Muhammed Ali tüm zamanların en iyi boksörüdür. Bunu herkes bilir bilmesi lazım...
Müslüman olmasıyla beraber gönlümüzde daha büyük bir yer kaplayan muhammed Ali 2016 yılında vefat etmiştir çok ta uzak bir Tarih değil değil mi ?
Örnek aldığım adam, idolum "Muhammed Ali Clay "müslüman olmadan önce adı "cassius marcellus Clay" muhammed Ali daha güzel tabi :)
12 yaşında boksa başlamış ohooo daha onunla ilgili anlatacağım 69 senelik bir hayatı var.
Önce kitabıma onun söylediği efsane sözlerle başlamak istiyorum
Gerçekten okudukça seviceksiniz sevdikce daha çok okumak istiyceksiniz çünkü o muhammed Ali.
Bi gün bole geziyodum watpadi bi kızın kitabı ile karşılaştım baya bi okunması var bir bakıyım dedim. youtubera olan hayranlığıni anlatmış . kızın sözleri davranışları o kadar çok benziyordu ki dedim bu kadar mı olur ?
Yani youtuber da örnek alınacak biri olsa kendisi tam bi egoist zaten çoğunuz kim tahmin etmişsinizdir.
Insanlarin Hz. Peygamberimiz s.a.v. varken onca peygamber varken muhammed Ali varken örnek aldığı tiplere bak!
Ben muhammed Ali gibi olmak isterim hayatta belirli bi amaçları olan bi insan diğerleri gibi hayatın götürdüğü yerlere belirsiz amaç koyan insanlar gibi değil.
Neyse uzatmadan ben diğer bölüme geçiyim içimde o kadar çok şey var ki bir an önce yazmak istiyorum..
Iyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUHAMMED ALİ
Fanficwatpadde ünlü boksörmüz muhammed Ali ile ilgili düzgün bir kitap yok... herkes benim gibi uzun bir arayışa girmesin diye ben sizin için bu hikayeyi yapmaya karar verdim iyi okumalar