Eskiler Güzeldir

94 2 3
                                    

Eskiler güzeldir denir hep,haklılar da . Hatırlıyorum da çocukluğumu ne güzel günlerdi be ; kavgalar,bağrışlar,mızıkçılar,cam kırmalarımız ve daha nicesi...

Bir arabamız vardı mavi Fiat Uno'ydu sanırım ,öğlen saatleriydi çok sıkılmıştım yapacak bir şeyler ararken aklıma bir şey geldi.Keşke gelmeseydi,aklımı sikim neyse çıktım bizim arabanın üstüne. Hoplamaya zıplamaya başladım. Komşu çocukları etrafıma dikilmiş:"bu mal napıyor" gibisinden bakıyorlardı. Onlarıda çağırdım arabanın üstüne. "Baban kızar" dediler. Araba benim de sayılır diyip ısrarla davet etsemde tek salak ben olduğum için kimse gelmedi. Bir müddet daha arabanın üstünde oynadıktan sonra yoruldum,karnımda baya acıkmıştı. Eve gittim ve babama canımın döner çektiğini söyledim. Her şeye bakarız diyen adamın bu sefer beni dönerciye götüreceği tuttu ,hemdr arabayla. Hazırlandık,asansörden inip babamın apartman kapısını açmasıyla şok uğraması bir oldu. Noldu baba ,niye durdun ? Dedim. Babam kendine gelerek: " Bu arabanın hali ne böyle ." Dedi. Nolmuşki baba dedim cıyak bi sesle." Ulan tavanı çökmüş heryeri çizilmiş daha nolsun?" Demez mi , her şeyi koca götümle yaptığımın o zaman farkına vardım. Benim göt 3.5 atarken, babam sinirle : "sen mi yaptın bunu kızmayacam doğru söyle" dedi." Yok baba kendi arabamıza hiç zarar verirmiyim ben, belki komşunun çocukları yapmıştır." Derken . Pencerede bizi gözetleyen kapıcıyı farketmemiş olsam gerek:" Niye insanlara iftira atıyosun günah değil mi ? " Diye ispiyonlamasıyla, babamın:" Yürü ev." Demesi bir oldu. Sanırım hayatımdaki ilk küfürümü o zaman bizim kapıcıya etmiştim. Bir aradanda babamı sakinleştirmeye çalışıyor özürler diliyodum. Babam sinirle evin zilini defalarca basıyorken, annem:" Noldu geldim işte siz yemek yemeye gitmiyor muydunuz ?" Dedi. Ben giden dönere mi yanim, birazdan olacaklardan altıma mı edeyim bilemedim. O anda babam elimden tuttu ve yatak odasındaki yatağa fırlattı. Ben de şaka yapıyor, siniri geçti sanıp, yatağın üzerinde zıplamaya başladım.(Ulan ne çok severmişim zıplamayı.) Zıplamamla babamın beş kardeşi geçirmesi bir oldu . Bu hayatımda,babamdan yediğim, ilk ve son tokattı. Akşama kadar ağladım. Eve geldiğimde koşup sarıldığım adam ; bir anda gözümde canavara dönüşmüştü. Neyseki iyi kalpliymiş. Gönlü el vermedi ağlamama, siniri geçince geldi özür diledi ve "senden değerlimi, senin pipin sağolsun" Dedi. Son kısmı pek anlamamıştım o zamanlar. Mal mal sırıttım babama bütün gece , aptal aşıklar gibi . Beraber uyuduk gece sarıla sarıla ...

O günü bile özlüyorum,eskiler herzaman güzeldir :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 27, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Eskiler GüzeldirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin