(Louis pov)
-Ikke rør henne! ropte jeg og beskytta Jade. Justin gikk sakte ut av bilen og lo av meg.
-(Ha ha ha, trur du hun elsker deg! Vi har et barn eller kanskje, men ikke prøv å bli en ste far! sa Justin og lo av meg.
Jeg trakk meg bak og rista på hode.
-Jade, han har på en måte rett, jeg vil ikke bli en stefar og jeg er i en band... sorry jeg har ikke tid til dette! sa jeg og gikk inn.
(Jade pov)
-Jeg, jeg... du er en djevel!!!! ropte jeg til han Justin.
-Som om jeg bryr meg, du burde skjønne at vi har et barn og ingen skal ødelegge for babyen.
Tenk om at han blir en stor gutt eller jente uten pappa, tenk på det! Tenk om du ble født uten pappa! sa Justin og lo like ond som en djevel.
-Hvem er du? du er syk i hue! sa jeg og gikk inn med tårene på skinne.
-Jade, vent da, jeg... jeg mente ikke å gjøre det vondt som dette... Jeg ble veldig hekkta av en film og jeg ble like dum som filmen, ropte Justin og gikk etter meg.
-Du gjør det ikke bare dum, du har ødelagt livet mitt! Mor kommer ikke til å bli stolt av dette! sa jeg og gikk in i sykehuset.
Justin stoppa og sto forran sykehuset. Det regna veldig mye og han gikk tilbake mot bilen sin.
Jeg satte meg ned og akkurat da, ropte en lege til. Det var hun æ hadde møtt!
Jeg gikk mot henne.
-Hei, emmm hva heter du? spurte legen.
-Jade, svarte jeg og jeg kunne se at hun heter Amy, fordi navnet stod på klærne hennes.
-Ok jade, kom inn, svarte hun.
Jeg gikk inn og hun spurte meg om hva jeg trengte hjelp for.
-Vel, jeg er gravid og jeg vil ta babyen ut når den blir litt større, så kan du lage en time der vi kan gjøre det en gang, spurte jeg trist.
Jeg vil jo ha babyen, men pappaen er dum, så dum og han er en stjerne og er tomt i hode!
Amy så rart på meg.
-Men, er faren enig om dette? spurte Amy/Legen.
-Jeg bryr meg ikke om han dusten! sa jeg trist.
-Jade, dette her er ditt første barn trur æ, siden du ser ung ut, og du vil ødelegge barnet, det er greit, men du burde tenke godt på hva du gjør. sa Amy litt trist.
-Jeg.... jeg kan ikke faren er dum og jeg er for ung, synnes jeg og jeg liker noen andre! sa jeg trist
og fikk tårer.
-Såså, sa Amy og ga meg en klem.
-Jeg vet hvordan du har det og det høres forferdelig ut, men hvem er faren og hvordan fikk du babyen uten at du elsker fyren..... Hvis du er en hore kan æ virkelig ikke hjelpe deg.... Sorry Jade.
-Hva faen er det du snakker om.... Du får meg til å høres ut som ingenting! Sa jeg litt irritert.
-Du skjønner jeg er ikke så flink til å snakke, sorry om jeg sa det, mente ikke at du er det da. svarte Amy nervøs.
-Det går bra... du høres ut som en 18 åring eller rundt der, som teen girls, sa jeg.
-Æ e det...og æ e bare vikar her så jepp, svarte Amy.
-Da så, det gir mer mening, svarte jeg og lo litt.
-Ok, men fortell meg litt om denne babyen, sa Amy.
-Ok, det begynte med at jeg skulle flytte hit og i flyet møttet jeg.....
Vi hadde en lang samtal og det var gøy. Amy var som en venn, æ følte meg trygg når æ skulle fortelle om mitt liv og hun gråt når det var et trist sene... vi var som venner... Æ hadde glemt at hun var lege og skulle hjelpe meg og sånnt.
Da det ble litt seint, gikk jeg ut og tok på meg jakke også ringte jeg en taxy. Men det var for seint... ingenting var ledig og alt er krise. Jeg gikk inn og ringte Justin og han skulle komme.
Jeg venta litt og da så jeg Justin kjøranes mot parkerings plassen. Jeg gikk ut og gikk mot bilen. Jeg satte meg ned og Justin kjørte. Inni bilen var det helt stille, ingen pratet og alle var muse stille. Men så avbyta æ stilheten.
-Justin, du har gjort noe veldig dumt, men om du forstår det.... emmm...øøø..... sa æ men visste ikke hva meir æ kunne si.
-Jeg vet, jeg hadde drukket meg litt full og sånnt, men jeg er virkelig virkelig veldig lei meg, sa Justin og tok meg sakte på hånda.
-Jeg ble veldig lei meg og virkelig sur, men jeg tilgir deg, men du må slutte med narkotika og med den gamle livet ditt! sa jeg bestemt.
-Ellers hva? spurte han.
-Ellers blir du ikke en far! svarte jeg bestemt.
-Ok, jeg lover og det mener jeg. Jeg skal bli en god far, svarte Justin.
Jeg smilte og så i mot han. Ha! rådet virka, trur æ... det var fra Amy... Æ fikk tre råder.
ESTÁS LEYENDO
Fortapt kjærlighet
FanficHei, jeg heter Jade og bor i Norge, men jeg skal flytte til London.... Jeg har en kjæreste, han heter Ken og bor også i Norge. Handling: Jade flytter til London og fikk møtet en morsom, snill og perfekt gutt. Hun følte at hun faller i han, men hva m...