Ömer:"aşkım düğünümüzü haftaya yapsak. Artık tamamen benim olmanı istiyorum."
Defne:"evet. Seni istiyorum."
Ömer:"yarın işlere başlarız."
Defne:"evet ama bence sade bir nikah yeter."
Ömer:"olmaz bu gecenin unutulmaz olması gerek"
Defne:"olucak zaten"
Ömer:"ne anlamda söyledin" dedi ve güldük.Ertesi gün
Bu gün bebişin cinsiyetini öğrenmeye gideceğiz. Ve sonra nikah işini halletmeye... Kalktım. Saten geceliğimin üstüne saten sabahlığımı giydim. Sonra yatağa Ömer'in yanına zıpladım ve yanağını sertçe öptüm ve yavaş yavaş gözlerini açtı.
Ömer:
Gözlerimi açtım ve karşımda dünyanın en güzel insanını gördüm. Bir hamlede altıma aldım. Ağırlığımı vermemeye uğraştım. Sonra biraz bakıştık ve o kırmızı dudaklarına yapıştım.
Ömer:"sen bi daha kırmızı rengini kullanma"
Defne:"niye?"
Ömer:"zaten çok güzelsin kırmızıyla daha da tahrik edici oluyosun."
Defne:"n'olucak canım müstakbel koca adayı"
Ömer:"ateşle oynuyosun bak"
Defne:"en fazla yanarız.
Ömer:"ateşten korkmam diyorsun"
Defne:"e yanii korksaydım burada olmazdım"dedi cilveli cilveli ve sonra alt dudağını ısırdı.
Ömer:"bak şöyle yapma."
Defne:"neyi?"dedi yine cilveli bir şekilde ve yine alt dudağını ısırdı. Bende dudağına yapıştım ve sertçe öpmeye başladım. Nefesimiz kesilene kadar öpüştük sonra Defne'yi kucağıma aldım ve aşağı götürdüm. Mutfakta tezgaha oturttum. Kahvaltıyı hazırladım. Defne'de kahvaltı hazır olana kadar beni izledi. Sonra tezgahtan atladı ve ben domates keserken gelip boynumda parmaklarını gezdirmeye başladı. Çok gıdıklandım. Bir hamleyle arkama dönüp Defne'yi kucağıma aldım. Defne gülerek çığlık attı. Bende dudaklarına yaklaşıp "seni seviyorum" dedim ve yavaşça dudaklarını öpmeye başladım. Sonra yavaşça kucağımdan indirdim ve üstündeki sabahlığı çıkarttım. Göğüs dekolteli, dantelli ve kısa, kırmızı geceliği ile kaldı. Omuzlarını parmağımla okşuyordum. Sonra öpüşmeyi kestik. Boynuna doğru eğildim ve kokladım mis gibi kokuyordu. Sonra biraz bakıştık. Ve arkamdan bir badem alıp Defne'min ağzına attım. Sonra yanağından bir makas aldım. Kahvaltı ya oturduk. Defne'me bakarken burnuma bir yanık kokusu geldi. Aaa... Omlet yanıyordu.
Defne:"aşkım kokuyu sende alıyo musun?"
Ömer:"senin mis kokunu duymadığım an yok"
Defne:"aşkım ynık kokuyor."
Ömer:"omlet..."
Defne:
Ömer yerinden fırladı. Ve ocağa yöneldi. Eline bez almadığı için eli yandı. Hemen yanına koştum.
Defne:"iyi misin sevgilim?"
Ömer:"ıgh sadece elim sızlıyo..."
Defne:"gel elini soğuk suyla bi yıkayalım"
Ömer:
Defne suyu açtı bileğimden tutarak elimi suya tuttu. Ben onu izliyordum. Endişelenmişti. Yüzünü iki elinin arasına alıp...
Ömer:"geçti sevgilim iyiyim ben"
Defne ellerimi tuttu ve öptü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiralık Aşk
FanfictionBu hikayeyi ben uyduracağım.2.sezonun başından.Umarım beğenirsiniz. Biraz diziden yararlanacağım. Bu kitabı yazmak aklıma aysedilek005 sayesinde geldi. Teşekkürler ve arkadaşlar umarım güzel yorumlar,bol bol okuma ve oylama gelir.