İlk yazım

43 0 1
                                    

Merhaba öncelikle saat şuan 22:37 günün en enerjik olduğum saatlerinde evde oturup yazı yazmak istemezdim ama maalesef kışında gelmesiyle birlikte gelen bazen mükemmel bazen herşeyi bok eden sevgili yağmur maşallah bugünde yağarken deşildi.Götüme kadar ıslandım güzel miydi? Çok güzeldi özlemişim.Bu arada özlemek falan derken ben çok açım lan.Hoop hoop hoop sevgili okur dur lan et dürüm,pizza falan değil öyle aç değil be.Sevgiye açım ben.Hiç adam akıllı sevilmedim lan neden sevilmedim bende bilmiyorum bizde var herhalde bir gavatlık.Hayır seviyoruz sanayideki şükrü ustanın yaptığı muamelenin aynısını görüyoruz.Seviyoruuumm diyorum ya bi siktirgit diyo.Gerçi birşey söyliyimmi şükrü abi haklı ama diğerleri değil hani o diğerleri varya onlar değil cık cık cık değil.Bugün çıktım motorla bir andan motoruma kavuşmanın heyecanı var bir yandanda yağmurun verdiği tedirginlik var.He işte bazı insanlarda öyle biliyomusun yağmurlu havada motor gibi bazı insanlar.Ama biliyorum bee biliyorum bir güneş açsa ne sürülür nerelere gidilir doya doya biliyorumda o kara bulutlar hiç gidemiyo o insanlardan.Gidiyosun gaz kolunu azıcık fazla çevirdinmi lastik başlıyo pati çekmeye göt falan yamuluyo diyosun ki hehh sıçtık vallaha sıçtık diyosun.Bazı insanlarda öyle sevgili okurlar yağmurlu insanlar dedim ya yağmurlu insanlara sevginizi fazla kaçırmayın göt baş dağılıyo yoksa.Ben birde sevgi dolu bir insanım biliyomusun şimdi size burda green peace anketi gibi muamele yapıyomuş gibide olmak istemem ama Barışş barışşş dünyaa barışı insanlık barışıı.Barışın lan tutmayın kendinizi.Bir hata yapınca somurtup durmak yerine affettirin lan kendinizi.Soğuttuğunuz gönlü ısıtmak kolay be.Vallahi bak isterse karşıdaki taş olsun 1 dakika sabır et sevgi göster terslese bile sen göster bak nasıl eriyicek o buzlar.Ammaaaa yokkkk yokk anam yokk nemrutluk yapıyosunuz ille.Bende sevdim güzel şeymiş ve bir okadarda acı.Gerçi benimki değişikti biraz değişikti derken hep yağmurluydu biliyomusun.Ulan tam yağmuruna alışıyoruz öyle bile kabul ediyoruz.Yok dururmu başlıyo busefer ceviz kadar dolu taneleri atmaya he işte benimki öyleydi.Ama yinede çok sevdim.Sonuç olarak güzel şeyler be nekadar seviyosun dediklerinde.Kilit gibi kalıp sadece azının kulaklarına varıyoken gözlerinin güneş gibi parlaması güzel şeyler bunlar.Pişman mıyım? Aslaa ama aslaa sevebilme özelliğimi keşfetmişim neyine pişman olucam.Ama şunuda söyliyim bir kere götlük yapıldımı 2.şansı vermeyin he diyelim verdin.Tamam ama 3.yü 4.yü falan verirsen benim gibi süzme gerizekalısındır demektir.Şimdi zaten şans vermek komple saçma be kardeşim.Pardonda bizim neden şansa ihtiyacımız olmadı ki.Neden hep onlar şansa ihtiyaç duyuyolar duymasınlar yapmasınlarda duymasınlarda.Ama size nasıl tarif ediyim nirvanayı yaşadım.Harbi yaşadım ne gibi biliyomusun Suziki nin Hayabusa diye bir motoru var.Cidden diğer motorlara göre hızlıdır en hızlılarından biriydi daha 2 yıl öncesine kadar.Ve bizde şöyle bir muhabbet vardır "Abiiii ben hayabusaa sürdümm yaaa".Heh işte bende diyorum ki ben hayabusa sürdüm kardeşim hemde doya doya sürdüm.Kalbim attımı sevgimden deli gibi attı,gözlerim sevgimi taşıyamayıp taştımı taştı,heyecandan elim ayağım sözlerim birbirine dolaştımı dolaştı be kardeşim.Ama ne var ki bir tek şunu anlatamadım ben sevilmek istiyorum bak bu he büyükte yazıyımmı anlaşılmadıysa zira ben bunu bir türlü anlatamadım çünkü "BEN SEVİLMEK İSTİYORUM"<-<- bak bak ballahi birtek yanda duran he şu soldaki.Gidiyoken tutulmak istedim,kırıldığım zaman umursanmak istedim öpülmek istedim ulan verdiğim şeylerden azıcığınıda ben istedim lan çokmu.Çokmuş herhalde verdiğin sözleri tutamadığın gibi çokmuş galiba buda.(ilk yazım birsürüü birsürüü yazım yanlışı olabilir mazur götün şaka şaka o yanlış değil gülün diye yaptım mazur görün)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 16, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Varsayılan Başlık - Kendi Başlığını YazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin