Bölüm 44

102 14 12
                                    

Zavallı Yoon Hee ve James Carter yaşam mücadelesi verirken, olanlardan habersiz Özeryan ailesinde hayat tatlı bir telaşla devam ediyordu.

Büyük bir organizasyon yapılmadı. Tüm ailenin katıldığı sessiz sedasız gerçekleşen bir merasimle nihayet, Deniz ve Hare dünya evine girmişlerdi.

Hare ilk evliliğinde ki hataları yapmak istemiyor, Deniz ise anlayışlı olmak istiyordu.

Şimdilik herşey yolunda görünüyordu. Neyse ki Stella nın ön gördüğü felaket senaryoları yaşanmamıştı.

Aradan geçen  haftaların sonunda çöldeki gezginlerden  alınamayan haber  onları nihayet endişelendirmişti.
Gerekli görüşmeler yapılıp tüm imkanlar seferber edilmişti.  Günlerce bir ip ucu arandı. Ama bir iz bulunamadı.
Ümitler tükenmişken, çölde bulunan yabancı uyruklu bir erkek cesedi  olayın yönünü değiştirdi.
Teşhis için Kuveyt in batısında kalan Nefud Çölü ne Deniz'in  gitmesi gerekiyordu.
Onu yolcu etmek istemeyen eşine veda edip ayrıldı.
Bir günlük uçak yolculuğu  ve sonrasında Kuveyt e varabildi.  Konsolosluk tan  yapılan açıklamaya  göre çölde bulunan erkek cesedinin üzerinde Özeryan ailesinin  bilgileri  bulunmuştu.
Ancak başka herhangi birine ait iz veya bilgi yoktu.
Eğer ceset Carter a aitse Yoon Hee neredeydi.
İki günün sonunda Deniz cesedin bulunduğu çöle ulaştı. Büyük bir endişe ile feci şekilde kokan, çürümüş cesedin yüzüne bakıyordu. Daha önce defalarca ceset görmüştü ancak bu duyduğu koku migdesini​ boşaltmasına yetmişti.
Cesed o kadar kötü durumdaydı ki teşhis etmesi mümkün değildi. Ancak sevindirici haber, sırtından vurularak ölmüş kişi James değildi. Ufak tefek sayılan adamın onun ekibinden biri olduğu kesindi buda diğerlerinin tehlikede olduğunun kanıtıydı.

Bulmak için ne gerekiyorsa yapılmalıydı.
Bölgede yaşıyan tüm çöl bedevilerin in yerleşkeleri araştırılıp , tek tek irtibat kurulmaya çalışılacaktı. Ancak orda yer etmiş  eşkıyalar unutulmamalıydı.

CAMDAKİ iZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin