Klara's POV
Imediat cum am ajuns acasa, l-am sunat pe Harry, nerabdatoare sa ii spun totul. Oare Harry il stia pe Sam? Doamne, normal. Dar oare ii stia planurile si faptul ca era aici? Chiar era Sam un pericol asa de mare?
- Harry, trebuie sa vorbim. Am zis eu imediat ce el a raspuns.
- Stiu, iubito. Linisteste-te. Vin la tine sa te iau, nu putem vorbi la telefon. Okay? Vocea lui melodioasa ma intreaba.
- Okay, te astept. Si Harry. Daca stii despre ce e vorba, vreau sa fiu lamurita. Am spus eu dura. Stiu ca Harry nu avea nicio vina, insa o data ce am intrat in lumea lui, trebuie sa stiu tot ca sa stiu cum sa ma confrunt cu toate astea. James avea dreptate, poate chiar mi-ar trebui antrenamente?
- Te cred, iubito, stiu toate astea si iti voi explica, promit. Ajung in 5 minute.
- Deci stii de Sam? il intreb eu. Am auzit un oftat usor in microfonul telefonului, apoi Harry a spus.
- Aproape am ajuns, Klara. Vorbim atunci, la telefon chiar nu pot. E o poveste lunga si trebuie sa fi langa mine.
Am aprobat dand din cap, chiar daca el nu era langa mine, stiam ca isi va da seama de miscarea mea. Am inceput sa ma gandesc serios la inceperea antrenamentelor, ce ar putea fi asa greu? Sa trag cu arma in niste manechine si putina sala, ce ar putea fi altceva? Atunci de ce Harry nu m-a dus inca, asa cum i-a promis lui James?
- Am ajuns. Haide, coboara. L-am auzit pe Harry. M-am uitat pe fereastra si am vazut Ferrariul negru al lui Harry, pe care deja il indrageam. Am coborat in graba scarile, spunandu-i ca plec cu niste prieteni. Nu stiu ce reactia ar avea daca ar afla de Harry.
Am intrat in masina, Harry plantand un sarut delicat pe buzele mele. Am zambit si Harry a pornit motorul.
- Hei. Am zis eu, nestiind cum sa incep discutia. Imi era frica de orice detaliu. Dar trebuia sa aflu.
- Uite, Klara, spune Harry in timp ce conduce. Eu ti-am zis totul doar despre mine, nu si despre ceilalti din afacerea mea. Sam e un tip periculos, chiar foarte. El e frate cu James.
Si acum am aflat de ce Louis era asa de ingrijorat si mi-am dat seama de toata conexiunea. Nu pot sa inteleg cum de lumea este asa de mica si cum de fix pe mine pica toate. Insa daca sunt cu Harry, simt ca voi putea trece prin toate.
- James era fratele lui Sam. Continua Harry. Erau intr-o afacere amandoi, se descurcau de minune. Asta pana am venit eu, si practic... m-am culcat cu iubita lui. Tarfa aia de doi bani se ducea cu toti, dar nu stiu cum a aflat de mine. James mi-a luat apararea, zicand ca sunt doar un adolescent si ca iubita lui e de vina. Atunci s-a enervat si a plecat din afacere, jurand ca atunci cand se va intoarce ma va omori. Harry ofteaza, facandu-ma pe mine sa realizez.
- Si acum s-a intors... Spun eu in realizare.
- Da. Si trebuie sa am grija de tine, Klara. Toata lumea stie ca mie, persoanei mele, fizic nu au ce sa imi faca. Nu ma pot face sa imi pierd mintile si sa innebunesc decat daca tu patesti ceva, si asta vor vrea sa faca o data ce stiu ca esti iubita mea. De aceea te voi ascunde.
Sa ma ascunda? Dar nu sunt un obiect!
- Harry, nu ma poti doar ascunde... zic eu.
- Atunci ce rahat sa fac, Klara? Sa te las sa iti faca cine stie ce si sa ne distruga pe amandoi? Tipa Harry. La asta nu ma asteptam, asa ca nici nu stiu cand am scos urmatoarele cuvinte:
- Atunci lasa-ma sa fac nenorocitele alea de antrenamente ca sa stiu sa ma apar si singura!
Fata lui Harry s-a albit si tocmai ce ajunsesem la casa lui. A oprit masina brusc in fata casei si si-a trecut mainile prin par.
CITEȘTI
Dark Angel: Looking for light (ON HOLD)
FanfictionCARTEA ACEASTA NU ESTE FINALIZATA SI NU VA MAI AVEA FINAL. IMI PARE RAU. NU POT CONTINUA SA SCRIU LA EA. MULTUMESC. ÎNAINTE: Klara Everdeen, o fată simplă, cu note excelente îl întâlește pe el: Harry Styles. Îngerul întunecat care îi va schimba via...