AYBÜKE

716 53 88
                                    

Bu bölüme bisürüüü yorum ve vote gelmezse yb gelmez!😉😂
Bölüm okurken o kadar uzun gelmiyor olabilir ama ben bunu yazarken günlerimi harcıyorum hem de bu kadar dersimin arasında. Sizin vote ve yorup yapmanız ise en az 5saniyenizi alır.
Hadi emeğe saygı😘👐💙

İnstagram:2alselgkz2

●Ecrin'in ağzından●

Tolga:Sen de kimsin?
Dediğinde gözlerine dalmış olduğumu farkediyorum.
Ecrin:b-ben...
Tolga:sen?
Ecrin:ben-
Berfin:Ecrin abla?
Berfin'in sesini duyar duymaz Tolga'nın kollarından kurtulup 'ne kadar istemesem de!' Berfin'e dönüyorum.
Berfin:geliyormusun?
Ecrin:geliyorum canım...
Berfin yeniden odasına girdiğinde tekrar Tolga'ya dönüyorum. Şaşkın şaşkın bakmasına istemsiz bir şekilde gülümsüyorum. Gözleri 1-2 saniye gamzelerimde takıldıktan sonra tekrar gözlerime bakıyor.
Ben de hemen 1-2 basamak aşağı düşen telefonu alıp tekrar yukarı çıkıyorum ve birtürlü açılmayan telefonuma içimden bir küfür savurup Berfin'in odasına doğru adımlıyorum. Fotoğraf çektirmeden karşısında anlamsız bir şekilde dursam beni deli sana bilirdi. Aslında ben saatlerce ona baka bilirdim ama o buna pek hoş bakmazdı. Kimse bakmazdı...
Tam kapıyı açacakken Tolga'nın sesi ile ona dönüyorum.
Tolga:çalışmadı mı telefon?
Ecrin:h-hayır
Tolga:istersen bana ver. Birazdan çıkıcam onu da düzelttiririm.
Ecrin:y-yok gerek yok
Tolga:eminmisin?
Ecrin:evet...ben çıktığımda düzelttiririm.
Tolga:e sen bilirsin o zaman... Bu arada sen Güneş teyzenin kızımısın?
Ecrin:evet
Dedim gülümseyerek.
Tolga:Tolga ben
Ecrin:Ecrin ben de...

●●●●●●●●●●

Hepimiz masada oturmuş akşam yemeği yiyiyorduk. Tabi karşımda TOLGA SARITAŞ oturunca pek yiyemiyordum ama olsun halimden oldukça memnunum...
Tolga:anne biz çıkıyoruz.
Dedi Tolga masadan kalkarken. Aynı anda Gencay da kalkınca birlikte gideceklerini anladım. Nereye gidiyorlardı ki akşam akşam?!
Sibel:nereye oğlum?
Gencay:abim arkadaşları ile buluşacak ben de onlara kuyruk olmaya gidiyorum.
Dedi Gencay gülerken. İki kardeş de acayip tatlıydı. Hele o küçük cadıyı saymıyorum bile...
Sibel:Hadi Ecrin'i de götürün o zaman
Tolga:reşitmisin? Gece kulübüne gidiyoruz da...(Gece kulüplerine gitmek için reşit olmak gerekiyordu dimi? Sjnsjns)
Ecrin:evet 18'im.
Gencay:e hadi o zaman...
Dediğinde dönüp anneme bakıyorum. O da onayladığında
Ecrin:5 dakikaya geliyorum!
Diyerek odaya koşuyorum. Hzılı hızlı elbise ararken en sonunda siyah bir elbise de karar kılıyorum. Saçlarımı toplayıp makyajımı da yaptıktan sonra ayakkabılarımı giyip aşağı iniyorum.

Telefon götüremiyorum çünkü hakkın rahmetine kavuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Telefon götüremiyorum çünkü hakkın rahmetine kavuştu. Telefonum için 1dakikalık saygı duruşu lütfen...
Annem merak ederse ya Tolgadan ya da Gencaydan ulaşırdı artık. Az önce kurduğum cümlenin asaletine bakarmısınız? 'Ya Tolga ya da Gencay' vay be!
Kapıyı açıp dışarı çıktığımda beklemekten sıkılmış 2maviş ile karşılaşıyorum.
Gencay:abi kız 5dakika demedi mi? Ben mi yanlış duydum acaba...
Tolga:doğru duydun kardeşim ama biz 5değil,10değil tam 15 kavanoz bal 100tl!
Gencay:ne?
Tolga:off! Ne dediğimi biliyormuyum ben? Kız 45dakikadır gelmek bilmiyor!
Dediklerinde bu tatlı hallerine gülmeden edemedim. Daha fazla bekletmemek için yanlarına adımlarken ilk Tolga beni görüyor. Gözleri üzerimde gezinirken kızardığımı hissediyorum. Gencay'ın da bakışları beni bulunca ıslık çalıyor ve bu durum daha fazla utanmaman neden oluyor.
Gencay:değdi ama...
Ecrin:neye?
Gencay:bekletmene.
Gencay yaklaşıp elimin üzerine öpücük konduruyor ve arka kapıyı açıyor arabaya binmem için. Tolga şöför koltuğuna geçerken Gencay da Tolga'nın yanında oturuyor ve yola çıkıyoruz...

ECRİN(Düzenlendi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin