Sabah alarmın sesiyle uyandım kendime gelebilmek için banyoya gidip yüzüme biraz su attım,kendime aynadan bakip "bu gün yeni bir sayfa açıcam ailemle birlikte "diyerek banyodan çıkıp dolabımı karşısına geçtim beyaz bir kazak altına gıri pantolonumu giydim saçlarım kısa olduğu için hafiften uç kısımlarını biraz şeklilendirdim bu gün yeni evimize taşınıcaktık aynadan kendime son bir kez bakıp odamdan çıktım aşağı indiğimde kahvaltının beni bekledigini gördüm.Annem çok güzel bir kahvaltı hazırlamıştı hiç zaman kaybetmeden yanına gidip ona yardım etmeye başladım babamda geldiğinde kahvaltıya oturduk aklıma takılan soruyu sordum"Beni yetimhaneden aldığınızı neden önceden söylemdiniz " dediğimde babam azındaki lokmayı bitirip konuşmaya başladı."çünkü senin büyümeni bekledik kendi kararini vere bilmen için ama sen bizi kıramyıp bizimle kalamyi kabul ettin"şimdi daha iyi anlamıştım olanları onları bundan sonra asla bırakmayacaktım kalbimde geçmişe dair bir kırıklık olsa bile...
##############
Babam kornaya basıp gelmemizi isaret etmişti gidiyorduk yeni evimize yeni hayatimiza ,yeni dostluklara gidiyorum.
"Nehirim hadi uyan geldik "gözlerimi araladığımda arabada uyumuş olduğumu fark ettim annem beni uyandırıp geri çekildiğinde arabadan inip yeni evimize baktım. Çok geniş bir bahçenin ortasında bembeyaz iki katli bir ev vardı. Bahçe kapısından içeri girip büyük kapıyı araladık eşyalarımızı içeri taşımalarına babam ve annem yardımıcı olurken bende evin içini süzmeye başladım evin içide dışı gibi beyaz amerikan bir mutfak büyük bir salon ve ahşap merdivenlere sahipti salon camı tavandan yere kadar uzanıyordu cam dan baktığında rahat bir şekilde bahçenin her yerini görebiliyordun üst kata çıktığımda üç kapı ile karşılaştım burdaki odalarada teker teker bakıp aşağıya indim anneme yardım etmek için. Bir kaç adam koltukları salona taşırken diğer adamlar ise yatakları yukarı çıkartıyorlardı anneme mutfakta yardım edip bahçeye çıktım burası çok güzeldi gözlerimi kapatıp temiz havayı içime çekip gözlerimi açtım ve karşıda bana bakan bir çift kahvenin en koyu tonlu rengindeki gözleri farkettim benim ona baktığımı anladığında kapşonunu kafasına geçirerek arkasını dönüp hızla uzaklaşmaya başladı. Annemin bana seslendiğini duyduğumda içeri girdim anneme mutfakta yardım etmeye devam ettim adamların işi bittikten sonra babam ve annem onalara çay ikram ettiler. Onlar gittikten sonra annem akşam yemeği hazırlamak için mutfağa gitti bende yukarı çıkıp odamı inceledim çatısı ahşaptı ve odamın camının iç tarafı geniş olduğu için rahat bir şekilde camın önünde oturabiliyordum en çok burayı sevmiştim.
"Nehir yemek hazir hadi gel"
"Geliyorum baba"
Aşağıya indiğimde ellerimi yıkayıp masaya oturdum babama aklima takilan soruyu sorma kararı aldım
"Baba bir şey sora bilirmiyim"
"Sor tabi kızım"
"Bu evi almak için çok masrafa girmişsiniz-"
"Hayır canım kızım çok masarfa girmedik aslında biz senin küçüklüğünden beri birikim yapıyorduk ve yeni başlangıcımız için bu evi alma kararı aldık "dedi sonra annem konuşmaya başladı "Yarın yeni koleje başlıyosun senin kaydını aldırdık gideceğin kolejin adı
" Akay Koleji" dedi annem kolej diyince afalladım çünkü koleje önceden hiç gitmemiştim.
"Merak etme kızım yarın seni ben bırakıcam ve hocalarınlada konuşucam sen sadece derslerinle ilgilen olurmu "deyince kafamı olumlu anlamda sallamakla yetindim.###############
Sabah alarmın sesiyle uyanıp üstümü giyinmeye başladım banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım saçımı hafif dalgalandirdim ve aynadan kendime bakıp aşağıya indim.
"Kızım hazırsan çıkalım geç kalmayalım"
"Geldim baba"
"Dur bi yerinde Mehmet kız birşeyler atsın bari ağzına"
Annemi dinleyip bir zeytin birazcıkta ekmek atıp ağzıma ayakkabılarımı giyinmeye başladım.Korna sesi duyduğumda çantamı alıp annemi öpüp çıktım evden ve işte yeni hayatıma merhaba...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIZLIĞIM IN İSMİ
HumorNehir gitme geri dön beni sensiz bırakma Seninle birlikte kurduğumuz hayallerde beni tek başıma bırakma hapsetme beni sensiz yerlere...Nehir...Nehirim...Gitme Ne olur...