Capitolul 13

954 59 8
                                    

   - Nu m-ai merg în viața mea cu autobuzul; zic intrând ca o vijelie în casa lui Naruto.

- Ce ai mă; îmi spune acesta în timp ce se uită la mine amuzat.

Bufnesc nervos în timp ce intru în camera dezordonată a blondului, deci nu glumesc băiatul ăsta are tot feluri de chesti în cameră ,odată m-am rătăcit prin toate mormanele astea. Mă îndrept sfios spre pat în încercarea mea de a nu calca pe ceva. După jumate de oră in timp ce Naruto îsi cauta niste haine  eu îi povesteam întâmplarea mea neobișnuită cu femeia din autobuz.

Naruto a mers să facă un duş iar eu am rămas să moțăiesc în pat ,bag mâna sub tricou si apuc ușor colierul pe care îl port. Mă uit la el cât de frumos poate fi ,am o jumătate de inimă neagră pe care scrie Be de la Best si  Fri de la Friend jumătate de colier e la o fostă prietenă pe care am cunoscut-o în primul an de grădiniță, doar că după grădiniță ne-am separat fiecare mergând la scoli diferite ,colerul ei este alb cu restul de scris ST si NDS . Acest colier ea mi la dat ,mi-a spus că la cumparat mama sa doar că bani ea a vrut să-i pună asa că si-a dat toți bani din puşculiță ,pe vremea aceea mi se părea cel mai frumos gest pe care cineva la făcut pentru mine. Îl port mereu ,doar că zilele astea am avut probleme cu el nu m-ai puteam să îl închid si a trebuit să îl duc la reparat, l-am găsit în sufragerie pe măsuță probabil că a venit în aceasta dimineață.

- La ce te gândesti.

Naruto îsi face intrarea în cameră îmbrăcat frumos si parfumat pe măsură, îi simt mirosul până aici.

- La nimic , mergem?

Dă din cap în semn că da ,mă ridic de pe pat si o iau după Naruto. Iesim din casă si ne îndreptăm spre masina lu Naruto tocmai ce si-a luat permisu astă iarnă, ah ce bine e să ai 18 ani. Mă pun să-i sun pe băieți ca să nu mă trezesc că nu mai vin.

- Alo Neji unde esti?

- În fața casei unde altundeva, vă mai  astept mult?

- E vina lu Naruto a stat jumătatede oră să-şi găsească hainele.

- Păi să facă dracu curat în cocina aia până nu-l invadează rozătoarele.

Râd la replica lui Neji are dreptate blondul o să aibe în curând ca vecine de cameră şoareci. După 5 minute ajungem si la casa lui Neji, acestă urcă imediat în masină si îi lipește o palmă blondului de toată frumusețea pentru faptul că a întârziat si pentru ca să-si facă odată si pentru totdeauna curat în cocina,  râd cu lacrimi pe seama lor ,mai ales că Naruto protestează că camera lui nu are nimic.

- Cum dracu să nu aibe ,băi ma-ta îți pute camera de la 5 kilometri  de zici ca-i tomberonul din curtea scoli, cred că ai acolo resturi de mâncare de când era mama fată mare.

- Ma-ta a fost fată mare? Veni răspunsul blondului, asa obținând încă o palmă după ceafă ,eu râd ca prostul pe scaun în timp ce ăstia se bat ca chiori la Naruto era cam greu că el si conducea.

- Tu ce te râzi băi asta pipăit de balene. Mi-am înghițit râsul, Naruto se mai alege cu o palmă după ceafă de data asta de la mine.

- Băi dar ce sunt eu sacul vostru de box. Plângerile lui îmi intră pe o urechi si îmi iese pe cealaltă parte.

- Stop stop ,ce pipăit ce balenă.

Naruto ranjeste la mine ridicând din sprâncene în mod repetat. Începe si îi povestește lui Neji peripetia  mea în timp ce eu mă fac mic mic în scaunul meu. După minunata poveste Neji s-a întins pe toată bancheta din spate râzând si ținându-se de burtă iar când Naruto a luat o curbă a cauzat ca prostul jos de pe banchetă înjurînd masina si proprietarul ei. Cât timp ăstia doi se certau eu îl sun pe Shikamaru dar acesta nu răspunde. După 10 minute ajungem si noi la casa lui Shikamaru batem la usă si în loc să ne răspundă el ne răspunde mama lui , se uită la noi cu blândețe arătând cu degetul în sus gest care înseamnă că putoarea e la el în cameră, urcăm grăbiți la el în cameră ,dăm buzna peste el. Saracul dormea bine mersi cu un picior afară din plapumă. Mă uit la băieți care mă privest complice, mergem încet spre pat si  apucăm de saltea.

- La trei , 1...2...si...3 .

Imediat salteua este răsturnată cu tot cu Shikamaru care cu greu se desmeticeste si când ne vede se încruntă la noi.

- Voi sunteți sănătoși. Se uită la noi urâtîn timp ce-si pune salteua înapoi pe pat.

- Tu ai uitat că mergem în club? Îl întreabă Neji în timp ce se trânteşte în pat...Shikamaru se încruntă si se scarpină după ceafă.

- În seara asta era ieșirea. Îmi dau o palmă peste frunte uitându-mă la el.

- Si cică eu sunt ăla uituc; zice si Naruto râzând si sărind după peste Neji în pat.

- Naruto dă-te după mine. Neji este sufocat de Naruto care în loc să se dea după el se poziționează mai bine. Shikamaru a plecat să se schimbe si să facă un duş, mă fac si eu comod pe fotoliu jucându-mă pe telefon în timp ce mai trag cu ochiul la cei doi ,se pare că s-a schimbat poziția acum Neji stă peste Naruto care protestează întruna.

În 30 de minute am ajuns si noi în masină plecând spre cel mai bun club din centrul Bucureștiului. Noaptea e minunat e ora 21:30 iar luminile felinarelor sunt aprinse făcând o atmosferă de vis ,si cum nu puteam să stam în liniște Naruto si Neji au început să-i povestească  marea mea percepție, a râs si el asa cum au râs si ăstia doi,o să fie un drum foarte foarte lung.

  Ai încredere în mine [Volumul I]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum