yok valla ben değilim

453 61 176
                                    

Her sabah olduğu gibi o pislik çirkef telefon alarmı ile uyandım en sevdiğim şarkıdan soğdum resmen aq hızla yatak tan kalkıp beyaz şort önlüklü yarım Siyah tişört ayakkabı olarak da beyaz süperstarları mı giydim aşağı kata inip annemi öptüm hızlı bir şekilde ağzıma birkaç lokma bir şey atıp evden çıktım servisin gelmesini 5 dakika vardı o ara babamı bir adamla konuşurken gördüm tahminen benden iki üç yaş büyük bir adamdı oldukça Sert ve yakışıklı gözüküyordu aklıma babamı öpmediğin gelince yanına gittim yanındaki adam beni görünce şaşırsa da bir şey olmadı babam " ah prensesim seni tamamiyle unutmuşum " diyip sarıldı bende dudak büzüp kaşlarımı çatıp gözlerimi büyüterek babama bakıp " baba 1.65 kızım nasıl unuttun bu minnoş kızını? " dedim yanımdaki adam tebessümle beni izliyordu . Onu izlediğimi fark etmiş olacak ki Eski haline geri döndü Fakat ben hala o Şirin Halim değildim babam " böyle baktığı na göre birşey isteyecek sin söyle bakalım baş belası " diyince Şirince sırıtıp " aşk olsun baba alt tarafı şirinlik yaptımmmmmm " dedim m leri uzatarak o sırada servisin sesini duydum babama görüşürüz diyip servise gitmeye başladım her zamaki yerime yanı şoför yanına geçtim babama el sallayıp geriye yaslandım ve lanet okula gitmek üzere yola koyuldum ah bugün karne günü değilimi?



Arasın ağzından

Sabah erkekliğme konulan öpücük le uyandım kafamı kaldırdığımda dünkü Sürtük olduğunu farkettim hızla onu yataktan itip parasını verdim o gevşek iğrenç ağzı ile " amaaaaa dahaaaaa devammmmmmm edecektik sevgilimmmmmmm" diyince birkez daha iğrendim hızla " eğer gitmez sen geberirsin " diyince topukla mıştı hızla.. Hemen bir banyo yapıp çıktım bugün şirketteki finans müdürü olan mert beyin evine gidecektim akşam yemeği için hızla arabamla giderken onunda arabasına bildiğini gördüm selam vermek amacıyla yanına gidip arabadan indim o sırada tatlı bir ses geldi kulağıma kafamı kaldırdığım da çok şirin tatlı bir kız olduğunu gördüm böyle saf salak vardır ya işte ondan bi dakika ya ben ne saçmalıyorum?! Kız dudak büzüp kaş çatınca ve gözlerini büyütünce ne kadar tatlı olduğununda haberi varmı acaba ona tebessümle bakarken kafasını bana çevirdi hemen ciddi halimi alıp kıza baktım son kez babasına el sallayıp okul servisine binip uzaklaştı arkasında bir şaşkın Ben bıraktığından habersiz.....

Multi yağmur

Selena gomezö.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 28, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

mafya nın ufaklığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin