~YAZ' IN AĞZINDAN~
Sabah kalktigimda kendimi iyi hissetmiyordum. Midem surekli bulaniyor ve basim donuyordu hala gecmemisti. Iki gundur okula gidememistim ve toprak surekli beni ariyordu... neden bir anda boyle oldugunu anlamiyordum. Yedigim bir seymi dokunmustu acaba diye dusundum ama yinede okula gittim...
Toprak: sonunda geldin çok ozledim seni...
Yaz: bende seni ozledim...
Toprak: iyimisin biraz iyilestinmi?
Yaz: iy...
Tek hatirladigim sey ambulans sesleriydi. Gozlerimi actigimda yanimda toprak vardi ve agliyordu neden buradaydim ne zamandir buradaydim neden geldim hicbir sey hatirlamiyordum...
Yaz: ben neden burdayim toprak neden getirdiler beni neden burdayim ben?
Toprak : sakin ol aşkım bayildin sadece simdi nasilsin?
Yaz: iyiyim ama ben ne zamandir burdayim?
Toprak: 2 gundur buradayiz... surekli canim aciyor diyordun bu nedenle seni surekli uyuttular senin icin cok endiselendim...
Yaz: ama ben hicbir sey hatirlamiyorum midem bulaniyor...
~BÎR GÜN ÕNCE~
Doktor: bir dakika gelirmisiniz toprak bey?
Toprak: peki geliyorum?... buyrun doktor bey bir sorun mu var?
Doktor: bakin nasil desem bilemiyorum sevgilinizin b-beyninde bir çesit tümör var ve ilerlemis asamada ameliyat riskli olabilir simdilik yapmamiz gereken ilac yazmak ilaclar onu toplayacaktr. Ama kontrole gelmesi gerekiyor tümorun durumuna gore ameliyat edebiliriz ama dedigim gibi riskli bir ameliyat...
Toprak: siz ne diyorsunuz ben onu yeni bulmusken kaybedemem... ne diyorsunuz siz doktor bey... hayir onu kaybetmicem elimden ne gelir se yapmaya hazirim....
~TOPRAĞIN AĞZINDAN ~
Beyninde tümör oldugunu ona nasil soyleyebilrdim ki??? Aşik oldugum kiz ve eger ona birsey olursa ben yapamam....
~ YAZ'IN AĞZINDAN~
O cimen gozleriyle bana bakiyordu. Gozleri bana her bakisinda doluyordu.
Kelimeleri toparlayamiyor ve bir araya getiremiyordu...
Neler oldugunu sormak istemistim...
Yaz : neler oluyor aşkım neden bu kadar dalginsin bir sorun mu var...
Toprak: y-yok bisey canim ben islemleri halledeyim cikisi yaptiriyimda gidelim su lanet yerden...
~YAZ'IN AĞZINDAN ~
Bir seyler donuyordu sanki belki de ben oyle dusunuyordum en iyisi kafaya takmamakti.... Toprak la beraber hastaneden ciktik elimi bir saniye bile brakmiyordu hatta o kadar sıkı tutuyordu ki bir ara elim acidigi icin hafif bir inilti cikarttim... toprak ta sadece gulumsedi ve bana sımsıkı sarıldı... yanagimdan optu ve yurumeye basladik... eve geldigimizde topragin agzi acik kalmisti evim villa iki katli ve deniz manzarali oldugu icindi sanirim...
Toprak: oha lann bune ben burda yasasam...
Topragin ic sesi: lan oglum konusan odun sen yine napiyon kiz hastaneden geldi hala ev derdindesin...
Yaz: evet aşkim icinden nasil aldi bu evi diyorsundur kesin annem le babam gittiler amerikadalar isleri icin orada olmalari gerekiyordu.
Istanbuldaki evlerinide bana braktilar.