- dobra jesteś gotowy - powiedziała Sandra, ostatni raz przejeżdżając pędzlem po jego twarzy. - Stój jeszcze szyja - prawie krzyknęła i znowu nałożyła na pędzel jakiegoś proszku. Gdy jeździła po jego szyi Maciek zaczął się niespokojnie wiercić, a później prosić, żeby przestała. Dziewczyna jednak z jeszcze większym zapałem malowała jego szyję.
- dobra koniec, bo się spóźnimy. Maciek nie odzywaj się za dużo, a najlepiej wcale. Amelia. Amelka! Wieczorem do bardzo późna robiliśmy jakiś projekt i musimy to urzeczywistnić.
- Tak jest panie Przemysławie - powiedziała wychodząc z łazienki. miała na sobie ciemne spodnie, białą koszulkę, na którą założyła błękitną koszule, pozostawiając ją rozpiętą*.
- Idziemy, znaczy biegniemy, bo się spóźnimy. Maciek weź gumę do żucia, a najlepiej od razu cztery.
***
- dzień dobry - powiedziałem podając rękę szefowi sponsoringu. Zaraz za mną zrobili to samo Amelia i Maciek. Ten drugi jednak nic nie powiedział tylko kiwnął głową. Dobry człowiek. Pan Darek, nasz szef usiadł w fotelu pozostawiając nam trzy osobne miejsca naprzeciwko siebie. Wszystko byłoby dobrze, gdy nie fakt, ze on coś wiedział.
- Przepraszam bardzo, ale nie będę tolerował tego, że pan Maciej się upija. Na nagraniu z monitoringu jest wszystko. Pani Amelia i pan Przemysław byli prawie trzeźwi, lub trzeźwi. Nie mam nic przeciwko, ale proszę panie Macieju następnym razem pilnować się - ale nie o tym chciałem rozmawiać. - Do waszej trójki dojedzie jeszcze pan Maksym Drabik wraz z panem Bartoszem Smektałą - co? Skąd oni tu? Po co? Na co? I dlaczego? - No a więc to wszystko, ja muszę wyjechać. Zostawiam was pod opieką stałych redaktorów, dyrektorów głównych i tak dalej. No to do widzenia, miłego dnia, trzeźwiej Maciek.
***
- Maks starcze jeden. Chodź tu dziadku - krzyknął Maciek rzucając się na przyjaciela. Przecież ta szara masa składająca się z szarych komórek i tkanek odpowiedzialnych za przechowywanie procentów w jego ciele przygniecie małego Drabika.
- Grubasie czy ty chcesz zgnieść przyszłego mistrza świata? No właśnie. No to złaź z niego!
Amelka (^^) wysłał/a wiadomość: co tam się dzieje?
Amelia do grupy idioci z żużla znani💨: przestańcie krzyczeć
Sandra wysłał/a wiadomość: zamknijcie się
Ta od Piotrka do grypy idioci z żużla znani💨: do jasnej cholery nie dacie w spokoju się wykąpać?!
Zjarany Piotrek 😲 do grupy idioci z żużla znani💨: Maks przyjechał i Maciek go napastuje
Spizgany Maciek do grupy idioci z żużla znani💨: poznajcie przyszłego mistrza świata
Spizgany Maciek dodał użytkownika Maksym Drabik
Spizgany Maciek ustawił pseudonim użytkownika Maks Drabik jako mistrz świata Maksym 🙃
Mistrz świata Maksym 🙃: do grupy idioci z żużla znani💨 cześć
Mistrz świata Maksym 🙃 usunął swój pseudonim
Mistrz świata Maksym 🙃 ustawił swój pseudonim jako Maksym 🙃
Zjarany Piotrek 😲 do grupy idioci z żużla znani 💨 dziewczyny chodźcie
Ta od Piotrka do grupy idioci z żużla znani 💨 kąpie się, przyjdę później
Zjarany Piotrek 😲 do grupy idioci z żużla znani 💨 ja do cb idę
Amelia do grupy idioci z żużla znani 💨: spokojnie nie wpuszczę go
Sandra wysłał/a zdjęcie
Zjarany Piotrek 😲 do grupy idioci z żużla znani 💨 ja wychodzę! Narazie!_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_--_-_-_-_-_-_
*
Maks mistrzem świata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Do dzisiaj nie mogę dobrze mówić.... Gardło mi przestało działać. A jeszcze dzisiaj baraże....
Totototototoruń
Nie żeby coś 😇
CZYTASZ
✔Podręcznik podrywacza Przemysława Pawlickiego✔
FanfictionP. P. P. P. jest to zbiór najważniejszych i najlepszych metod na podrywanie. Co jeśli wpadną w niepowołane ręce Piotrka? Co jeśli Tymbark to przepowiednia? Co jeśli Maciek znowu spadnie z kanapy? Historia oparta na faktach. Ej ale mówię ser...