığında Leonardo mutfağa girdi.

"Yardıma ihtiyacınız var gibi gözüküyor."

"Hayır Bay Leonardo biraz... sohbete dalmıştık."

"Film hazır. İçeriye gelin öyleyse."

"Tamam."

Anastasia (Tr)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin