1 Fejezet

129 1 0
                                    

A monoton

Úgy érzem a monoton szó a legmegfelelőbb az egészre, az egészre ami körülöttem van. Minden áldott reggel felkelni, elkészülni és kilépni egy olyan világba amely tele van ítélkezéssel és lenézéssel.
Kimondhatom bátran, aki ebben a vilàgban boldog, kiegyensúlyozott életet tud élni, az egy igazi szuperhős.
Végigszenvedni egy egész napot fáradtan, gondokkal tele és mindeközben egyetlen dologra gondolni...rá. Az egyetlen személyre aki mellett kifújhatom magam az ezer meg ezer fárasztó dolog között, az egyetlen személyre aki mellett önmagam lehetek teljes mértékben.
Mindenki életében jelen van az a bizonyos érzés, hogy hiányzik valami,valaki. Talán egy másik fél, de nem azon a tipikus undorítóan szerelmes módon. Egyszerűen csak hiányzik, hogy valaki szeressen minket, hogy valaki törődjön velünk.
Mert hiszen úgy tartják; "Életünkben egyetlen boldogság van: ha szeretünk, s viszontszeretnek."
Tudom, tudom nem mindneki talál rá a másik felére, de úgy hiszem hogy senki sem hal meg úgy, hogy életében legalább egyszer ne lett volna szerelmes. Lehetetlen. Egyszerűen lehetetlen. Mindenki megtudja egyszer milyen az amikor van valaki akivel mindent megoszthatsz és csak mellette leled nyugalmad. Egyszer azt is megtudja mindenki, hogy milyen gyomorgörcs az amikor csak egy lopott pillantást vet valaki más a te szerelmedre. Mindenki megtudja egyszer azt az érzést is amit akkor kapsz meg ha már mindennek vége és mással látod...a torkodban dobogó szív és a levegő hiánya, mintha megfojtanának.
A szerelem gyönyörű, de ami gyönyörű az tőnkre tesz minket.
De mint minden "normális" életben, mindig de mindig történik valami ami miatt minden megváltozik. Lehet ez pár szó, lehet ez egy pillantás...bármi. A lényeg, hogy minden megváltozik percek alatt. És hirtelen teljesen más életet kell élned, más-más dolgokhoz kell igazodnod. Ez által minden megfordul körülötted. Általában ilyenkor olyan dolgok is megtörténnek amelyekre legvadabb álmaidban sem gondolnál. Hiszen én sem gondoltam volna hogy 2 szó ennyire megváltoztat mindent:

Hetek-hónapok

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 02, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

365 NapWhere stories live. Discover now