14. Valentin nap és Február 15. 1/2.

55 1 0
                                    

- Princess! - mondta halkan Niall, majd megcirógatta az arcom. Úgy szeretem amikor ezt csinálja. Lassan kinyitottam a szemem és rá mosolyogtam.

- Jó reggelt Szerelmem! - mondtam ki, majd magamhoz húztam és jó hosszasan megcsókoltam.

- Neked is Drága Kincsem! - mondta, de fülig ért a szája. Annyira imádom ilyenkor! - Tudod milyen nap van Princess? - kérdezte rejtett mosollyal. Megráztam a fejem.

- Ühm...13-a? - mire megrázta a fejét. - Akkooooor 15-e? - tetettem magam. Újra a fejét rázta, majd vigyorogva előhúzott a háta mögül egy hatalmas nagy vörös rózsa csokrot. A szám elé kaptam és egyből elkezdtek folyni a könnyeim. Úgy meghatódtam...Nagyon nagyon édes volt, ahogy ott állt kis esetlenül és tartotta a csokrot Nekem! Gyorsan letöröltem az örömkönnyeimet, majd felpattantam és a nyakába ugrottam. Szorosan magához ölelt, majd a fülembe suttogta.

- Boldog Valentin napot Drága kicsi Princess-em! Nagyon szeretlek! - mondta, majd megsimogatta a hajam. A hátam mögé lépett, az egyik kezével átkarolta a derekam a másikkal pedig befogta a szemem. Nem értettem, mi történik.

- Hékám, Ni, hova viszel? - kérdeztem nevetve. 

- Cssssst. - suttogta a fülembe. Na igen. Niall James Horan tökéletesen tudja a gyenge pontjaimat. Ez is az volt, ilyenkor mindig beleborzongok hangjába. Ő ezt kihasználva elneveti magát. Levetetett a lépcsőn, majd be a nappaliba. Megállított majd megígértette Velem, hogy csukva tartom a szemem, amíg Ő "elintéz" még valamit. Nagy csörömpölést hallottam.

- Te jó ég. Niall, minden rendben van?! - kérdeztem ijedten, ügyelve arra ugye, hogy a szememet ne nyissam ki. Hát elég nehéz volt...

- Persze, ne aggódj! - szólt nyugodtsággal. Hát jó. - De ugye, nem nyitottad ki a szemed?! - jött vissza mögém, majd maga felé fordított. - Oké, jó Kislány! - majd adott egy csókot a számra.  - Most pedig...Kinyithatod a szemed! Boldog Valentin napot Princess! - mondta, majd ismét átkarolta a derekam. Ez volt az a pillanat, amikor nem tudtam állva maradni. Tudta nagyon jól, hogy annyira meg fogok hatódni, hogy a nappaliba szervezte a meglepést, hogy le tudjak ülni. Odavezetett a kanapéhoz, majd leült mellém és édesen mosolyogva várta a választ. Hogy mit is szervezett Nekem? Egy meseszép reggelit. Pirítós, bundás kenyér, vaj, felvágottak, méz, lekvár, rántott és tükörtojás minden volt ott. Narancslé és egy kis kávé, az asztal közepén pedig egy szál vörös rózsa volt, vázában. Ugyan csak a mellette álló apró kis dobozkát később vettem észre, mert magával ragadott a látvány. Erre is Ni emlékeztetett.

- Nézd meg az ajándékaidat, Princess! - simogatta meg a combon bátorításképpen. Ajándékaimat? Én csak a kis dobozt láttam... Remegő lábakkal felálltam és átsétáltam az asztalhoz, az ajándékaimért. Felvettem az apró dobozt, majd akkor láttam meg, hogy alatta van egy boríték is. Hirtelen ötlettől fogva, az utóbbival kezdtem. Feltéptem a ragasztásnál és kivettem a tartalmát. Három darab repülőjegy volt benne, miszerint Március 10-től 15-ig Párizsba tölthetünk el egy csodálatos hetet. 5*-os szálloda, Eiffel-torony, Notre Dame, Louvre...és még sok más, de legfőképp, úristen nem hittem a szememnek...DISNEYLAND!!! Ahh, minden vágyam oda elmenni!!!!!! Mivel 3 repjegy volt benne, gondolom kicsi Lisa fog Velünk jönni. Kérdőn ránéztem, de tudta mit akarok kérdezni, így mosolyogva bólogatott. Boldogan ugrottam a nyakába és sírtam. Olyan boldog voltam! Istenem. Nagyon nagyon szeretem!!!

- Köszönöm Kicsikém! Köszönöm, ez nagyon szép! - csókolgattam meg. 

- Tetszik? - kérdezte, majd látva az arcom, elnevette magát. - Oké, oké, tudom, hogy nagyon is. - emelte fel a kezét védekezően. IMÁDOM!!!
- Kíváncsi vagy a Te ajándékodra? - kérdeztem incselkedően.

- Mi az hogy! - mondta.

- Gyere, menjünk vissza a szobába! - kulcsoltam rá a kezemet az övére, majd visszamentünk a hálóba. Leültettem az ágyunk szélére, míg kimentem a gardrób szobába az ajándékáért. Sose volt azzal gondom, hogy mit is kéne neki adnom. Mindig tudtam, mivel kápráztassam el. A hátam mögé rejtettem és vissza mentem a szobába vele.

- Na Szerelmem! Remélem örülni fogsz Neki és tetszeni fog Neked! Boldog Valentin napot! Nagyon szeretlek Ni! - mondtam, majd átnyújtottam neki a meglepetését. Tátott szájjal vette át és láttam a boldogságtól neki is az örömkönnyeket megcsillanni a szemébe. Egy kis üvegbe tettem neki 365 napra szóló idézetet. Minden nap húznia kell és a kapcsolatunkat leíró, arról szóló kis üzenetek vannak benne. 

- Princess! - mondta, de alig jutott szóhoz. - Ez csodálatos, köszönöm szépen Kicsim! Nagyon szeretlek! Nagyon, érted?! - mondta, majd jó szorosan magához ölelt és így voltunk vagy 10 percig. Csendben. Imádom. Mikor elengedett, óvatosan megcsókolt és ledöntött az ágyra. Így voltunk, aztán a keze egyre lejjebb haladt.

- Nana, Ni, mire készülsz? - kérdeztem kaján mosollyal. De tudtam a válaszát...

***************

Másnap reggel Harry keltett fel. 

- Héé, Jess, fent vagy? - kérdezte.

- Most már fent. - mondta kicsit morcosan. - Miben segíthetek Hazza? - kérdeztem tőle, két ásítás között. Este elmentünk a csapattal moziba és jó kis feküdtünk le. Niall szerintem a konyhában volt és reggelit csinált, mert nem volt már fent mellettem. Csak Harry.
- Öhm...hát az van...Hogy...Khm...Tudod... - jött zavarba. Tök édes volt.

- Mi a baj Harry? - kérdeztem.

- Nincs baj...Csak...Tudod van az a lány... - mondta...Ohohoooo, lány van a mi kicsi Harry-nk szívében. Látta hogy kérdőn figyelek, így folytatta. - A legutolsó koncinkon ismertem meg. Azóta elég sokszor találkozgattunk, beszélgettünk meg...khm érted. - pirult el.

- Értem nyugi. - kuncogtam. - És hogy álltok perpillanat?

- Na ez az... - nézett szomorúan maga elé. - Sehogy...Szerintem Ő csak úgy tekint Rám mint egy barátra...

- És ezt miből gondolod? - kérdeztem. Harry-n végig nézve, nem gondolnám, hogy valaki ne akarna tőle bármit is. Nagyon aranyos, kedves srác. Jól is néz ki. Nem tudom mi a gond Vele...
- Abból Jess, hogy mondta, hogy Ő most nem akar pasit magának, mert csalódott már eleget. De mondtam Neki, hogy bennem nem fog, ne féljen és tiszta szívemből szeretem! - mondta gondterhelten.
- Akkor...Ha jól értem, szerelmet vallottál Neki? - kérdeztem és alig bírtam elrejteni a mosolyomat. Ez olyan aranyos!

- Igen. Mit csináljak kicsi lány? - kérdezte. - Annyira szeretném őt! Ő olyan csodálatos. Életem szerelme... - mondta. Közelebb húzódtam hozzá, majd megsimogattam a hátát nyugtatásképpen.

- Figyelj Hazza...Hívd meg holnap estére vacsorára, mondd hogy eljegyzési party lesz és megnézem magamnak, jó? Addig kitalálunk valamit, csak nyugodj meg! - mosolyogtam rá. Ahogy ezt kimondtam, mint egy tonnányi kő esett volna le a szívéről és könnyebbült meg.

- Azta, ez nagyon jó ötlet, Jess! Köszönöm, nagyon imádlak! - szorongatott meg.

Sziasztok! :)

Itt is van a 14. rész! :)

Tudooooooom, múlt hét Szombatra ígértem, de végzősként nagyon sokat kell tanulnom és fáradt vagyok, ráadásul dolgozok is...Nehéz így:(

DE!

Kéthetente tényleg megpróbálom hozni az új részeket, vagy ahogy sikerül!

Nagyon szeretem ezt a blogot is írni, nem fogom újra abbahagyni! :) <3

Köszönöm, ha elolvastad! :)

Remélem tetszeni fog! :)

Jó olvasást és szép délutánt kívánok Nektek!! :)

#Niki <3

The cheating ♡N.H.ff♡Donde viven las historias. Descúbrelo ahora