Κεφάλαιο 18º

447 28 0
                                    

"Μικρή μου"ακουω και νιώθω καποιον να μου χαϊδεύει τα μαλλια,ανοιγω τα ματια και αντικριζω τον Μιχάλη"Μμ μεγάλε μου"λεω και τον πιανω αγκαλιά απο τον σβέρκο καξ τον φιλαω "Πειναω"λεω και χουζουρευω λιγο στο κρεβάτι μου"Σηκω ντυσου θα παμε στο φούρνο για πρωινο"λέει και πετάγομαι απο.το κρεβάτι κανω τα απαραίτητα στο μπανιο και διαλεγω απο την ντούλαπα μου  αυτα

"Ελα Μιχάλη τελειωνε δεν πας για γκομενα"λεω και γελαω "Τώρα μωρο μου"λεε και έρχεται,βγαίνουμε απο το σπιτι και περνουμε τον δρομο για το φούρνο "Μιχάλη θελω να σε ρωτήσω κατι!"λεω και σταμταμε"Πες μου μωρο μου"προσταζει γλυκα "Θα εκανες κατι με ...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

"Ελα Μιχάλη τελειωνε δεν πας για γκομενα"λεω και γελαω "Τώρα μωρο μου"λεε και έρχεται,βγαίνουμε απο το σπιτι και περνουμε τον δρομο για το φούρνο "Μιχάλη θελω να σε ρωτήσω κατι!"λεω και σταμταμε"Πες μου μωρο μου"προσταζει γλυκα "Θα εκανες κατι με την Ναταλια,την κολλ της Νικολέτας;"ρωταω κι ειδα οτι το σκεφτοταν.Γαμω τι κάνω λαθος και δεν με θελει κανενας.Αρχισα να προχωραω προς τον φούρνο και τον αφησα πισω,νιώθω να με τραβάει με δύναμη καποιος και αυτος ηταν ο Μιχάλης"ΤΙ?"φωναζω κα προσπαθω να.μην κλαψω"Τι επαθες;"με ρωταει"ΚΑΛΑ ΣΕ ΒΑΡΑΝΕ ΑΓΟΡΑΚΙ ΜΟΥ?ΣΕ ΡΩΤΑΩ ΑΝ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΤΣΟΥΛΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΕ,ΩΡΑΙΑ ΠΉΓΑΙΝΕ ΣΕ ΑΥΤΉΝ!"φωναζω και τον σπρώχνω πισω και αρχιζω να τρεχω με δακρυα στα μάτια"ΓΑΜΩ ΣΤΕΛΛΑ ΕΣΕΝΑ ΘΕΛΩ"φωναξε αλλα δεν σταματησα...
20 λεπτά αργοτερα αφου εφαγα μια τυρόπιτα και ηπια ενα φυσικό χυμο αποφάσισα να παω στο σπιτι του,μιας κι εγω επρεπε να ζητησω συγγνώμη γιατι εγω ρωτησα!
Ειμαι εξω απο το σπιτι του χτυπαω το κουδούνι αλλα δεν εχει ερθει ακομα,εκανε ψυχρα.
"Λες;"λεω στον εαυτό μου και ψάχνω κατω απο μια γλάστρα που αφηνε παλια ενα δευτερο κλειδι απο κατω για.οταν εχανε τα κλειδια του ή τα ξεχναγε,και τελεικα το κανει ακομα αυτο,ετσι τα πηρα και ανεβηκα επανω να τον περιμένω και να του κανω έκπληξη...
Περιμένω 2ωρες εδω ειχα ξαπλωσει στον καναπε για λιγο αλλα τωρα χαζευα στο κινητο μου ώσπου ακουω κλειδια τρεχω να κρυφτω μεσα στο δωματιο για να του κανω έκπληξη.Μπαίνω μεσα στο δωματιο του και μπαινω μεσα στην ντουλαπα. Περιμενω να ερθει εδω και κανα μισαωρο,εε μπορει να κανει μπανιο σκέφτομαι και ακουω την πορτα να ανοιγει ακουω καποιον να φιλιέται ,παναγια μου λες να ειναι ο Παύλος ομγ ρεζιλιιι φακ φακ φακ!Δεν εχω κουνηθεί απο την θεση μου καθολου εχουν αρχισει να ακούγονται βογγητά απο την κοπελα,ειμαι σίγουρη οτι το κανουν κανονικα πλεον!"UHH Ναταλιαα"ακουω και εύχομαι να μην ειναι αυτο που νομιζω "ΜΙΧΆΛΗΗΗ"ακουω και βγαινω με φορα απο την ντουλάπα και βλεπω την Νικολέτα να ειναι πανω στον Μιχάλη"ΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΚΑΡΓΙΟΛΗ,ΑΝΤΡΑ ΧΩΡΙΣ ΑΡΧΙΔΙΑ,ΤΟΥΛΆΧΙΣΤΟΝ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΡΩΤΕΥΜΈΝΟΣ ΚΑΙ ΑΦΟΣΙΩΜΈΝΟΣ,ΠΑΠΑΡΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΆΝΩ ΚΑΙ ΈΚΠΛΗΞΗ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΣΥΓΓΝΏΜΗ ΜΑΛΑΚΑ Ε ΜΑΛΑΚΑ"λεω και φευγω κλαίγοντας τρεχω και πηγαίνω στο σχολειο ,δεν ηθελα να παω σπίτι,δεν γουσταρα,ηθελα να παω καπου να κατσω να ηρεμήσω,εύχομαι να μην ειναι κανενα παιδι...Αλλα και εδω ατυχη,ειναι ενα ζευγάρι που φασωνωντε και ενα αγορι ωραιο μπορω να πω που εχει το ηχείο του και εχει βαλει μουσική ραπ.Γαμω γιατι ολα σε εμενα,αρχισα να κλαιω σαν μαλακας μονη μου, ηταν και αυτοι που κανανε φαση,μια χαρα...
Ειμαι εδω,1:30ωρα το ζευγάρι μολις εφυγε και το αγορι εφυγε αλλα αφησε το ηχείο εδω,μαλλον θα ξανα ερθει."Μονη;"ακουω και βλέπω το αγορι με μια σακούλα στο χερι "Ναι"λεω και.κατεβαζω το κεφάλι "Έι έι έι,τι εχεις τωρα;"με ρωταει και εγω γελαω"Επιασα το αγόρι μου με την Νικολέτα,νομιζω την ξερεις"λεω και εκείνος εμεινε μαλακας "Κατσε κατσε,το αγορι σου δεν ειναι ο καινούργιος που ηρθε;"ρωταει και εγω γνεφω"Τον ειχα για ποιο έξυπνο τον Μιχάλη,μα να αφησει.μια σεμνοτατη και όμορφη κοπελα σαν εσενα και πηγε με το ξεκωλο,το ξετσίπωτο..."
ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΥΡΙΟ ΑΝΑΝΑΔΕΣ🍍🍍💘💘

Dancing with you!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora