Capitolul 14

879 52 2
                                    

Intrăm pe usa clubului hotărâți si  impunători, mirosul de tutun se simte în aer iar muzica era dată la maxim.

-Huuuu ce chef e aici; strigă Naruto în urechile mele.

Am înaintat spre o masă goală si ne așezăm fiecare cum apucă.

- Băieți eu mă duc pe ringul de dans; zise Neji si se face nevăzut.

- Eu mă duc să-mi comand ceva de băut; zise si Naruto si o ia pe urma lui Neji iar Shikamaru deja doarme bine mersi cu capul pe masă, mă strâmb la el pentru faptul că a venit intr-un club si el doarme ca un porc. Îmi răsucesc ochii prin încăpere vrând să găsesc pe cineva cunoscut mie. Privirea îmi cade pe Kiba si Gaara care stau la o masă discutând iar spre ei se îndreaptă două fete si pot să jur că le cunosc ,una dintre ele e blonda tupeista care era să o bată pe Karin, Temari parcă o chema ,iar cealaltă e şatena cu părul prins în două cocuri. Se asează si ele la masă si încep să discute cu băieți.

- Hei Sasuke hai să-l oprim pe Naruto din băut până nu se face muci si va trebui să mergem pe jos acasă.

Shikamaru are dreptate ultima dată când idiotul de Naruto a băut de nu mai stia de el am fost nevoiți să mergem acasă pe jos ca prosti si să-l mai cărăm si pe el după noi. Ne îndreptăm spre bar unde Naruto deja băuse 3 pahare, mă duc grăbită spre el si îi iau al patrulea pahar de la gură.

- Hei ce faci; se plânse el.

- Ai uitat că tu conduci cretine?

Acesta dă din umeri în semn că nu stie nimic, îmi dau o palmă mintal pentru prostia prietenului meu, dau paharul pe gât nervos că as putea să plec pe jos acasă din cauză că garajul meu era blocat de o ,,creatură"

- Hei era paharul meu? Zise Naruto supărat.

- Era..;spun zâmbind ştrengar la el.

- Eu mă duc după Neji am amorțit pe masa aia vreau să fac  puțină mișcare.

Okkk e ceva necurat la mijloc ,Shikamaru să spună că vrea să facă mișcare, că vrea să danseze deci e clar ceva necurat. Dacă am văzut că Shikamaru a plecat după Neji m-am hotărât să merg si eu după ei ,îl trag pe Naruto după mine că să nu mai aibe vreo şansă să mai bea ceva.

- Heii eu vreau să mai stau la bar.

- Tu vei merge cu mine ,asa că nu mai comenta nu înțelegi că nu mai vreau să merg pe jos acasă.

Se strâmbă la mine dar se resemnează si mă urmărește încercând să țină pasul cu mine.

- Uit-ăl pe Kiba, merg să îl salut.

Nici nu  mi-am dat seama când sa îndepărtat de mine si a pornit în direcția mesei lui Kiba care era acum foarte aglomerată. I-am recunoscut imediat pe Lee si pe Shino vechi colegi din scoala primară am putut să o văd si pe bruneta de ieri care stătea pe telefon si tasta ceva de zori.

- Kiba ce mai faci prietene; zise Naruto mergând si dând mâna cu el ,intr-o fracțiune de secundă bruneta isi ridică nasul din telefon privind-ul pe blond care e foarte aproape de ea ,acesta se face rosie la fața si cade cu capul în poala blondei care parcă stia că o să se întâmple asta.

- Nu iar; spuse ea revoltată;  Sakura iar a leșinat.

- Hinata revino-ți odată deja mă speri; zise si şatena atingând-o ușor pe braț.

-Dăi cu puțină apă pe față Tenten.

Pff stiu vocea asta,mă întorc pe călcâie si o văd pe mica rozalie cum stă si se uită cu ură la mine. Era îmbrăcată intr-o pereche de blugi negri o bluză trei sferturi albă o pereche de pantofi cu toc si un sacou, părul îl avea prins intr-o coadă lejeră iar o şuviță rebelă îi cădea pe frunte iar acesta o dă imediat după ureche ,un gest care pe mine ma fermecat pe dată. Trece pe lângă mine ca fulgerul dându-mi un brânci în umăr care pe mine ma enervat cine se crede ea de mă împinge pe mine.

-Hinata uită-te la mine mă vezi sau măcar mă auzi; rozalia îi ia pulsul îi verifică temperatura o stropi cu apă pe față dar nimic.

- Saku nu te mai strofoca atâta nu are nimic; rozalia se uită uimită la fata blondă ce ține în poala sa bruneta leșinata. Sakura se ridică în picioare si se uită prin încăpere, după câteva secunde răsuflă ușurată.

- Din cauza lui...; dar nu-si continua propoziția si doar mima niste ghilimele în aer.

-Exact s-a apropiat de ea si puf a căzut drept la mine în poală.

Ok deci sunt în ceață complet ,îl trag pe Naruto de la gașca ciudată si merg în căutarea celor doi cimpazei.

- Ăia de acolo nu sunt ei?

Mă uit unde îmi indică Naruto si ce-mi văd ochii. Băieți mei se distrează cu doua mironosițe, Neji dansează cu o şatenă si dacă îmi aduc bine aminte e una din clasa a 11 de bio chimie Matsuri parcă iar Shikamaru dansează voios lângă o blondă care culmea e tot de la noi din liceu Samui o stiu am vrut să mă dau la ea doar  că e prietenă cu Karin asa că mai bine mă lipsesc.

-Vă distrati? Îi întreb nervos pentru că eu nu am cu cine mă distra ,dintr-o dată mi sa aprins beculețul îl pasez pe Naruto lui Neji spunând-ui să aibe grijă să nu cumva să plece iar la bar că pe jos vom pleca acasă, săracul Neji a mărit la mine pentru faptul că i l-am lăsat pe cap.

Am plecat spre bar cer un pahar la chelner de whisky îl dau imediat pe gât atunci când pe lângă mine trece o bunăciune ,mă grăbesc să o ajung din urmă.

După câteva minute mă aflu pe ringul de dans cu bruneta pe care tocmai am agățat-o dansează usor pe lângă mine iar eu o trag mai aproape, o țin bine de solduri ne dorind să o las să plece ,o sărut usor pe gât făcând-o să geme ușor.

- Nu tea ajuns că ai tăvălit-o acasă acum o aduci si la club sa-ți faci de cap.....

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

  Ai încredere în mine [Volumul I]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum