~ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1~

6 2 0
                                    

Αχχχ δεν μπορώ να σταματήσω να τον σκευτομαι σου λέω....είναι τόσο τέλειος, δεν μπορώ να μην σκευτομαι το χαμόγελο του.....
Καλά κ γω τι θες να κάνω ρε Παναγιώτα
Κάτι θα ξέρεις και συ ρε Μαρία,αφού τα έχεις περάσει....
Ναι τα έχω περάσει αλλά τέτειο κόλλημα και δεν είστε καν μαζί.....τι να πω.....
Τι να πεις.....πες κάτι ότι διποτε αρκεί να μην τον σκευτομαι.....
Λοιπόν Παναγιώτα...θες να ακούσουμε μουσική ήνα κάνουμε musical.ly ή κάτι που πρέπει να κάναμε εδώ και ώρα,να διαβάζαμε.
Ωχχχ έχουμε και διάβασμα ρε....α καλά το ξέχασα τελείως.
Αναρωτιέμαι γιατί......άντε πες μ τώρα ιστορία,και καλύτερα αυτή την φορά.

Γυρνάω σπίτι μου βράδυ ξεθεωμένη από το διάβασμα.Μας έβαλε και πολλά της ιστορίας,τόσα ούτε στην γλώσσα. Αύριο είναι μεγάλη ημέρα οπότε ας κημηθω νωρίς.

Το επόμενο πρωί ξύπνησα ωρεξατη,ντύθηκα έφτιαξα και την τσάντα και ξεκίνησα για το σχολείο με την ξαδέρφη μου,την Χριστίνα,όπου πάλι κάτι χάζεωε στο κηνητο της. Τι να την κάνω πάλι ερωτευμένη είναι😂
Φτάνουμε στο σχολείο.....τον είδα ξανά εκεί με την παρέα του.....αχχχ πάλι χαμογελούσε😍. Είχα χαθεί σε αυτό το μεγάλο και μεθυστικό του χαμόγελο,όταν όμως μπαίνει μπροστά η παλιό σκρόφα η Έλενα που του την πέφτει πολύ και αυτό μου την σπάει,αλλά ευτυχώς αυτός δεν ανταποκρίνεται. Χτυπάει το κουδούνι,άλλη μια συνήθης η ημέρα στο σχολείο,βαρετά να ακούμε το κυρηγμα του κυρίου που μας έκανε αρχαία.....και μάλιστα με σήκωσε και στον πίνακα,ρεζιλη έγινα γτ δεν είχα διαβάσει,αλλά και τι έγινε μόνο 6 από τα 27 παιδιά είχαν διαβάσει οπότε νταξ δικαιολογόμουνα. Μόλις γυρνάω σπίτι βλέπω μηνήματα πολλά στο κηνητο μου. Τρέχω κατευθείαν να δω ποιος μου έστειλε. Τελικά ήταν μια από τις κολλητές μου που ήθελε να της δώσω τα μαθήματα γτ έλειπε σήμερα.

Εμμμμ οκευ.....και νόμιζα ότι ήταν αυτός ρ φίλε😅. Μετά από αυτό έκανα τα μαθήματα μου που ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΤΟΝΙΖΩ ΕΙΧΑ ΜΟΝΟ ΓΛΩΣΣΑ ΜΙΑ ΑΣΚΗΣΗ και ετοιμάστηκα για το βόλεϊ.....όπου το μάθημα άρχιζε στις 5 και η ώρα ήταν 3.....

Β-Α-Ρ-Ι-Ε-Μ-Ε 😪

Τι να έκανα κ γω....του έστειλα ένα γεια.
Δεν μου απαντάει λογικά θα διαβάζει. Πήγα τουαλέτα και δεν έλειψα ούτε πέντε λεπτά και βλέπω 5 ΜΗΝΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΣΤΟΝ ΠΟΥ#**
Πηγενω και τα διαβάζω....

"Πρέπει να μηλισουμε...."
"Ιδιαίτερος...."
"Θέλω να σε ρωτήσω κάτι...."
"Άπαντα πλιζζ..."
Και μία ❤ από κάτω....

Του λέω οκ τι έγινε;;;

Με ρωτάει αν θα πάω βόλεϊ και του λέω ναι και μου λέει "οκ θα σου πω εκεί❤".... Όπα!...μου στέλνει καρδούλες κάτι παίζει εδώ...λογικά χάρη θέλει θα δείξει.
Ξέχασα να αναφέρω ότι εκεί που πηγένω για βόλεϊ πηγένει και αυτός για μπάσκετ....ναι παίζει μπάσκετ😍και μάλιστα μερικές φορές τον βλέπω και όταν με βλέπει που τον βλέπω μου χαμογελάει....μου έχει αφιερώσει και καλάθι,τρίποντο😍😍. Αχ είναι τόσο τέλειος ρ φίλε😍😍.......

_________________________________________

Επ παιντάκια τι κάνετε πως πάει;

Ναι είπα να ξεκινήσω καινούργια ιστορία γτ με την άλλη δεν νομίζω να την προχωρήσω.....μάλιστα αυτή είναι βασισμένη και σε αληθινά γεγονότα.....που έγιναν πριν κάτι μήνες.

Ελπίζω να σας άρεσε το πρώτο κεφάλαιο.....❤❤

Pliz like kai ama thelete comment❤😅💕

#unicornmono💜 (lel😂)
#patates <--kainourgio auto😂

Τα λέμε πατάτες μ!!❤❤😂

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 02, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

~The secret...❤~Where stories live. Discover now