"Hei! Ville bare si det på Tirsdag skal eg dra på shopping med en vennine på 'Lagunen, et senter' i Bergen. Så visst du også er der kom gjerne bort og se etter meg!"
~Eg vil gå med en tynn svart boblejakke og blåe Toms eller hvite converse😋~
Dn's POV
Eg ble kjempeglad og forvirret på en gang. Isac Elliot var i Bergen igjen! Yes💕
Det stod ikke noe om hvor han var men ellioteers hadde møtt opp og sett dem så det var bare å se etter noen hylende jenter..
-Silje!
-Ja??
-Kom! Vi skal lete etter Isac, småropte eg.
-Men billettene..
-De kommer jo ut om 4 timer, ikke sant? spurte eg.
-Åh, jo😁👐
-Da drar vi da, sa eg og reiste meg fort opp.
Vi skiftet(igjen) til noe finere og sminket oss naturlig(for Isac liker naturlig sminke). Så sprang vi ned og ut. Vi løp til busstoppet og ventet på bussen, åndpustene..
Da bussen kom, betalte vi og satt oss ned. Da bussturen var over gikk vi mot festplassen kanskje Isac var der! Men det var ingen fans der..
"Wired'
Han pleier jo alltid å være her..
Jajja.
Vi gikk bortover i gaten og ble enda mere slitne, etter ca. 2 timer med gåing og løping satt vi oss ned på en benk og slapper litt av, så reiste vi oss og gikk videre. Etter en halvtime så vi en jentegruppe stå med en café. Vi gikk bort til de og spurte ha de gjorde på(I tilfelle de ikke var ellioteers).
De sa de lette etter Isac Elliot!
-Heeey, er ikke du hun jenten, spurte en av de litt bak.
-Eh, jo sa eg og smilte litt.
-OMG, du er heldig! EG er heldig som går møte deg!
-Eh, takk tror eg, sa eg usikkert.
-Men vet dere hvor Isac er eller, spurte Silje.
-Ja på en måte.. Sa en av de.
-Hvor da! spurte eg spent.
-På hotellet der bak TROR vi. Men vi kan ikke gå inn for det er sperret av og masse vakter der.
-Åhh, men eg eg prøver likevel! sa eg til de. Siden Isac lette etter meg måtte de vel slippe meg inn=)
Eg og Silje gikk bortover Til hotellet, det var lengre enn eg hadde trodd!
Da vi kom fram, gikk eg bort til en av vaktene mens Silje ventet bortenfor, hun var VELDG sjenert. Selvom hun ville treffe Isac Elliot, turde hun ikke. Typisk Silje..
Jajja.
-Unnskyld, eg er Dn er det her Isac Elliot bor?
-Hva så? Finn det ut selv unge dame.
Teiting..
-Eh, han leter etter meg, det er derfor han er i Bergen.
-Så kom deg opp da, sa han og gikk litt til siden.
-Virkelig? spurte eg overrasket.
-Nei, sa han og flyttet seg tilbake.
"Er det mulig!"
-Mmen det er sant, Han leter etter meg!
-Sikkert, mumlet han..
"Eg hater denne fyren"
Eg gikk trist bort igjen til Silje, men så pirket noen meg på ryggen.
Eg snudde meg kjapt og så at det var..
Mer?
YOU ARE READING
Isac You love me
Fanfiction"Isac you love me" handler om 13 år gamle /Dn. Hun er en ellioteer og bor i Bergen. Da hun blir oppdaget av Isac Elliot blir Hun overlykkelig, hvem hadde Ikke blitt det? Da de møtes blir det bare enda bedre..