Ella's POV
Een week later
"You should just have catched the ball!" roept Niall lachend naar me terwijl hij met zijn handen zwaait. "I said, don't throw to hard!" argumenteer ik terug, lachend. "That ball wasn't thrown hard! Even a baby could've catched it!" antwoordt hij weer waardoor ik hem verontwaardigt aankijk. "Did you just called me a baby?" Niall grijnst en haalt zijn schouders op. "Maybe, maybe not," zegt hij en hij loopt naar me toe. Ik kijk hem pruilend aan en sla mijn armen over elkaar heen. Hij lacht weer en slaat zijn armen om me heen. "Oh, my sweet sweet Ella, shall I get the ball out of the water then? Being the gentleman of a boyfriend," zegt hij en ik knik.
En ja, boyfriend. Niet zo lang hoor, pas sinds vandaag, ongeveer twee uur geleden.
Het begon met dat hij onverwachts om negen uur voor de deur stond. Blijkbaar had hij Jess gevraagt er voor te zorgen dat ik om negen uur klaar stond. Maar ze was het vergeten. Typisch Jess. Dus, nadat ik me snel had aangekleed, make-up opgedaan, wat volgens Niall niet hoefde maar dat is een zo'n typische cheesy zin dus we begonnen beiden te lachen, en had gegeten stonden we een half uur later buiten, lopende naar waar we heen gingen.
En dat was zijn huis. Ik ben hier een keer geweest, vorige week met dat ninja fan gebeuren. Maar dat was buiten.Toen we binnen waren hebben we een film gekeken. What to expect when you're expecting. Hij had hem nog nooit gezien maar wel op dvd, dus besloten we die te kijken. Halverwege de film zette hij hem op pauze, wat ik niet zo leuk vond.
"Put it back on,moron!" zeg ik terwijl ik naar de afstandsbediening reik. "Nah ah," antwoordt hij lachend, waarna hij zijn lippen tuit. "Want it back on?" zegt hij met zijn lippen getuit. Ik grinnik en druk een kus op zijn lippen waarna ik de afstandsbediening wil pakken. Iets wat mislukt. Niall springt op en rent weg.Ik gil zijn naam en ren achter hem aan. Hij lacht en rent via, wat ik denk zijn achterdeur is, naar buiten. Als we buiten zijn staat er een projectie apparaat ding. Ik frons even en kijk naar Niall die nu met een andere afstandbediening in zijn hand staat. Hij drukt een knopje in en de projector begint te schijnen op een wit doek wat me nu ook opvalt.
Ella, staat d'r in het rood. Al gauw verschijnt het volgende woord. Mijn. Is het volgende woord in het wit, met zwart als achtergrond iets. Ik frons even. Dat is toch geen Engels woord? Als het volgende woord in het blauw verschijnt begin ik te grinniken. Vriendin. Hij heeft het vertaalt naar het Nederlands. Dit is zo schattig. Ik kijk naar Niall die terug naar mij kijkt. Ik kijk weer naar het scherm waar nu zijn? staat, in het oranje. Als ik weer naar Niall kijkt zie ik een onzekere blik op zijn gezicht. Als ik begin te glimlachen geeft hij ook een kleine glimlach, en als ik naar hem toe loop terwijl ik knik laat hij de afstandsbediening vallen en komt ook naar mij toegelopen.
"Ja," fluister ik als we tegenover elkaar staan. Hij begint nog breder te glimlachen en slaat zijn armen om me heen. Ik glimlach en sla ook mijn armen om hem heen. "You translated everything," zeg ik grinnikend in zijn oor waardoor hij begint te lachen. Hij trekt lichtelijk terug en glimlacht naar me waarna hij knikt en me een kus geeft.
"Now, let me take my beautiful girlfriend to the next stop of today then,"
En toen gingen we naar het strand, waar Niall nu de bal uit het water aan het halen is. Ik kijk naar mijn voeten en glimlach even. Het is best lekker weer, de zon schijnt en soms is er een klein windje.
"Ella! Catch," Ik kijk op en zie een bal op me afkomen. Ik gil en duik op het zand waarna ik de bal met een thud op het zand neer hoor komen, een paar meter naast me. Ik hoor Niall lachen en kijk op, terwijl ik mezelf opduw zodat ik kan opstaan. Als ik hem met zijn telefoon zie staan knijp ik mijn ogen samen en loop naar hem toe. Als ik bijna bij hem ben hoor ik het geluid van mijn telefoon. Ik pak hem voorzichtig uit mijn broekzak en klik op de homebutton.
"You did not!" zeg ik als ik een melding van Instagram zie staan. Ik ontgrendel mijn telefoon en wacht todat de foto is uitgeladen. Filmpje bedoelde ik. "You! Omyh! Gentleman of a boyfriend you are!" Ik kijk naar de foto en lees dan de beschrijving.
NiallHoran: Yes you are worser as a baby :P<3 @EllaCarter
Ik ren op Niall af terwijl hij lachend weg rent. Terwijl ik wegren stop ik mijn telefoon in mijn broekzak. "Stop you baby," zeg ik lachend terwijl ik ren. "That means I'm better as you!" antwoordt hij en ik gil zijn naam. "You are so mean right now," zeg ik pruilend, nog rennende. Hij stopt met rennen en ik spring op zijn rug. Ik grinnik even en druk een kusje op zijn wang.
Als we het strand verlaten, ik nog op Niall's rug, komen der twee meisjes via het pad naar het strand. Niall vloekt wat en draait zich om zodat zijn rug naar de meisjes toe staat.
"Is, is that Niall?" hoor ik een van de meisjes fluisteren tegen de andere. "He looks like it, who's the girl on his back?" "Let's ask him," hoor ik tegelijkertijd dat als ik Niall hoor vloeken en sorry hoor zeggen.
Al snel staan de twee meisjes naast/ tegenover ons en beginnen ze elkaar te slaan op de schouder. "He is it he is it he is it! I told you this was the beach! We have to call Anne!" gilt het eerset meisje uit. "No! No no no, you're not gonna call anyone!" hakt Niall in. "I am sorry. I'd love it to meet your friend Anne but I'm just trying to have a nice day," verontschuldigt Niall zich. "A nice day isn't breaking anyones heart is it?" zegt het tweede meisje nogal bitchy. "Yeah, you're breaking Anne's heart right now," valt het eerste meisje in.
"Woah, calm down there," begin ik, en nog voordat ik iets kan zeggen zegt het eerste meisje, "don't talk to me slut. I don't know who you are but please go away. " Ik knik en steek mijn duimen op. "Would love to. C'mon Niall, you heard her, they want me to go, coming with me?" zeg ik grijnzend. "With pleasure," antwoord Niall en hij draait zich weer om en springt even zodat ik wat hoger op zijn rug komt te zitten.
Rond zeven uur komen we weer bij mijn appartement aan. "Jess wanted me to bring you home before seven," zegt Niall terwijl hij pruilt. Ik grinnik en druk een kusje op zijn pruillip. "Yeah, I know, she told me when I was changing," zeg ik. "Wanna come in?" Niall schudt zijn hoofd. "If you need to be home at seven you probably have other plans with Jess," zegt hij en ik knik even.
Als ik na een kwartier van afscheid nemen eindelijk binnen ben laat en mijn jas uittrek laat ik hem vallen als ik zie wat er voor me aan de hand is.
"Leon? Jess? Wat?" stamel ik en ik trek een apart gezicht. Al snel zijn Leon en Jess los van elkaar en kijken ze me met grote ogen aan. "Ella..." zegt Leon met ietwat rode wangen. "Wat... Waar is je vriendin?" zeg ik en ik knijp mijn ogen samen. "Euh, ze.. Wij.. Het is uit... Al een week of iets langer..." Ik haal even diep adem en knik dan. "En jullie?" zeg ik dan terwijl ik tussen hun wijs. "Euh," begint Jess nu. "We... Eh... Hij was hier voor eh... Jou.. Maar je was er nog eh... Niet." Jess haar hoofd is helemaal rood en ik knik even klein.
"Dus dit is eenmalig?" zeg ik terwijl ik plaatsneem op een stoel. Leon kijkt naar Jess en Jess kijkt naar Leon. Ze knipperen een paar keer en het lijkt net alsof ze een gesprek met elkaar hebben via hun ogen voordat ze tegelijkertijd naar mij kijken. "Ik-..." begint Jess maar Leon kapt haar af. "Ik weet niet," zegt hij en hij kijkt weer naar Jess, terwijl Jess weer naar Leon kijkt en knikt.
Als ze weer naar mij kijken en mijn aparte gezicht in een glimlach is veranderd fronzen ze. "Dit is zo schattig, Less, Jeon, hoe noemde je het ook al weer Jess? Shipnames?" Ik begin te lachen en kijk naar hun tweeën. Jess grinnikt even en Leon krabt wat ongemakkelijk op zijn rug. "Over shipnames gesproken, hoe is het met Nella?" Ik grijns kort en kijk van Jess naar Leon en terug.
"Wat als ik je zeg, Nella is true?"
En voordat ik een hap adem kan nemen ben ik omhelst door een gillende Jess.
-
Hellooo,
Sorry dat het kort is maar ik ga zo naar de film and my laptop is about to die. En ik heb geen oplader omdat die is afgepakt. *cries*
Ik heb net besloten dat dit het een na laatste hoofdstuk is.
Oké niet net, ik had het al in gedachten en heb het nu geschreven.
Dus, volgende hoofdstuk is het laatste hoofdstuk, wat het hoofdstuk zal zijn dat Niall weggaat voor tour en dan daarna post ik het epiloog.
Xx ily
JE LEEST
I'm so done with you.
Fanfic'Ella please. I'm so, so sorry!' Ik rol met mijn ogen en kijk hem boos aan. 'Stop it! It's not my fault that you ruined it.' Ik draai me om en wil weglopen als ik een hand om mijn pols voel. 'Please Ella listen!' Ik draai me woest om. 'No Niall. I'm...