7.

33 3 0
                                    

Regina s Rampem se probudí v 11 hodin ráno.

,,Ono už je jedenáct ?!" Vyděsí se Regina při pohledu na hodiny a sedne si na postel.
,,Dobré ráno drahoušku, jak jsi se vyspala ?" Zeptá se jí Rampelník když se posadil a podívá se na ní.
,,Výborně, žádná noční můra se mi nezdála. Děkuji Ti, že jsi tu se mnou zůstal." Poděkuje mu Gina a oba vstanou.

,,No není, zač. Co bych pro Zlou Královnou neudělal." Usměje se na ní Rampelník a vychází z pokoje a jde do kuchyně připravit snídani.
Regina se zatím převléká do svých černých šatů s velkým výstřihem a poté si udělá drdol.

Když se upravila, vyrazila do kuchyně s tím, že ona vyčaruje jídlo.
Ale čekal jí šok.
Rampelník seděl u stolu, na kterém byla hromada jídla a díval se na Reginu, jak tam jen tak stojí a upřeně se dívá na stůl.

,,Jako vážně ?" Zeptá se ho nechápavě Gina a konečně si sedne.
,,Hah, co ?" Usměje se na ní a napije se.
,,Vyčaroval jsi jídlo. Myslela jsem, že já budu čarovat jídlo a né ty."
,,Tobě to vadí ? Chtěl jsem ti ulehčit práci." Spiklenecky se na ní usměje a ona na něj.
,,To jsem ráda, že na mě tak myslíš drahý."
,,Aby ne, když jsi teď Zlá...Dobrou chuť." Popření si Královna a Rampl a pustí se s chutí do jídla.

Regina si dala kuře s těstovinami a zeleninovým salátem.
Rampelník si dal Lasagne s ovocným salátem.

O chvíli později když to oba dva dojedli, Rampelník šel ke gramofonu a pustil nějakou písničku.
Gina vstala a šla si lehnout na gauč, zatímco Rampl si šel příst zlato.
,,Co chceš dneska dělat ?" Zeptá si jí a Gina mu na to odpoví:,,Chci jít do nějaké vesnice si získat popularitu."
,,Aha, a kdy tam chceš jít ?"
,,Klidně teď." Odpoví mu Regina a vstane z gauče.

,,Tak dobře, já půjdu s tebou ale teďka vybírám místo já." Usměje se na na ní Rampelník a oba dva ovine nachově fialový dým.

Oba se teleportují na neznámém místě a královna si to tam začala prohlížet. Ta vesnice, v jejíž středu se nacházela byla přeplněná lidmi.
Všude byly stánky, a také hodně lidí, které se Regina chtěla podmanit.

No, dneska to vypadá, že si zvýším popularitu. Je tu hodně lidí. Stačí je jen nějak vyprovokovat a potom je zabít... Jo to jsem já. Zlá Královna !

,,Tak co kdybych já se někoho zeptal jestli už slyšel jméno Regina, Zlá Královna abych zjistil, jestli tě už lidé znají." Zeptá se jí Rampl, který si jí prohlížel a přijde blíže k ní.
,,To je dobrý nápad. Zkus se zeptat tentokrát nějaké ženské. Abych si taky vyzkoušela vytrhnout srdce jinému pohlaví." Usměje se na něho Gina a Rampelník se jde zeptat ženy která stála u jednoho ze stánků a právě si něco vybírala.

,,Ehm, promiňte dámo. Slyšela jste už o Regině, Zlé královně ?" Zeptá se jí Ramp a žena se na něho otočí a zavrtí hlavou.
,,No, tak se s ní teďka seznámíte." Zle se usměje a otočí se na Reginu, která k němu přišla.
,,To, že mě neznáte, se trestá. Takovéhle lidí jako jste vy, zabíjím na potkání. A ani vás neušetřím." Vražedně se na ženu usměje a vytrhne jí srdce.

S jejím srdcem si chvilku hází a kolem ní se začíná tvořit dav.

Výborně jen tak dál Regino.

Pochválí se Regina a srdce svou silou rozdrtí a žena padne mrtvá na zem.
Dav že začíná znepokojovat a lidé začnou křičet.

Ke královně přijde nějaký chlap s vidlemi a chce je do ní zabodnout.
,,Ale podívejte na toho idiota, proč by jsi chtěl zabít Zlou královnu ?"
Zle se na něho zasměje a ani od něho nečeká odpověď.

Přijde blíže k němu, vezme mu vidle a zabodne je do něj.
Celý dav zařve vyděšením a lidé se rozutečou do svých domovů.

Rampelník to zpovzdálí pozoroval a tleskal jí.
,,Šikovná jsi zlá královno, velmi šikovná." Pochválí jí a Gina přijde k němu.

,,Myslím, že za dnešek se má popularita zase zvedla. To znamená, že to chci oslavit." Umějí se na sebe a oba se teleportují zpět k Ramplovi do sídla.
,,To byla paráda. To jak si jim vyrvala srdce. Bylo to vážně úžasný." Obdivuje jí Rampelník když se objeví u něho v hradě, vyčaruje jim skleničky s vínem a zapálí oheň v krbu.

,,Na tohle si musíme připít." Poznamenala Regina a vzala si skleničku s vínem.
,,Na zdraví." Přiťuknou si skleničkami a napijí se.

Chvíli na sebe jen tak hledí, a nakonec odloží skleničky a začnou se líbat.


Evil Queen & RumplestiltskinKde žijí příběhy. Začni objevovat