PROLOG

10 1 0
                                    

" Lepaskan aku , BODOH ! Lepas ! Kau ingat kau siapa nak kurung2 aku haa ? BAHLUL ! GO TO THE HELL LAH , BODOH! DASAR BAHLULL TAK SEDAR DIRI ! DAYYUSSS KAU !" terjerit-jerit Mia menyumpah seranah kan orang yang mengurungnya sambil menggegar kan be...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Lepaskan aku , BODOH ! Lepas ! Kau ingat kau siapa nak kurung2 aku haa ? BAHLUL ! GO TO THE HELL LAH , BODOH! DASAR BAHLULL TAK SEDAR DIRI ! DAYYUSSS KAU !" terjerit-jerit Mia menyumpah seranah kan orang yang mengurungnya sambil menggegar kan besi2 yang mengelilinginya atau lebih tepat , penjara yang tak berapa penjara . Kata makian yang indah didengari itu terhenti . Mia telah terkena renjatan eletrik .

" Huh , ingat kebal sangat . Kau ogeh lagi benda tu , aku bagi lagi kejutan dekat kau . Kejutan Eletrik . hahahaha " seorang lelaki berbadan sasa ketawa melihat Mia yang masih lagi terkejut . Lagipun , besi kurungan itu telah disambungkan dengan eletrik . Lelaki itu hanya perlu menekan alat kawalannya sahaja .

Mia cuba bangun tetapi dirinya terjatuh . Berkali2 dia mencuba bangun tetapi gagal . Mia menenangkan dirinya , mungkin kerana dia tidak mampu mengimbaangi tubuhnya sehingga menyebabkan dia terjatuh . Relax, Mia, Relax . Mia bangun secara perlahan2 sehingga dia mampu berdiri . Lelaki itu hanya melihat perlakuan gadis itu .

" Tolong lah aku . Lepaskan aku ! Aku nak balik rumah . Janganlah kejam sangat , encik . Saya cuma tak suka Encik buat saya macam binatang . Saya manusia juga , sama macam encik . Encik ja- " 

" Kau jangan nak samakan aku dengan kau ! Kau ingat aku tak tau apa yang kau dah buat hah ? BICTH !" lelaki itu memotong percakapan gadis itu .


=====**=====


" Janganlah awak . Jangan buat saya macam ni , saya sayangkan awak . Jangan tinggalkan saya sorang-sorang, saya mohon . Saya betul2 sayangkan awak . Saya menyesal . Saya janji saya takkan buat lagi . Awak aje yang saya ada sekarang . Saya dah tak ada siapa-siapa . Tolonglah ! " kata seseorang itu .

" Kau dah buat salah , kau kena tanggung . Sebagai balasannya , nilah hukuman kau . Sebab kau jugak , dah tak ada siapa- siapa peduli pasal kau . Bila dah tak ada orang kisah pasal kau , mulalah nak cari aku . Mula2 kau yang tinggal aku , sekarang kau cari aku balik , tak sangka kau sanggup jilat ludah hijau kau balik. Kau cari aku masa kau susah aje , dah senang nanti , kau blah balik . Aku dah tak heran dah dengan kau . Tapi yang aku tau , aku suka tengok kau macam ni " balas seorang lagi manusia sambil tersenyum sinis  .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 23, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dendam Antara KitaWhere stories live. Discover now