Κεφαλαιο 15ο

866 86 2
                                    

~Βασιλικης pov~

Ομγ τωρα θα ειμαι μονη με το ultimate bias μου. Αχ δεν είναι τυχαιο ολο αυτο! Ταιριαζουμε σιγουρα! Τωρα πρέπει να μην κανω σαν fangirl! Ηρεμησε Βασιλικη θα τα καταφερεις! Αρχισαμε να περπαταμε ο ενας διπλα στον αλλον. Ειμασταν πολυ κοντα. Σχεδον οι ωμοι μας ακουμπουσαν.

Jm-Λοιπον πως και επελεξες συγκρουομενα? Συνηθως στα κορίτσια δεν αρεσουν αυτα.
Β-Τι εννοεις? Ειναι το αγαπημενο μου παιχνιδι σε λουνα παρκ απ οταν ημουν μωρο. Στην Ελλαδα πηγαινα στο λουνα παρκ μονο και μονο για τα συγκρουομενα!
Jm-Οντως? Μαλλον τα κοριτσια στην Ελλαδα δεν ειστε οπως οι Κορεατισσες. Μ αρεσετε.
Β-Χαχα ευχαριστουμε.
Jm-Λοιπον φτασαμε. Ποιο θα παρεις?
Β-Το γαλαζιο φυσικα!
Jm-Τι λες? Εγω το γαλαζιο! Ειναι το αγαπημενο μου χρωμα
B-Και εμενα ειναι το αγαπημενο μου χρωμα
Jm-Α μαλιστα εχουμε και το αγαπημενο χρωμα.
Β-Ε ναι μαλλον.
Jm-Καλα αν ειναι παρε εσυ το γαλαζιο θα παρω εγω το μαυρο

Αχ και το ιδιο αγαπημενο χρωμα(οχι οτι δε το ηξερα αλλα ενταξει τωρα το επιβεβαιωσα). Ετσι λοιπον μπηκαμε και ξεκινησαμε να οδηγουμε. Πηγαινα μια χαρα μεχρι που κάποιος επεσε πανω μου. Γυρναω και βλεπω τον jimin που γελαγε.

Β-Ειιι
Jm-Χαχαχαχαχα επρεπε να χαχαχαχαχα δεις το υφος σου χαχαχαχαχαχ
Β-Τωρα θα δεις!

Αμεσως εστρυψα το τιμονι και επεσα πανω του. Τρανταχτηκε ολοκληρος. Ηρθε η δικη μου ωρα να αρχισω να γελαω.

Β-Εκδικηση.
Jm-Α ναι? Αυτο απαιτει πολεμο!

Ετσι επεσα πανω μου. Και συνεχισαμε ετσι. Ειχε πολυ πλακα γελαγαμε ολη την ωρα. Μετα απο λιγο τελειωσε. Δεν ηθελα να γυρισω πισω στα παιδια. Μου αρεσε η παρεα του Jimin. Ετσι αρχισαμε να περπαταμε γελωντας προς τα παιδια. Οταν φτασαμε τους ειδαμε ολους εκει. Μαλλον ειχαμε αργησει λιγο.

~Αννα'ς pov~

Οταν εφυγαν τα παιδια επικρατουσε μια αβολη σιωπη που ηθελα μεν να σπασω αλλα δεν ηξερα πως. Ευτυχως το καταλαβε και ο V και την εσπασε αυτος.

V-Λοιπον πως και αποφασισες να ερθεις Κορεα?
Αν-Ε κοιτα στην αρχη ηρθα για να κανω εκπληξη στην Αναστασια γιατι μου ειχε λειψει πολυ και θα ερχομουν για λιγες μερες ομως οταν ηρθα βρηκα τη σχολη που μου κίνησε το ενδιαφερον και ετσι μιας και ειχα τελειωσει το σχολειο γραφτηκα και εμεινα εδω. Στην αρχη μονη μου αλλα μετα αποφασισαμε με την Αναστασια και τη Βασιλικη να μεινουμε ολες μαζι.
V-Α ωραια. Και τι σχολη ειναι?
Αν-Ζωγραφικης
V-Ουαου ποτε δε το ειχα με τη ζωγραφικη.
Αν-Χαχαχ αν θες να σου μαθω μερικα πραγματα.
V-Ναι φυσικα και θελω
Αν-Τελεια

Καπως ετσι κυλισε και η επομενη ωρα και δε καταλαβαμε ποτε περασε η ωρα και ειδαμε τον Rap monster και τον Suga να ερχονται.

Rm-Γεια σας!
V-Πως ηταν το τρενακι?
S-Τελειοοο
V-Χαχαχ χαιρομαι
Rm-Εσεις πως περασατε?
V-Εδω καθομασταν και συζητουσαμε.
S-Αμαν ρε Tae ασε και τη κοπελα να μιλησει λιγο
V-Ε-εμ συγγνωμη Αννα
Αν-Δεν πειραζει ειναι παρορμητικος και ειναι πολυ γλυκο.
V-Ε-ε-ευχαριστω

Εκεινη την ωρα ηρθε και η Αναστασια με τον Jungkook αγκαλια.

~Αναστασια'ς pov~

Jk-Γεια σας παιδια
S-Οπ γεια σας πως περασατε?
Ανα-Ηταν πολυ ωραια. Ειχε τελεια θεα απ τη ροδα εσεις?
Rm-Και εμείς πολυ ωραία.
Αν-Εμεις δε καναμε τιποτα το ιδιαιτερο αλλα περασε η ωρα πολυ ωραια με τον V
V-Ναι ηταν ωραια.

Μετα ηρθαν και τα παιδια απ τον λαβυρινθο και μας ειπαν πως ηταν. Πραγματικα πρεπει να ηταν πολυ ωραια. Ετσι τελευταιοι ηρθαν ο jimin με τη Βασιλικη. Εγω την κοιταζα με ενα πονηρο βλεμμα και το καταλαβε γιατι προσπαθουσε να μη με κοιταει.

S-Βρε βρε ηρθατε?
Jm-Ναι συγγνωμη αν αργησαμε
Jk-Τελος παντων παμε σιγα σιγα?
Rm-Ναι παμε να αφησουμε και τα κοριτσια

Ετσι φυγαμε και μπηκαμε στο αυτοκινητο.
Jk-Αγαπη μου θα ερθεις να μεινεις μαζι μας?
Ανα-Θα το ηθελα πολυ αλλα εχω σχολη αυριο ρε μωρο μου.
Jk-Καλα τι ωρα τελειωνεις να ερθω να σε παρω?
Ανα-12. Μα δεν εχεις δουλεια αυριο?
Rm-Παντα μετα τις συναυλιες εχουμε μια εβδομαδα κενο
Ανα-Ααα και δε φοβασαι μη σε δουν οι φανς?
Jk-Θα ερθω με το αυτοκινητο.
Ανα-Καλα
Rm-Λοιπον κοριτσια φτασαμε.
Β-Σας ευχαριστουμε πολυ παιδια.
Rm-Εμεις σας ευχαριστουμε κοριτσια. Θα μιλησουμε να ξαναβρεθουμε.
Αν-Φυσικα
Ανα-Εμεις τα λεμε αυριο. Γεια σας.
Jk-Σ αγαπω.
Ανα-Κ εγω

Ετσι κατεβηκαμε απ το αυτοκινητο και μπηκαμε στο σπιτι. Φαγαμε κατι στα γρηγορα και πεσαμε κατευθειαν για υπνο. Ειχαμε κουραστει και οι τρεις και δεν είχαμε κουραγιο να μιλησουμε για τα σημερινα. Αλλιως θα τις εβαζα να μου τα πουν ολα.






●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Γεια σαςςςς💘
Να και το 15ο λοιπον
Ελπιζω να σας αρεσει💋
Αστερακι και σχολιο αν θελετε❤
Τα λεμε στο επομενοοο💜

When I met him {Jeon Jungkook}Where stories live. Discover now