-TOPRAĞIN AĞZINDAN-
Yine siniftayim ve bugün kamp var... ahhh su salak okul ve sinif yetmezmis gibi bide kamp la ugrasacaktim... Yeni gelen kız yanima oturdu!!o parfum kokusunu her sabah koklamak zorundayim. Buda yetmezmis gibi ikidebir bana bakmasini cekiyorum ne yani ilk defami piskopat goruyor?..
Her neyse bu lanet sinif ve bu lanet okulu cekmek zorundayim, he bide su yanimda ki parfumlu kızı da es gecmemeliyim!!!!
~YAZ'IN AĞZINDAN~
Bugunde kamp var... hazirliklarimi yaptim okula gitmek icin heyecanliydim normalde hic boyle olmazdi bana noldu derken lanet ic sesim yine basladi... "asiksin asikkkk!!" Hey of salak ic sesim!! Okulda yine onun yanina oturdum onun diyorum cunku ismini bile soramadim cunku uç yemekle mesguldu... bugun dayanamadim ve sorumu sordum...
Yaz: bir sakincasi yoksa ismini sorabilir miyim?
Toprak: neden ismimi ogrenince nolacak?
Yaz: merakimdan soruyorum merak etmektemi yasak!!
Toprak: adim toprak tc kimligi de istiyorsan...
Yaz: yine ne zirvaliyorsun allah askina ne alakasi var simdi doru duzgun adini sordum.
Toprak:tamam sakin ol be bisey demedik sira arkadasiyiz katlanicaz artik birbirimize...puff...
~TOPRAĞIN AĞZINDAN~
Sanirim benim gibi bir huysuz daha vardi acikcasi bana bagirmasi hosuma gitti. Daha once kimse bana bagirmamisti buna cesaret edebildigine gore oda biraz piskopat sanirim. Ama uç yemek gibi bir piskopatliligi oldugunu dusunmuyorum... puff bu cok sıkıcı!
Simdiye kadar hic kimseden hoslanmamistim ama sanki o biraz daha yakindi bana sahi o diyip duruyorum neki acaba bu kızın ismi?? Derken ic sesim konustu...
"Lan salak misin oglum sen ne duruyon sorsana odunn!!!"
Evet sanirim ic sesim hakli odun konusunda degil tabiki...
Toprak:senin ismini de sorayim tam olsun bari adin ne?
Yaz: benim adim yaz. Ismimi soracagini dusunmemisss..... uç mu yiyorsun ,hey sunu yeme midem bulaniyor...
Toprak: evet nolmus yaniii...sakın uzerime kusma...
Yaz: pufff !! Piskopatmisin nesin sen?
Toprak: hadi canim saka yapiyosun... sence oyle oldugum belli olmuyormu?
~YAZIN AĞZINDAN ~
Öylece baktim ve sustum... aramizda gercekten tuhaf, sacma ve komik bir diyalog gecmisti... derken hoca nin hadi gidiyoruz sesini duydum... hoca bizi servisin onunde gruplara ayirdi
B-b-b-ben olllleyyyyy!! Toprakla beraberdimmm oleyyyy!! Derken iste yine o lanet iç ses...
"Oh sevin vallaha bak hayatinin aski senle beraber olcak kampta daha ne olsun kızım"