Το ξερω οτι ειμαι απαραδεκτη που εχω τοσο καιρο να ανεβασω αλλα πραγματικα δεν προλαβαινω. Το τραγουδι στην αρχη του παρτ δεν κλαει αλλα στη συναιχεια ταιριαζει αρκετα. Ελπιζω να σας αρεσει. Enjoy!!Εφης POV:
Σημερα κληνουμε δυο μηνες και θα βγαλω το μωρο μου εξω. Λεμε αρχικα να παμε σινεμα και μετα βολτα. Φτασαμε στο σινεμα. Πηρα δυο εισητηρια και μπηκαμε μεσα και πηρα δυο νερα και ενα μεγαλο ποπ κορν. Μπηκαμε μεσα στην αιθουσα και βρηκαμε τις θεσεις μας. Ηταν πισω και γωνια. Θα βλεπαμε κινουμενα σχεδια. Οκ δεν ειναι για την ηλικια μας αλλα ποιος δεν τρελενεται για minions? Οι αιθουσα ειχε πολλα παιδια αλλα δεν ηταν γεματη. Ετσι καθησαμε καπου μονες μας για να εχουμε την ησυχια μας. Η ταινια ξεκιναει και μεις αρχισαμε να τρωμε ποπ κορν. Κοιταζομασταν και τα ματια μου συναντουσαν τα δικα της. Και εκει που εβαζα το χεριμου να πιασει ενα ποπ κορν αγγιξα το δικο της που επερνε και εκεινη ποπ κορν. Κοιταξαμε τα χερια μας. Και μετα παλι η μια τα ματια της αλλης. Αρχισαμε σιγα σιγα να πλησιαζουμε. Μερι που βρησκομασταν τοσο κοντα που τα χειλη μου αγγιζαν τα δικα της. Ενιωθα την ανασα της και την κοιταγα στα ματια. Ενωσαμε τα χειλη μας και φιλιομασταν με παθος. Δεν βλεπαμε και την πιο ρομαντικη ταινια αλλα οταν ειμαι μαζι της ολα ειναι τοσο τελεια...
Η ωρα περνουσε και εμεις μονο την ταινια δεν παρακολουθουσαμε. Κοιταζομασταν, φιλομασταν και κρατουσαμε η μια το χερι της αλλης. Καποια στιγμη πηρα ενα ποπ κορν και την ταϊσα. Και ετσι ταϊζαμε η μια την αλλη ποπ κορν. Τα δαχτυλα μμ ακουμπαγαν τα χειλη της μερι που ηρθαμε παλι τοσο κοντα που τα χειλη της αγγιζαν τα δικα μου. Τη φιλησα και μετα απο λιγο η ταινια τελειωσε.
Πριν φυγουμε η Ζωη ηθελε να παει τουαλετα ετσι εγω την περιμενα απ'εξω. Οσο περιμενα κοιταγα τις αφισες με τα προσεχως. Μετα απο μερικα δευτερολεπτα ειδα δυο τυπους να με πλησιαζουν απο πισω. Ειχε αλλους δυο παραπερα και δυο που περιμεναν στη πορτα. Ηταν πολυ γυμνασμενοι και φορουσαν μαυρα κοντομανικα μπλουζακια, μαυρα παντελονια και γυαλια με καθρεφτες. Ειχαν και ενα περιεργο κουρεμα. Πριν προλαβω να καταλαβω τι ακριβως παιζοταν ενας απο τους δυο τυπους που ερχοταν προς το μερος μου με επιασε απο το μπροστα μερος της μπλουζας και με κολλαει πανω στο τοιχο.
" Οι ανωμαλοι πρεπει να απομακρινονται απο την κοινωνια γιατι τη βρομιζουν." ειπε αυτος που με κραταγε
KAMU SEDANG MEMBACA
Unknown Love
RomansaΗ Εφη ειναι 18 χρονων. Θα δωσει για δευτερη φορα πανελληνιες. Εχει αποφασισει να διαβασει για να περασει στο Μουσικο Πανεπιστημιο στη Κερκυρα. Τι θα γινει οταν θα γνωρησει τη Ζωη μεσα απο μια πλατφορμα ανωνιμων ερωτησεων; Θα μεινει αφοσιομενη στο δι...