Zoe
S Leom sme mali príjemnú a krásnu chvíľku. No niekto nám ju prerušil. Šla som otvoriť. Boli to policajti. No hurá. Kate. Kto iný než ona?
,,Ste Zoe Mitchels?" Spýtali sa ma.
,,Áno. Som to ja." Povedala som a akurát prišiel Leo. Ach nie. Predchvíľou sme sa o tom rozprávali a je to tu.
,,Dobrý deň. Deje sa niečo?"
,,Kto ste?" Spýtali sa ho policajti.
,,Ja som Leo Morgan."
,,Vás sa to netýka. Musíme sa porozprávať so slečnou Mitchels." Pozreli sa na mňa obaja policajti.
No super. Jasné, že to nahlásila Kate. Bola som si tým stopercentne istá.,,Čo sa týka jej, sa týka aj mňa. Môžete kľudne hovoriť o čo sa jedná."
,,Nebuďte drzí. Chceme sa rozprávať s ňou a nie s vami. Slečna Mitchels? Poďte s nami na minútku." Jeden z policajtov ma chytil za ruku.
,,Leo? Kľud." Povedala som a už som bola s policajtmi pri ich aute.
,,Nebudem kľudný Zoe, keď sa s tebou chcú baviť policajti."
(Vonka)
,,Napadli ste Kate Winsentovú?"
,,Ako sa to vezme."
,,Áno či nie?"
,,Tak fajn. Áno." Mávla som rukami.
,,Tak v tom prípade pôjdete s nami." Oznámil mi policajt. Skvelé. Výsluch a možno aj väzenie? Kto vie.
,,Fajn. Len si skočím po bundu." Prikývli a ja som šla dovnútra.
,,Leo..."
,,Áno?"
,,Idem na policajnú stanicu." Vzala som do rúk bundu.
,,Prečo?"
,,Kate..."
,,Slečna Mitchels? Ideme!" Chytil ma za ruku policajt.
,,Som svedok toho, čo sa stalo." Povedal policajtom.
,,Nás nezaujímate vy! Už som vám to povedal!" Zvrieskol po Leovi policajt. No už len toto mi chýbalo.
,,Ide o Kate, ktorá má dala zbiť. Zoe to urobila kvôli mne. Takže ide o mňa." Obaja policajti pozerali na Lea s otvoreným ústami. Asi to nečakali.
,,Dobre. Poďte s nami aj vy."
,,Nemal si to povedať." Šepla som mu.
,,Jasné a ešte by ťa zavreli. Žiadne také. Kate nemôže byť za neviniatko."
,,Zavreli by mňa a nie teba Leo."
,,A čo by som tu ja bez teba robil? Hm? Šiel by som na prvý most a skočil z neho."
,,Pšt." Chytila som ho za ruku.
,,No tak poďte už." Povedal jeden z policajtov. Vystúpili sme z auta a šli na políciu.
Šli sme do nejakej miestnosti, kde sa začal výsluch.,,Povedzte nám, čo sa stalo a nič nevynechajte."
,,Dobre."
,,Ja som bola s triedou na exkurzií preč. Prišla som domov a Leo nebol na letisku. Nevedela som prečo. Leo je on. Môj priateľ, ktorý stojí tam vonka. O tri dni som šla za ním a všetko mi povedal. Slečna Kate Winsentová, poslala šiestich chalanov, aby zmlátili Lea. Veď Leo má na tele všade modriny. Pozrite sa ak sem príde on. My máme dôkazy tiež. Áno, priznávam, že som ju napadla. Ale to čo robí ona, je veľa. Chce nás rozdeliť a nechápe, že ju Leo nechce. Proste áno. Napadla som ju. A aj som na ňu vytiahla nôž." Dokončila som svoj monológ.
YOU ARE READING
●Bad Couple●Dokončené●
Teen Fiction♥#1 in TEEN FICTION♥(19.09.2017)♥Čo sa stane keď Bad boy spozná babu podľa jeho predstáv?♥ Všetko sa dozviete v našom príbehu♥. Prajeme príjemné čítanie♥.