Urasc sa iubesc (Bad boy)

594 11 3
                                    

 Auu Vanessa ma doare, spun eu  cu lacrimi in ochi.

- Nu te mai zmiorcai mereu am vrut sa-ti fac asta. spune aceasta cu furie tragand si mai tare de parul meu lung si blond.

- De ce-mi faci asta? Cu ce ti-am gresit?

- Oh haide, mereu ai fost mai buna ca mine la toate acum nu mai fa pe neviovata, o sa te scap de parul tau frumos, ma strangea foarte tare de incheietura si in acelasi timp a luat foarfeca de pe masa a bagat.o in parul  meu si a taia....

Nuuuuu, am tresarit ridicanduma in picioare..iar am avut un cosmar, m-am saturat de aceste visuri ciudate. Trebuie sa merg la pshiholog.

Deci, sa va spun cate ceva despre mine, numele meu este Sofia de 17 ani sunt terorizata de sora mea mai mare cu cateva luni Vanessa, ma uraste si nu stiu de ce, cateodata parca nu fac parte din familia asta nu ma regasesc aici e foarte ciudat ca simt asta dar nu am ce fac. Mi-am capatat titlul de tocilara inca din clasa a 9a, chiar daca sora mea e una dintre cele mai populare fete din scoala eu sunt si voi fi un nimeni au fost zeci de nopti nedormite sute de lacrimi varsate din aceasta cauza dar viata merge inainte asa-i?

Acum sunt in vacanta si nu trebuie sa mai indur jignirile facute de cei de la scoala, trebuie sa le  indur pe cele spuse de Vanessa, propria mea sora, sange din sangele meu... nu le-am spus nicioadata parintilor despre comportamentul Vanssei fata de mine nu pentru faptul ca am fost amenintata de ea ci doar pentru ca nu as rezolva absolut nimic.

In aceasta vacanta parintii mei vor fi plecati iar iubitul Vanessei va sta cu noi. Baiatul ala e insuportabil, arata suuuper orice fata ar visa  macar la o privire din partea lui..il cheama Mike are un chip angelic dar defapt e un dracusor in toata firea.

- Sofia deschide dracia asta e usa! Mda..si asta sigur e Vanessa..

- Ce e?

- Te uratesti pe zi ce trece iachh.

Mi-am dat ochii peste cap si am mai intrebat,o odata ce vrea.

- Am venit sa-ti spun ca azi o sa vin Mike iubitul meu, accentuand ultimele cuvinte.

- Si? Nu ma interesea...

- Ohh, draguta de tine, tu doar trebuie sa faci ce iti va cere el, mai putin sex dar nu cred ca ar vrea sa se murdareasca cu una ca tine, asa cum ziceam esti la dispozitia lui cat timp eu sunt plecata ai inteles?

- Dar unde pleci?

- Nu e treaba ta, acum du-te si schimba.te daca nu vrei sa te vada Mike asa,arati ca o baba moarta de trei zile. Imi spune ea facand un pas inainte cat sa ma poate impinge, a trantit usa .si a plecat.

M-am obijnuit cu nesimtirea ei iesita din comun, auzi la ea sa fiu servitoarea lu' Mike..cine se crede..doamnee cat o urasc. M-am schimbat, am luat un tricou alb niste blugi destul de scurti si nelipsitii mei tenesi negri, mi-am bagat tricoul in pantaloni pentru a arata cat de cat mai bine si..voilaa! Aratam destul de bine, pantalonii erau cam scurti dar nu vreau ca Mike sa creada ca sunt o speriata cu zeci de chiloti pe ea. Am mancat, mi-am facut curat in camera si m-am trantit in pat asteptand sa vina Mike..

Era deja 11 A.M. si inca nu a ajuns, ciudat Vanessa zicea ca vine pe la 9 cine stie poate s-au intalnit pe drum si o sa vina amandoi acasa..nici nu imi pasa.

Dupa 20 de minute se aude soneria, era si cazul...deschid usa si era Mike, off ce bine arata.. ochii lui albastri ii pun ochii in evidenta ce tott spun aici?!!

- Buna!

- Deschide odata usa astaa!! nesimtit ca in totdeauna

- ăăă..woow, tu esti Sofia?

- Da, suntem in acelasi liceu de 4 ani si inca nu stii sigur cum ma cheama..frumos..zic eu dandu.mai ochii peste cap.

- Stiu cum te cheama, doar ca arati altfel.

- Mda..hai sa-ti arat unde o sa dormi, vino cu mine.

- ok.

I-am aratat camera bucataria si toate alea.

- Daca ai nevoie de ceva ma chemi. ii zic eu cu un zambet fals schitat pe fata.

- Da bine, hai iesi odata de aici.

Am inghitit in sec si am plecat din camera aia, pur si simplu mi-e scaraba de el. Toata ziua am stat in casa.. era deja 8P.M. Mike m-a chemat de cateva ori sa ii inchid sau sa ii deschid geamul, ce ticalos de mai si holba la fundul meu ca un tampit. de asta o sa ma schimb.

Mi-am dat tricoul jos cand deodata am simtit doua maini reci pe talia mea, m-am intor si cand l-am vazut  pe Mike am inceput sa tip. nu ca nu imi placea ca suntem atat de aproape unul de altul dar daca vedea asta Vanessa ma omora.

- Iubito, calmeaza-te. imi spune el in timp ce imi mangaie obrazul.

- Iubito?! ai innebunit o sa-I spun Vanessei.

- Nu-mi pasa. acuma saruta-ma

Cand a zis asta I-am plesnit o palma cat sa o simta toata viata.

- Esti nebuna! imi spune el iesind din camera mea.

Poate ca am exagerat cu palma aia, dar o merita ..acum tot e trebuie sa fac e sa dorm si sa uit de tot..

Acesta este primul capitol din povestea asta, sper sa va placa si astept parerile voastre..scuzati.mi greselile de scriere. :*

Urasc sa iubesc (Bad boy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum