Copilul perfect pentru tatăl îl vrea

25 3 2
                                    

Hey! Eu sunt Sebastian,dar prietenii imi spun Seba,bla,bla,bla...(hai sa trecem peste partea in carea eu ma prezint)

Cand eram mai mic mama a divortat de tata pentru ca mereu era beat,se droga si fura din casa pentru a se duce la jocuri de noroc(pacanele). Dar intre timp mama a murit,asa ca eu am revenit in custodia tatalui meu. Yaay(spun eu ironic)!!

Tata niciodata nu ma putut suferii,cand m-am nascut am fost ca o povara pentru el. Asa ca mai trebuie sa stau inca 8 ani cu el ( va da-ti seama ce viata chinuita o sa am):((. De ce eu?

-Bun,acum esti in grijea mea si vei face tot ce iti spun eu! Ai inteles? spuse el,cu o vice ragusite si de unde venea un miros putercnic de alcool

Apoi eu dau aprobator din cap in timp ce dau ochii peste cap!!!!

- Aiiii inteleess? tipa el la mine

- Daa, am inteles....!

- Acum du-te si fa-mi ceva de mancare, dar m-ai intai du-te si i-am de baut!!

Bine inteles ca-i fac pe plac, pentru ca altfel iar as primit bataie si m-as fii dus la scoala cu ochii vinetii si cu urme pe tot corpul si toata scoala s-ar fi holbat la mine...!!!!!!!!!!! CE VIAȚĂ DE CÂINE!!!!

Traiesc intr-o batjocora totala,dar asta imi este soarte,defapt asta a vrut Dumnezeu pentru mine!!

Dupa ce i-an facut plecerile tatei, am facut curat in toata casa pentru ca traia intr-o cocina toatala.

Apoi tata a adormit si eu am putut fac temele in liniste si sa invat.

Dupa ore lumgi de liniste si tacere, tata se trezeste. Cand vede atat bautura la dispozitia lui,mancare facuta,curatenie, eu cu temele facute,si haine spalate si calacate spune:

- Nu esti bun de nimic, esti la fel de inutil cum era maicata. Sunteti 2 Prooostii!

- Nu sunt bun de nimic? intreb eu nervos. Daca nu eram bun de nimic nu mai faceam toate aceste lucruri in casa, nu mai eram olimpic si nu mai eram acum aici!!!!

Imi da o palma și imi spune:

- Tu sa nu tipi la mine ai inteles? Mai du-te dracu', ce copil defect am si eu!! Nu aveam si eu un copil PERFECT!!

" Atunci voi pleca de acasa pentru ati cauta copilul 'Perfect'" spun eu in gand

Astept sa se faca seara pentru a adormi tata si pentru a pleca in cautarea copilului perfect...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 27, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Copilul perfect pentru tatăl îl vreaWhere stories live. Discover now