In sfarsit,un somn decent.Mikaela dormea cu capul pe patul lui Toby,respirand greu.Mintea ii era la Yukine,baiatul blond cu ochii amagitori.Baiatul pe care l-a facut sa planga.Chiar daca i-a ucis parintii,Mikaela il considera ca pe un frate.Insa Toby?Si el ii era drag.Un prieten apropiat.Pana la urma,Mikaela nu putea alege pe nimeni.Toti erau o parte a familiei pe care nu a avut-o.Cu frati si surori,mai diliti ce e drept,dar asta ii facea viata interesanta si demna de trait.Yukine a fost mereu alaturi de ea...si vazandu-l astfel,ii frangea inima.Vazandu-i pe toti raniti ii frangea inima.Isi dorea sa nu se fi nascut atunci cand cineva suferea din cauza ei.Trebuia sa ii impace pe toti.Insa ea nu era asa...Chiar daca mintea si corpul ii cereau sa faca bine,ea stia ca a fost creeata doar pentru rau. O schimbare nu poate durea nu?Adica...familie nu mai avea.Asa ca avea sa protejeze pe oricine din aceasta familie noua,fie ei criminali sau nu.Ei vor fii mereu alaturi de ea indiferent de orice,pentru ca ea a invatat un lucru important.Criminalii sunt mai uniti decat oricine altcineva.Chiar daca Mikaela avea sa continue sa omoare oameni,nu era rea.Poate in ochii unora ea va continua sa fie personajul negativ,insa in ochii asa-zisei sale familii,ea va fii o alta sora care isi face treaba si careia ii pasa de prieteni.Mikaela va inceta sa isi raneasca prietenii...Mai bine este ea cea ranita.Chiar daca il considera pe Yukine un criminal,ea nu era cu nimic mai buna.Mama sa a fost ucisa,iar la scurt timp,tatal ei disparuse.Defapt,si el a fost ucis.Yukine i-a facut un favor lui Mika.Parintii ei vroiau sa o foloseasca in scopuri nu atat de colorate.Yukine si-a facut treaba.Nu a avut nici o intentie de a se indragosti de Mikaela.Nu avea de gand sa se apropie de ea.Dar moartea parintilor ei trebuia sa o ajute,insa singura nu se descurca.Avea nevoie de ingerul sau pazitor.Yukine.Si bineinteles Toby.Care chiar daca parea rau,planurile lui erau de a o salva pe MIka la randul lui.Insa cei trei s-au intersectat si nu a iesit nimic bun.Acum Mikaela trebuia doar sa il gaseasca pe Yukine inainte ca acesta sa faca ceva aiurea.Ce va face Yukine?Isi va schimba si el scopul vietii?Se va alatura celor care vor sa o raneasca pe Mika sau isi va face rau singur,tot pentru salvarea fetei...?Voi ce credeti...?
CITEȘTI
Trecutul...chiar conteaza??
HorrorCand viata parea ca a devenit simpla,nu ma puteam insela mai tare..