Den 20.2. ráno:
Vzbudila jsem se úplně slabá asi z toho jak jsem brečela. Jako vždy jsem se šla oblíknout a umýt se. Málem jsem se lekla jak jsem se podívala na sebe do zrcadla. Měla jsem úplně kruhy pod očima a zaschlé slzy z včerejší noci. Upravila jsem se udělala hygienu a šla do kuchyně něco udělat na snídani. Udělala jsem lívance s nutelou a čerstvým ovocem.
Jack: ,,Zase jsem tu jako první." Řekl a začal se smát.
Já: ,,Dneska jsem udělala mojí specialitu." Řekla jsem a usmála se.
Jack: ,,Stalo se něco?"
Já: ,,Ne proč?" Zeptala jsem se, protože jsem nechápala jak to poznal.
Jack: ,,Nevypadáš šťastně totiž."
Pak jsem radši byla ticho, aby se dál nevyptával co se mnou je. Nemám to ráda, protože se mi je nechce s tím zatěžovat. Ale jsou milí když se na to ptají. Najednou mě někdo chytil kolem pasu. Myslela jsem si že to byl Zach, ale spletla jsem se otočila jsem se a byl tam Corbyn. Lekla jsem a zkoušela se od něho dostat, ale marně. Než přišel Zach ta mi dal pusu a za to mu neublíží cítila jsem se zneužita. Když přišel Zach tak hned přišel za mnou a poznal že nejsem v pořádku. Vzal si mě bokem.
Zach: ,,Co s tebou je?" Ptal se starostlivě.
Já: ,,Nic je mi fajn." Málem jsem začala brečet.
Zach: ,,Ne není ti fajn však včera jsi se řezala takže ti není fajn."
Já: ,,Je mi fajn."
Řekla jsem a šla se převléct a šla na svoje místo. Bylo tam tak překrásně. Nikdo mě nerušil. Začala jsem si pouštět písničky a u toho začala brečet. Přemýšlela jsem tak moc že jsem začala mít hlad. Šla jsem do KFC a tam potkala Zacha, který měl úplně skleněné oči.
Zach: ,,Tady jsi víš jak jsem se o tebe bál." Řekl a hrozně pevně mě objal málem mě uškrtil.
Já: ,,Šla jsem se jenom projít." Řekla jsem a dala mu pusu.
Zach: ,,Prosím tohle mi už nikdy nedělěj. A co by jsi chtěla z KCF?"
Já: ,,Zachu já si to zaplatím za svoje peníze."
Zach: ,,Ne já ti koupím přece musím pečovat o svou princeznu."
Já: ,,Už jsi toho pro mě udělal hodně takže jsi to zaplatím za svoje peníze."
Zach: ,,Tak dobře, ale musíš ještě pak se mnou si zajít koupit nové plavky jdeme totiž zítra do aquaparku."
Já: ,,Já si musím taky koupit plavky, protože žádné nemám."
Koupila jsem si KFC a šli jsme nakupovat plavky. Zach v prvním našel si pro sebe úplně luxusní plavky, ale se mnou jsme museli projít asi pět obchodů než jsem nenašla tady tyhle plavky:
Zach: ,,Vypadáš v nich úžasně."
Já: ,,Takže tyhle si vezmu."
Šli jsme k pokladně zaplatit plavky a pak jsme se dívali po botách. Zase jsem si koupila conversky. Prostě jsem ujetá na converskách. Jak jsme tak chodili po obchodech tak se někdy Zach vyfotil se svýma fanynkama. Někdy mě už to štvalo, ale přežila jsem to. Když jsme přišli tak mě najednou všichni objímali nechápala jsem proč. Pak mi to došlo vlastně nikomu jsem neřekla kde jsem. Šla jsem si balit věci na zítra, protože jsme měli vyjet hned ráno. Měla jsem nachystané věci a šla jsem do obýváku kde kluci hráli na playstationu.
Já: ,,Kluci můžu taky hrát?"
Kluci řekli že klidně hráli nějakou střílečku. Musím se pochválit, protože jsem všechny porazila. Kluci na mě zírali jako kdyby přiletěla z jiné planety. Bylo to směšné. Už bylo pozdě tak jsem šla do pokoje se Zachem. Hned jsem si lehla do postele a usnula.
Pohled Zacha:
Přišla do obýváku a zeptala se jestli nemůže s náma hrát řekli jsme jo. Byla v tom úplně dobrá i když to hrála po prvé a k tomu jsem se ještě více do ní zamiloval myslel jsem si že jí miluj na sto procent, ale až od teď ji miluji na sto procent. Všechny nás porazila nechápal jsem jak to udělala. Jak jsme dohráli šli jsme do pokoje. Bája si hned lehla a usnula. Byla roztomilá. Šel jsem ještě za Jonahem jestli Bája mu něco neřekla o tom včerejšku řekl mi že ne. Tak jsem šel zpátky za ní. Dneska pořád spala. Lehl jsem si vedle ní a usnul.
ČTEŠ
A NEW CHANCE
Random,,Miluji tě" ,,Promiń ale miluji někoho jiného stejně bych se bála že nezůstaneme pak kamarády kdyby jsi se se mnou rozešel" ,,To je v pořádku ale vždy si pamatuj že tě budu nadosmrti milovat" Pak už jenom odešel z mého domu bylo mi ho líto i snažil...