Rešpekt a rovnocennosť

10 0 0
                                    

Dnešná doba...
21.storočie...
Ľudia sú rôzni...
Ľudia odsudzujú iných...
Prečo?
Prečo je to tak?

Ľudia v dnešnej dobe sú veľmi odlišní, všetci sme iní. Nikto nie je rovnaký. V 21. storočí ľudia odsudzujú ľudí, iba kvôli tomu, že všetci nie sú rovnakí. Keď je niekto iný, hneď ho ľudia odsudzujú, ale pritom vôbec nevedia kto ten človek je. Čo je smutné.

Ľudia vidia inú farbu pleti a hneď začnú odsudzovať, iba kvôli tomu, že niekto nie je rovnakej farby ako ostatní.

Toto je iba zopár prípadov kedy sú ľudia odsudzovaní, je ich oveľa viac.

Pýtate sa prečo je to tak? Prečo ľudia odsudzujú iných? Ja by som to tiež veľmi rada vedela. Je neuveriteľné čo sa v dnešnej dobe deje.

Chcela by som aby boli ľudia viac rešpektovaní, aby viac predsadili svoj názor, aby vedeli svoju hodnotu...

Je smutné biely ľudia odsudzujú tých tmavších iba kvôli farbe pleti alebo iba kvôli tomu, čo urobil jeden človek tmavšej pleti. Všetkých hneď hádžu do jedného vreca.

Ale čo ak nie sú všetci rovnakí?

Nie je predsa jedno, či je ten človek biely alebo tmavší? Nie je jedno akej farby má oči? Alebo ako vyzerá?

Ľudia, REŠPEKTUJTE SA NAVZÁJOM, prosím
Dajte aspoň šancu, tým ľuďom.
Sú to obyčajní ľudia ako my.
My všetci sme rovnocenní.
Nikto nie je viac ani menej.
Nepovyšujte sa nad ostanými,
ani sa neponižujte!

VŠETCI SME ROVNOCENNÍ !!!






















Áno mám iba 14 rokov a neviem poriadne čo je život, ale ak sa toto bude diať naďalej tak budúcnosť mojej generácie zanikne... Mrzí ma čo sa deje v dnešnej dobe a chcela by som pomôcť aby sa to zmenilo...

✌🏻peace

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 01, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

RovnocennosťWhere stories live. Discover now