#14

108 10 0
                                    

Гл.т.Джаксън
Все още не можех да повярвам.Момичето,което харесвам е с мен.И то не защото съм богат,и известен.А защото наистина ме обича.Стоях и гледах в една точка,когато усетих нещо тежко,върху рамото си.Джени се беше облегнала,и беше заспала.Красива е дори когато спи.Реших да не я будя,затова я взех на ръце и я носих така,до колата.Поставих я внимателно,на задната седалка,и седнах на шофьорското място.Време е да се върнем у дома..

Гл.т.Джинйонг
От два дни Джени е в болница.Днес я изписваха и Джаксън отиде на я вземе.Минаха два часа откакто е отишъл и още не се е върнал.През тези два дни,момичетата нито спяха,нито ядяха.Сестра ми откачаше с всяка изминала,минута защото много се бавеха.Марк през цялото време,я прегръщаше,за да я успокои и накрая двамата заспаха на дивана,за което по-късно щях да се разправям с тях.Джису и Лиса,стояха и гледаха в една точка.Чак вече се плашех.Бам взе Лиса в неговата стая,и се скриха от погледа ми.Седнах на дивана до Джису и също се загледах на някъде.Всички други си бяха по стаите.Замислих се как се беше променил,живота ни през изминалите две седмици.Дадох си сметка,колко скучен е бил преди,Роуз и момичетата да дойдат.За жалост,щяха да са при нас още една седмица,след което всяка ще си отиде у дома.Беше ми гадно,защото наистина обичах на прекарвам време с тях.Заспал съм в мислите си....

~To be continued~

Здравейте хора!Аз се върнах,макар и главата да е кратка за което много съжалявам,се надявам да ви хареса!Ще гледам да качвам по-често и когато имам време!Извинявам се ако има грешки!Благодаря,че четете книгите ми!Оценявам го!Новия фик,който всъщност вече не е нов е публикуван.Моля ви погледнете го,може да ви хареса!Love❤you❤

Oppa's Band(Got7)Where stories live. Discover now