2/?

615 50 28
                                    

Taehyung


Bay Kang'ı aramamdan yaklaşık 10 dakika sonra adamlarımdan biri Bay Kang'ın geldiğini söyledi. Bay Kang kapıda beni beklerken bende kapıdan çıkıp onunla selamlaştım. Bay Kang ile beraber kızın kaldığı odaya giderken nasıl bayıldığını anlattım. Diğer olayları da anlatmıştım tabii. Babamın eski bir arkadaşı olduğu için ne boklar çevirdiğimi de biliyordu haliyle Bay Kang.

Odaya vardığımızda kapının kilidini açıp içeride hala yatan kıza doğru ilerledik. Bay Kang kızı muayene ederken bende incelemekle meşguldüm. Göz kapakları titriyordu. Hah, uyuma taklidi yapıyordu demek. Ellerimi göğsüme çıkarıp birbirine bağladım ve muayenenin bitmesini keyifle bekledim.

Muayene bitince Bay Kang kızın şoktan ve gördüğü şiddet yüzünden yorgun düştüğünü, o yüzden bayıldığını söyledi. Ona buraya geldiği için bir kibarlık gösterip bir şeyler içmeyi teklif ettim. Fakat işi olduğunu bahane ederek gitti. Şahsen bu işime gelmişti. Ellerim ceplerimde tüm gün bana sorun çıkarmış olan bücürün kaldığı yatak odama gittim. Kapıyı açar açmaz tekrar gözlerini yummuş, uyuyor numarası yapıyordu. Yatağa doğru ilerleyip ona seslendim.

''Önceki hayatında oyuncuydun galiba demek isterdim ama adam akıllı da rol yapamıyorsun ki.''

Ses gelmeyince yatağın yanındaki komodinde duran ağzına kadar dolu olan bardağı elime aldım ve kafasına döktüm. Çığlık atarak yatakta kıvranıyordu. Sudan kaçayım derken de yere düşmüştü ayrıca. Onun bu hareketlerini gördükçe belki yıllar sonra ilk defa adam akıllı eğleniyordum. Kan ve işkence aletleri olmadan tabi.

Yüzünü üzerindeki tişörtle sildi. Salak silerken yüzündeki yaralara dokununca acı ile yüzünü buruşturdu. Bu kıza nereden baksam salaktı. Ve bu beni eğlendiriyordu. Telefonuma gelen aramayla gözlerimi kızın üzerinden çekip telefonumu cebimden çıkardım. Arayan Jimin'di. Telefonu açıp kulağıma götürdüm, bir yandan da yatağın diğer ucunda yerde oturan kızı izliyordum.

''Buldum kızın kim olduğunu Tae. Adı Park Sun Hee. 2 Şubat 1997, Busan doğumlu. Annesi ve babasını yaklaşık 2 hafta önce kaybetmiş. Abisiyle yaşıyor. Abisi Park Chan Yeol. Babasının ve annesinin ölümünden sonra kendilerine ait olan bir eğlence şirketinin başına geçmiş abisi. Kız hala okuyor, üniversite öğrencisi. ''

Jimin'in nefes bile almadan bu kadar hızlı konuşmasına gözlerimi devirerek karşılık verdim. ''Nefes al, dediklerinden bir bok anlamıyorum.''

''Bugün kızın hakkındaki bilgileri dosya halinde sana gönderirim. Ahh az kalsın en önemli ayrıntıyı unutuyordum! Belki bu pek hoşuna gitmeyebilir Taehyung.'' diyerek derin bir nefes aldığını işittim telefondan.

''Uzatma da dökül. Neymiş hoşuma gitmeyecek olan şey?''

Jimin tekrar derin bir nefes alarak ''Kızın babasının sana borcu varmış, belki adını söylesem adamı tanırsın. Park Dong Yeol.'' deyince tüm raylar yerine oturuyordu beynimde.

Sun Hee'nin babası bana olan borcunu ödememesi sebebiyle karısıyla birlikte işkence çektirerek öldürdüğüm adamdı. Daha sonra üzerindeki parmak izlerim belli olmasın diye adamlarıma onları yakmasını söylemiştim. Tamam belki iğrenç, midesiz bir adam olabilirim ama herkes de beni karşısına almaması gerektiğini bilmeli.

Jimin'e dosya için bir adam göndereceğimi söyleyip telefonu kapattım ve rastgele arkamdaki koltuğun üzerine fırlattım.

Karşımda kesilmek için bekleyen kurbanlık koyuna bakınca bakışlarını gözlerime dikti ve konuştu. ''B-Beni öldürecek misin?''

Killer Or Husband » TaehyungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin