Özel Bölüm♡7

1.3K 38 21
                                    

Sinan'nın Ağzından:
Hayat bazen çok acımasız oluyordu.Herşey yolundayken huzurluyken şimdi daha doğmamış bebeğin öldüğünü öğrenmiştim.Yasemin'in acaba bebeğimizden haberi var mıydı?Yasemin bunu öğreninceki feryatları şimdiden kulaklarıma doluyor.Peki ya bunu kardeşim dediğim adamın yapması...Ömer bu kadar dikkatli bir adamken nasıl olmuştu bu kaza?Ömer gözaltına alınınca Defne 'de Ömer adına özür ve geçmiş olsun dileyerek yanımdan ayrılmıştı.Bir özürle geçmeyecek bir acıydı bu.Yasemin'in olduğu odaya giren hemşirenin yanına gittim.

- Eşimin yanına girebilir miyim acaba?

Hemşire:Tabiki.

İçeri girdiğimde yaseminin yastığa dağılmış sarı saçları ve solgun yüzüyle karşılaştım.Yanına yaklaştım ve elini tuttum.Şuan uyuduğundan beni duymasa da konuşmaya  başladım.

-Herşey geçecek bir tanem.Yine hep beraber gülücez.Kızımız sen ben beraber olcaz.Artık size hiç kimse zarar veremeyecek.

Alnından öptüm.Alnından öpmemle canı yandığından olsa gerek rahatsız oldu ve uayndı.

Yasemin:Sinan 

Sinan:Efendim Güzel karım.

Yasemin:Didem nasıl?

-Durumu iyi .Bebeğimiz olacağını biliyor muydun?

Yasemin:Evet.Bende daha yeni öğrenmiştim.Sana söylicektim.Ama işte bu kaza...Peki  bebeğimize birşey olmuş mu?

Ameliyattan hemen sonra doktorla konuştuklarım aklıma geldi.
Flashback

Doktor:Yasemin Hanım'ın Felç olma ihtimali var.

-Hani ameliyat iyi geçmişti.

Doktor:İyi geçti.Ama felç olma ihtimali var.Uyanınca  öğreneceğiz.

⌛Flasback son⏳

Sinan:...

💞Bölümü beğendiniz mi?

💞Uzun zamandır bölüm atamadım. Çok üzgünüm.Derslerden girmeye vakit bulamadım.

💞Sizce Sinan Yasemin'e bebeğini kaybettiğini söyleyecek mi?

💞Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.

💞Sizi çok seviyorum.

                            💞DenizGven487💞





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 21, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KİRALIK AŞK (DEFNE VE ÖMER EVLENDİKTEN 2 YIL SONRASI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin