>69< Zamówienia

452 72 193
                                    

po kilku miesiącach wreszcie przyszedł ten czas, kiedy oficjalnie otwieram zamówienia. ale tym razem będą one oparte na zasadach, bo w sumie trochę znudziło mi się robienie prac, na które nie było żadnego odzewu lub po prostu zostały pominięte przez zleceniodawców (co się zdarzało i nie było zbyt przyjemne).

zatem,
obowiązywać będą ZASADY:

1. trzeba mi podać dość dokładne informacje. jeśli jakiejś nie będzie, zrobię ten element tak, jak uważam ;u;

2. można składać zamówienia tylko i wyłącznie pod tym rozdziałem. na wiadomości prywatne najprawdopodobniej nie zareaguję, bo potem o nich zapominam xD. tak samo jest z innymi rozdziałami. no i tydzień zajmuje mi znalezienie wskazówek. także chcę tego po prostu uniknąć.

3. liczę na jakiś znak życia we wcześniejszych rozdziałach. jeśli zobaczę kogokolwiek po raz pierwszy na oczy, to nie wykonam zamówienia.

4. rysuję kucyki oraz ludzi, więc według uznania. jednak niechaj będzie to z serii My Little Pony.

5.  proszę o niepoganianie mnie, proszę o czas. ciągłe pytania o rysunek męczą bardziej niż powinny  x']. wszak od tego zależy, na jakim poziomie będzie praca.

6. zamówienia przyjmuję do końca października, pierwszego listopada ponownie je zamknę. na czas nieokreślony.

to tyle. trochę wymagań jest, ale mam nadzieję, że zdołacie się połapać ;w;

i przepraszam, że w ogóle są jakieś zasady. jednak chyba rozumiecie, po co :'3

czekam na zlecenia~

My Little Pony: Art Book [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz