Den 17.2. ráno:
Probudila jsem se dřív než Zach. Probudila jsem se v jeho objetí byl tak sladký jak spal. Zkusila jsem se vyvlíknout aniž bych ho vzbudila. Podařilo se mi to. Převlékla jsem se a udělala hygienu. Řekla jsem si že jim připravím snídani. Udělala jsem palačinky a k tomu jsem jim připravila čaj. První kdo se vzbudil byl Jack.
Jack: ,,Vzbudil jsem se když jsem ucítil tu krásnou vůni." A usmál se.
Já: ,,Zas až tak to nevoni."
Jack: ,,Jo voní a neodmlouvej." Řekl a zase se usmál.
Já: ,,Tak jak ti to chutná?"
Jack: ,,Je to výborné měla by jsi častěji dělat snídani měl bych aspoň každý den dobrou náladu." Řekl mile.
Já: ,,Tak dobře." A usmála jsem se na něho.
Pak přišel Corbyn, Daniel a Jonah. Vzali si jídlo a poděkovali. Pak jsem šla vzbudit Zacha, ale nebyl tam. Šla jsem do koupelny a tam jenom vidím papírek:
Běž do obýváku čeká tě tam překvapení.
Šla jsem do obýváku nikdo tam nebyl. Najednou mě někdo chytil za boky. Podívám se kdo to je byl to Zach. Otočil si mě a dal mi kytici růží. Pevně jsem ho objala a dala mu pusu na líčko trošku zčervenal. Byl roztomilý.
Zach: ,,Ty růže jsou pro tu nejlepší osobu co znám."
Já: ,,Takže nejsou pro mě." Řekla jsem smutně.
Zach: ,,Jsou pro tebe protože ty jsi ta úžasná osoba." Řekl a ještě více zčervenal.
Já: ,,To jsi vůbec nemusel." Řekla jsem se slzami v očích.
Zach: ,,Hlavně nebreč prosím nesluší ti to." Řekl a utřel mi slzu palcem.
Šla jsem tu kytici dát do vázy aby nezvadli. Pak se mě Corbyn zeptal od koho je ta kytice já řekla že od Zacha on se naštval a šel.
Pohled Corbyna:
Naštval jsem se a šel za Zachem.
Já: ,,Tak ty jsi jí dal kytici co jsem ti říkal je moje!"
Zach: ,,V klidu jen jsem ji utěšil, protože se rozešla s klukem a vlastně není tvoje!"
Já: ,,Ale je já ji miluji víc než ty!"
Zach: ,,Si myslis já ji tady zařídil aby tady s nama bydlela, protože jsem jí chtěl každý den vidět než se tady trápit a nevidět jí!"
Já: ,,Líbal jsi se už s ní?!"
Zach: ,,Jo může ti to být tak jedno!"
Já: ,,Už na ní nesáhneš jinak uvidíš."
Zach: ,,Co uvidím jako jediný jsem ji šel doprovodit kdyby si jí miloval tak by jsi šel taky!"
Pak už jsme neměl slov tak jsem radši odešel. Šel jsem radši do svého pokoje a nevycházel jsem.
Pohled Báry:
Slyšela jsem řev, ale radši jsem to neřešila. Pak přišel Corbyn naštvaný a šel do svého pokoje kde třískl dveřmi. Pak přišel naštvaný Zach se napít. Radši jsem byla ticho a radši jsem to neřešila. Zach si nalil do sklenice vodu a odešel do jeho pokoje. Šla jsem za ním zaklepala jsem a zeptala jestli můžu dál. Žádná odpověď tak jsem to zkusila znovu a ozvalo se že ne. Tak jsem se radši šla projít. Obula jsem si boty a šla se jen tak projít. Šla jsem tak hodinu našla jsem krásné místo byla tam lavička a krásná příroda po asi pěti hodinách jsem se vrátila. Všichni se mě vyptavali kde jsem byla. Řekla jsem jim ze jsem se šla jenom projít. Vyzula jsem si boty a šla do Zachoveho pokoje nikde tam nebyl tak jsem se mezitím převlékla. Ale pak do pokoje vešel Zach. Koukal na mě a pak řekl promin.
Zach: ,,Promin že jsem teď tady vlezl." Řekl a furt se na mě díval.
Já: ,,To je v pohodě."
Hodila jsem si pres sebe tričko a šla za ním přibližovali jsme se k sobě blíž a blíž až na jednou se naše rty zase spojili. Byl to úžasný pocit zase cítit ty jeho rty. Zase jsem spolupracovala. Pak jsem se odtáhla a za dívala jsem se do těch jeho úžasných očích. Teď doopravdy vim že ho miluji.
Zach: ,,Pujdeš prosím za mnou?"
Já: ,,Ano."
Zavedl mě do obýváku kde byli lístky růží a velký plyšový méďa.
Zach: ,,To je pro tebe za to že mi pomahas a za to že jak jsem tě uviděl hned jsem se do tebe zamiloval." ,,Mohl bych se tě zeptat jestli by jsi byla moje přítelkyně?"
Já: ,,Ano taky tě moc miluji." Řekla jsem s nadšením.
Zach mě políbil. A pak řekl že mě bude vždy chránit že jestli na mě někdo sáhne tak mu usekne tu ruku. Byla jsem tak šťastná. Šli jsme už spát protože bylo už pozdě. Lehla jsem si na bok a on dal preze mě ruku a přitáhl jsi mě blíž. Byla jsem ta nejšťastnější holka na světě. Pak jsem spokojeně usnula.
Pohled Zacha:
Byl jsem ten nejšťastnější kluk když řekla ano pak jsme šli spát, ale já nemohl usnout pořád jsem myslel na dnešek co se vše stalo hlavně jak jsme se hádali s Corbynem. Řekl jsem to Jonahovy ten mi řekl že ať se nebojím že mě bude krýt i ji. Jonah je dobrý kamarád jsem rád že ho mám. Usnul jsem až ve tři ráno.
ČTEŠ
A NEW CHANCE
Acak,,Miluji tě" ,,Promiń ale miluji někoho jiného stejně bych se bála že nezůstaneme pak kamarády kdyby jsi se se mnou rozešel" ,,To je v pořádku ale vždy si pamatuj že tě budu nadosmrti milovat" Pak už jenom odešel z mého domu bylo mi ho líto i snažil...