Χευ Λουκ εδώ χαιρετώ τα ωραία γκομενακια της παρέας. Ψιτ κούκλα εσένα που διαβάζεις λεω 😉
φτανει καλε μη με κοιτάτε το ξέρω οτι ειμαι μουνι αλλα αφηστε και κατιι για της άλλες μωρα αν και μπορώ να σας τακτοποιήσω όλες... Στο θέμα μας τώρα... Α δεν ξέρω γιατί στον πούτσο με φωνάξετε αλλα μάλλον θα θέλετε κάτι οπως ολες. Ε... τι γελάς πονηρα μωρή; Για ερωτήσεις η καμία περιπέτεια της ζωής μου θα θέλετε να μάθετε.
Αχ δεν ξες ποσο με καυλωνουν αυτές οι πιτζάμες που φορας τωρα... αν και θα μπορούσα άνετα να τις βγάλω αλλά αστα για αργότερα αυτα είσαι μικρή και αμαθη ακομα😉 Αλλά κορίτσια μην ανησυχείτε θα σας τα μαθω εγω ολα. Αχ και εσείς θα είστε σε φάση (teach me how to do it daddy 😉)
Τώρα που με ξυπνησατε θα θέλετε να μάθετε το πόσο ωραίος είμαι ετσι; διάβαζα τις σκέψεις σας μωρα😉
Λοιπόν η μανα μου με εκανε ξανθό σαν άγγελο και με κάτι μάτια που μπορεί να σας στείλουν αδιαβαστες με ενα βλεμμα... τα μάτια μου οπως λεω Δεν έχουν ένα συγκεκριμένο χρώμα ναι καλα καταλάβατε είναι μπλε αλλά αλλάζουν αναλογα με τις διαθεσεις μου😏τεσπα...δεν νομίζω να σας κουρασα πολυ;Καλά το σώμα μου ειναι αλλο θεμα απλά γαμαει... έλα τι γελάς παλι ρε εννοώ και με τις δύο σημασίες. Ναι ναι αυτήν που σκέφτηκες κυρίως...
Είμαι ψηλός να το ξέρεις μαρεσουν πολύ οι κοντουλες γιατι είναι αλλιως. Δε λεω και οι ψηλές μου κάνουν αλλα οι κοντές κάνουν τα κολπααα.
Έχω ξυπνήσει εδώ και ώρα και βαριέμαι να σηκωθώ. Αλλά πρέπει γαμω εχω και σχολείο. Τεσπα πάω να τεντωσω την κορμαρα μου τη διμετρη... Και τι να δω...;;;; το τέρας της φύσεως
Τι κάνει αυτό το τσουλι εδώ γαμω το σπίτι της... θα ήμουν τόσο ντιρλα χθες που ξέχασα να πετάξω τα σκουπίδια.(savage😂) Πω και Αυτό το make up το κάνει χειρότερο γαμω τον αντιχριστο της. Είναι που είναι χαλιά...
Τι πάει στραβα μαζί μου αλήθεια;
Κοιτάξτε πως κοιμάται το βοδι αναίσθητη εντελώς ήθελα να ξέρω η μάνα της ακόμα ζει με τέτοια κόρη που εχει; θα έχει αυτοκτονήσει. Άσε που χθες δεν με ευχαρίστησε καθόλου. Ε καλα τι καθομαι και σας τα λέω κολλητοί μου ειστε;Τη σκουνταω τόση ώρα την πατσαβούρα αλλα δεν λέει να σηκωσει τον ακωλο κωλο της😂😂😂
Το βρήκα...πρεπει να φύγει γαμω οπωσδήποτε... επειδή αυτή δεν πάει σχολειο αλλά προτειμαει να πηγαίνει σε πορνεία δεν φταίω εγώ...
Όχι ότι εγω διαβάζω αλλα έχει ωραία γκομενάκια και δε θέλω να χάνω ευκαιρία...
YOU ARE READING
Touch me if you can baby🔥
FanfictionΩπ για να βρίσκεσαι εδώ σήμαινε ότι με θες αρα κατσε και απόλαυσε την ιστορία μου με την ησυχία σου. φιλιά μωρό....Λουκ εδω?