Ìlk Okul Haftası

247 4 2
                                    

    ~TOPRAĞIN AĞZINDAN~

Okulun ilk günü için sabah erkenden kalktım. Erkenden kalkma iskencesi çin iskencesi gibi birsey bilirsiniz ya iste her zamanki erken kalkma olaylari...

Okulun ilk gunu icin heyecanli degildim tamtersi kendi kendime kufurler ediyordum. Kac gun okula gidiyorduk ve buna karsilik üç ay tatil yapiyorduk tam bir haksizlikti...

Sinifima girip her zamanki yerimi aldim...cam kenarinda en arkadaki siranin en köşesi. Ben genellikle yalniz oturan tiplerdendim çünkü etraftakiler benim piskopat oldugumu dusunuyordu. Çokta umrumda! Sanki kendileri çok normaller. Uç yemek hiçte tuhaf degil yiyorsam nolmus. Bana tuhaf tuhaf bakmayin evet tamam kabul ediyorum biraz piskopatca ama ben halimden memnundum.

Bu sene sinifimiza farkli bir kız  gelmisti. Universitenin ikinci yilindaydik sanirim geçiş yapmak istemisti. Amannn banane. Ders baslamisti. Cehenneme hosgeldiniz. ..
   
~YAZ'IN AĞZINDAN~

Sınifa girdigimde herkez bana bakti. "Ayı mı oynuyor burada?" diyesim gelmisti ama demedim. Okulun ilk gunu tatsizlik ciksin istememistim. Ders baslamisti ve tek bir yer vardi bende  oturdum. Cok garipti,neden onun yaninda kimse yoktu? Neden yalnizdi? Tenefus zili caldi ama ne o bana birsey demisti ne de ben... yakisikliydi sarisindi ve yesile kacan gozleri vardi. Ne uzun nede kisaydi.
Tam sevdigim gibiydi. Ayni zamandada y-yakisikliydi... derken ic sesim yine olaya karisti. "Şist kendine gel hani aşka karsiydin tamam yakisikli olabilir. Ama olmaz topla kendini derslerine bak."  Salak ic sesim bu sefer hakliydi... B-b-ben ona aşık olmus olam-mazdim diyymi??

Biraz kisa oldu sanirim kusura bakmayin arkadaslar ilk bolum bu kadar devami yarin. Umarim begenirsiniz... ilk tecrubem sizi sikmak istemedim... :))

*PÎSKOPAT AŞIK*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin