Ir tada prie manęs pribėgo tas hot boy...
-Ar tau viskas gerai? Ar labai skauda?-susirūpinęs paklausė jis.
-Skaudaaa...-tyliai pasakiau aš.
Jis pakelė mane nuotakos stiliumi, nunešė ant suoliuko ir pasodino.
-Palauk aš tuoj grįšiu.- tarė jis.
Jis grįžo su vaistų buteliuku ir bintu.
-Na dabar gali skaudėti, nes tepsiu vaistus. Kibkis man i ranką ir kai skaudės spausk.
Jis sutvarkė mano žaizdą. Ir pasirodė labai draugiškas. Mes kalbėjomės, juokemės iš mano nerangumo. Jo vardas Cameron. Ir jis eina i tą pačią mokyklą kaip ir aš.Rytas:
Ahhh.... Tas prakeiktas žadintuvas... Na bent jau šis rytas turi pliusų. Nauja mokykla... I'm soooo excited. Šiaip ne taip išsiropščiau iš lovos ir nuejau i dušą, apsirengiau, šiek tiek paryškinau antakius, pasidariau kontūra pagriebusi kuprinę nulekiau i pirmą aukštą. Ten kvepejo kava. Mmm.... krosanas ir latte♥️. Atsisveikinau su tėvais ir šokusi ant motorolerio nurūkau i mokyklą.
Mokykla netoli. Atvažiavusi pasistačiau motorolerį. Nusiemusi šalmą ir nulipusi nuo motorolerio ejau link mokyklos durų. Girdejau daug kalbu kaip ,,Žiūrėk čia ta naujokė'' , ,,kokia ji graži", ,, Girdejau ji emigrantė". Mokykla gan didelė, kaip naujokei pasiklysti galima. Eidama link direktoriaus kabineto netyčia užkliuvau už garbanotos, šviesiu plauku merginos.
- Atsiprašau! Kokia aš nerangi.- tariau nejaukiai, nes maniau kad ji tarp mokyklos elito.
-Nereikia atsiprašinėti. Aš čia nežiūriu kur einu.- pasakė ji šypsodamasi. -Labas tu turbūt ta naujokė! Aš Kaylie o tu?
-Sveika, aš Justine.
- Gal galiu kuo nors padėti?
- Amm...-numykiau. - Aš ieškau direktoriaus kabineto.
- Einam kartu! Nuvesiu. Na jei nori galime buti draugės. - tare ji ir parode ranka į direktoriaus kabineto duris.
- Ačiū tau labai. Manau taip. -tariau džiugiai.
- Na tai susitiksime per pietu pertrauka. Ateik prie penkto stalelio ten mane ir rasi.- nusišypsojo.Kelis kartus pabeldusi užėjau į direktoriaus kabinetą. Pasirašiau kelis dokumentus, pasikalbėjome, iteikė tvarkaraštį. Mokyklos direktorius žiauriai cool. Toks šiuolaikinis. Na liko 15 minučių iki pamokos pabaigos tai manau neapsimoka eiti į pamoką. Per pietu pertrauką susitikau su Kaylie. Ji buvo su dar viena drauge Loren. Jos laaabai draugiškos.
Po pamokų ėjau link spintelės. Na šiandien dėmesio sulaukiau daug. Na juk naujokė. Bet labaiusiai užkliudė tai, kai pamačiusi Cameron norejau sveikintis tik jis nusuko žvilgsnį ir pavaidino, kad manęs nematė. Buvo įvairių minčių, kad gal ištikrūjų nematė... Pasiemusi daiktus iš spintelės ėjau namo. Kartu ėjo ir Kylie su Loren, nes jos gyvena visiškai šalia.
Parėjusi namo paruošiau pamokas. Klausiausi muzikos ir šokau, na ir visai pamiršau, kad prieš mane gyvena Cameron. Atsisukusi į langa pamačiau kad jis...
___________________________
Na aš nelabai moku kelti intriga, bet... Ačiū labai tiem kurie skaito❤️❤️❤️. Man labai svarbus kiekvienas skaitytojas😍
Vote💕
-Justine♥️
KAMU SEDANG MEMBACA
Kai žemė maišosi su dangum
Fiksi RemajaŠi istorija yra beveik visa apie mano gyvenima. Jis kažkiek pagražintas. Taigi viskas bus aprašyta istorijoje. Gero skaitymo, tikiuosi patiks.