❤9.kapitola❤

485 39 22
                                    

(Povinně všichni přečíst info dole, děkuju 💓)

Rebecca:

Nastoupily jsme do letadla a sedli si na svoje místa. Já jsem si sedla k okýnku a Marcus vedle mě. Když jsme přistávali chytil mě za ruku.

,, Bojím se o ně...Jak je najdeme?...Vůbec to tu neznám..Co když se jim něco stalo?" Psychicky jsem to moc nezvládala, není se čemu divit,Izzy je moje nejlepší kamarádka už od dětství.

,,Neboj se zlatíčko,nejdeme je. Určitě jsou v pořádku." Uklidňoval mě Mac držel mě za ruku a políbil mě .

*****************************************

Z letiště jsme se vydali směrem k hotelu o kterém mi Izzy před tím než odletěli povídala.

Cestou mě Marcus pořád držel za ruku a já se bála abych mu ji nerozmačkala jak jsem byla nervózní...

Už jsme se blížili k hotelu když jsem někoho zahlédla. ,,Becco!!" Zavolala na mě Izzy (ta osoba 😁👋)

Pustila jsem Marcusovu ruku a s Izzy jsme se proti sobě rozběhly. Srazily jsme se a v objetí jsme spadly na zem, válely se, brečely, objímaly a nehodlaly se jen tak zvednout.

Zvedly jsme se asi po pěti minutách a já si Izzy pořádně prohlédla..

Vypadala pořád stejně... krásná modrooká brunetka,teď byla akorát o něco hubenější.

,,Ty jsi vážně přijela, děkuju !" A zase na mě skočila, tentokrát jsme se však udržely na nohách.

,,To je přece jasný, hlavně že jste všichni zdraví." Podívala jsem se jí za rameno kde stála její rodina a usmála se na ně.

,, Ostatně můžeš poděkovat spíš Marcusovi nebýt jeho bych se tady nedostala." Odtáhla jsme se od ní a políbila Marcuse.

,,Já jsem Marcus." řekl a natáhl ruku k Izzy a její rodině která k ní mezitím došla.

,,Já jsem Charlie,tohle je moje žena Jane"– ukázal na svoji ženu ,,a tohle jsou moje dcery Lili a Alex."– Izzy má dvě sestry a náhodou jsou to dvojčata,jsou Izzy dost podobné,takové její o 6 let mladší kopie.

,,A samozřejmě Izzy." dodal strejda Charlie.

****************************************

V hotelu jsme se ubytovali do dvou pokojů,jeden měli rodiče od Izzy spolu s dvojčaty a my jsme měli pokoj s Izzy. Všechno platil Marcus,jsem mu za to moc vděčná.

Všichni se najedli zmýlí a pak usli,i když byly teprve 3 hodiny odpoledne. Šli jsme se tedy s Marcusem projít do města.

Když jsme šli kolem parku chytl mě Marcus za ruku a podíval se na mě pohledem a.k.a. *možná jsem jak malého ale chci jít na hřiště do parku(Lidi nevím jestli mají v Dubaji park a v něm dětské hřiště ale tak snad jo😂).

První na co jsme se na hřišti vrhli, byla taková ta dvojitá houpačka. Blbi jsme snad na celém hřišti a pak jsme si šli sednout na lavičku.

Mac si poklepal na klín abych si najít sedla tak jsem poslechla a svalila se něj. Hned jsem ho objala. ,, Děkuju, děkuju, děkuju..."

,,To je dobrý lásko, udělal jsem to pro tebe rád." Řekl a usmál se na mě.

,,Miluju tě." Zašeptala jsem a políbila ho.

Bože on je tak skvělý,miluju ho..Je to ten nejlepší človíček na světě 💓

††††††††††††††††††††††††††††††††

V Dubaji jsme zůstali dva dny a pak jsme letěli domů. Samozřejmě se to neobešlo bez vyzvídání jak Izzy tak dvojčat,když tak o tom uvažuju jsou jí podobné snad ve všem. Nakonec ze mě vytáhly úplně všechno,od toho co jsem ho viděla poprvé až do teď ,taky se pěkně vyptávaly na Martinuse,ale zatím toho o něm moc nevím tak jsem jim nic moc neřekla.

Po příletu se Izzy s její rodinou vydali k nim domů,myslím že už to potřebovali,my s Marcusem jsme šli ke mě domů.

,,Leo není doma?" Řekl Mac když jsme přišli a usmál se na mě takovým tím perverzním úsměvem.

,,Jak sám vidíš tak ne." Jeho teď už perverzní úšklebek jsem mu oplatila.

,,A co budeme dělat?" Zeptala jsem se a objala ho.

,,Já bych věděl." Řekl Mac a přesunul svoje ruce z mých boků na můj zadek.

Chlapec si chce hrát,tak si trochu prohrajeme.

,,Hmm,to já taky." zamumlala jsem a začala ho líbat. Líbali jsme se asi minutu a mezitím mě Marcus stihl přitisknout ke dveřím. Mac mě vyzvedl za zadek,jsem si obmotala nohy okolo jeho pasu. Donesl mě do pokoje a blížil se k posteli, já jsem se odtáhla.

,, Půjdem hrát pexeso!" Vykřikla jsem. Marcus se na mě zmateně podíval.

,,Cžé??"(Cože?😂 KristineLez 💕my víme své 😂😘) Řekl a pozvedl obočí.Já jsem vybuchla smíchy a začala utíkat. Marcus se okamžitě rozchechtal a rozběhl se za mnou.

Vyběhla jsem ven na zahradu a začala kroužit okolo bazénu.

Marcus:

Začala kroužit kolem bazénu (v zemi) a já si pomalu vymýšlel plán jak ji tam shodit. Ale jak si byla chytřejší a rychlejší než já.

,,Becco!" Zakřičel jsem na ni když mě žduchnula do bazénu a chytl ji za ruku.
Zaječela když jí obklopila voda do které se mnou spadla.

Začala se pomalu potápět a tak jsem ji chytla vytáhl za pas na okraj bazénu. Posadil jsem ji na něj a políbil ji.

Začali jsem se vášnivě líbat.Becca už mi štíhlá sundat tričko a já ji právě svlékal to její.

"Ehhm!Ehm!" Odkašlal si najednou někdo od dveří na zahradu..

Ahojky moji milí přátelé 😘😂!

Tak se teda po dlouhé době hlásím s novou kapitolou která je úplně o ničem a abych pravdu řekla je asi tak stejně na nic jako tenhle celý příběh 😖. Poslední dobou uvažuji o tom jestli mám vůbec pokračovat nebo ho smazat. Ale pokud váš příběh baví tak bych pro vás ještě pokračovala je to jen o tom jestli vás to baví.

Ale teď trochu příjemnější téma.. S kým se uvidím 21.března v Praze?💓💟
To je prostě splněný sen😍

Dejte★ a koment, ať vím jestli mám pokračovat nebo ne😘

Vejunka😘🍍

First Sight...[Marcus Gunnarsen Cz FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat